2014-04-18, 19:06
Medlem
Afrojacks spelning på Ultra var riktigt bra ju. Känns som att han kommer vara bäst typ i sommar

Nästa vecka släpper de mer för Mainstage till Stockholm!
Senast redigerad av Tango8 2014-04-18 kl. 19:29.
Citera
2014-04-19, 03:42
Medlem
lazyboois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tango8
Afrojacks spelning på Ultra var riktigt bra ju. Känns som att han kommer vara bäst typ i sommar

Nästa vecka släpper de mer för Mainstage till Stockholm!
Dem lär ju släppa någon stor till Stockholm nu iaf! Sen lär dem väl droppa nervo till Götet också! Men jag tänker på Dyro till Göteborg! Kan det vara möjligt? Då han spelar i Schweiz den 31a men har inget bokat den 30e
Citera
2014-04-19, 21:29
Medlem
Kikade runt vilka datum artisterna själva har skrivit att de besöker Summerburst. Här är resultatet!

Göteborg

30 maj "Mainstage"
Hardwell
Tiesto
Nervo
Dada Life (early show)
Showtek
Martin Garrix
R3hab

30 maj "Orion Area"
Aly & Fila
Psyko Punkz
Code Black
Brennan Heart

31 maj "Mainstage"
Steve Angello
David Guetta
Dimitri Vegas & Like Mike
Krewella

31 maj "Orion Area"
...

Inga bekräftade datum: Marcus Schulz (Spelar i England den 31 maj), Coone, Cosmic Gate (Spelar i Glasgow den 31 maj), Sebjak.

Btw... Mycket troligt att Orion Area kommer att hållas till på Valhalla IP, enligt Brennan Heart's Facebooksida.
https://www.facebook.com/events/632708806764341/

Stockholm

13 juni "Mainstage"
Martin Garrix

13 juni "Orion Area"
Psyko Punkz
Zatox

14 juni "Mainstage"
David Guetta
Calvin Harris
Dada Life
Krewella
Rebecca & Fiona

14 juni "Orion Area"
Brennan Heart
Wildstylez

Inga bekräftade datum: Andrew Reyel, Afrojack, Hardwell, R3hab, Showtek, Sebjak, Aly & Fila, Jochen Miller, Chicane.
Citera
2014-04-19, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DavidSvenne
Kikade runt vilka datum artisterna själva har skrivit att de besöker Summerburst. Här är resultatet!

Göteborg

30 maj "Mainstage"
Hardwell
Tiesto
Nervo
Dada Life (early show)
Showtek
Martin Garrix
R3hab

30 maj "Orion Area"
Aly & Fila
Psyko Punkz
Code Black
Brennan Heart

31 maj "Mainstage"
Steve Angello
David Guetta
Dimitri Vegas & Like Mike
Krewella

31 maj "Orion Area"
...

Inga bekräftade datum: Marcus Schulz (Spelar i England den 31 maj), Coone, Cosmic Gate (Spelar i Glasgow den 31 maj), Sebjak.

Btw... Mycket troligt att Orion Area kommer att hållas till på Valhalla IP, enligt Brennan Heart's Facebooksida.
https://www.facebook.com/events/632708806764341/

Stockholm

13 juni "Mainstage"
Martin Garrix

13 juni "Orion Area"
Psyko Punkz
Zatox

14 juni "Mainstage"
David Guetta
Calvin Harris
Dada Life
Krewella
Rebecca & Fiona

14 juni "Orion Area"
Brennan Heart
Wildstylez

Inga bekräftade datum: Andrew Reyel, Afrojack, Hardwell, R3hab, Showtek, Sebjak, Aly & Fila, Jochen Miller, Chicane.

Jävligt intressant att inte Calvin headlinar eller Guetta i och för sig men tror det är Calvin som går ut näst sist. Det borde betyda att Hardwell avslutar den andra dagen och Afrojack/någon som inte släppts kör på andra tiden.
Citera
2014-04-20, 20:50
Medlem
Kratss avatar
Tjenare!
Hur får man biljetterna efter man köpt dem?
Via mail? Skriver man själv ut dem?

Tack på förhand,
Krats
Citera
2014-04-20, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krats
Tjenare!

Tack på förhand,
Krats
Hur svårt kan det vara att kolla på sidan du köpte dom på?
Brukar finnas olika alternativ att välja på.
Citera
2014-04-20, 23:43
Medlem
chilibanans avatar
Blir första gången för mig i år och har några frågor.
När man går in, har de någon form av "säkerhetskontroll" alltså av väskor eller känner de igenom kläder?
Å vilken tid skall man sikta på att vara där, när börjar de stora namnen spela, är det redan på eftermiddagen eller framåt kvällen?
Citera
2014-04-21, 01:18
Medlem
ShayneSkovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krats
Tjenare!

Tack på förhand,
Krats

Jag fick mina via mail. Du laddar ned dem alternativt visar i din webbläsare. Man får en liten avscannings ruta. Pissigt system, vem fan orkar ha biljetten liggandes på mailen i månader liksom. Kanske var jag som missade annat alternativ dock.

Citat:
Ursprungligen postat av chilibanan
Blir första gången för mig i år och har några frågor.
När man går in, har de någon form av "säkerhetskontroll" alltså av väskor eller känner de igenom kläder?
Å vilken tid skall man sikta på att vara där, när börjar de stora namnen spela, är det redan på eftermiddagen eller framåt kvällen?

Skulle tippa på att väskor kollas igenom efter glasflaskor osv. Hade ingen väska förra året så vette fan. Men varför ta med väskor? Jobbigt o hålla koll på. Sen lär man ju klä sig rätt tunnt..

Ang. tiden. Jag skulle säga att de är rätt tunnt på folk fram till kl 17 i alla fall. Då börjar de stora namnen träda fram. Sen blir de tjockt som fan framför scenen och en bra bit bakåt. Runt 16-17 kommer jag själv glida in, beroende på spellistan. Sen blir de ös 7 timmar framåt!

Har rotat igenom youtube arkivet ikväll/natt från föregående år. Stadion är i en klass för sig... Gärdet ska bli kul o se hur de bygger upp, stor yta o mkt spelrum. Längtar som in i helvete..
Citera
2014-04-21, 02:48
Medlem
En grej jag funderat på ett tag, är det många som tar droger på Summerburst? Jag kan självklart räkna ut att det existerar droger där, men i vilken utsträckning?
Citera
2014-04-21, 02:55
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
En grej jag funderat på ett tag, är det många som tar droger på Summerburst? Jag kan självklart räkna ut att det existerar droger där, men i vilken utsträckning?

Vänner har tagit MDMA och gräs i relativt stor utsträckning under SB. Hänger inte med folk som pundar dagligen utan snarare vid speciella tillfällen och jag kan tänka mig att MDMA/E är rätt soft framåt kvällen. Tror inte det är jättemånga som kör något drogmässigt då det trots allt är en festival men lär helt klart förekomma koks, mdma, gräs och även lite annat. Svårt att få tag på inne på området lär det dock vara.
Citera
2014-04-21, 13:42
Medlem
Nya släpp idag och senare i veckan väntas alltså. Mår typ illa när jag läser hur folk vill ha dit Avicii... Seriöst. Hoppas han aldrig signas till SB igen haha!
Citera
2014-04-21, 16:58
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tango8
Nya släpp idag och senare i veckan väntas alltså. Mår typ illa när jag läser hur folk vill ha dit Avicii... Seriöst. Hoppas han aldrig signas till SB igen haha!
Var hittar du uppgift att nåt släpps idag ?
Grämer mig fortfarande att Stockholm inte fick Markus Schulz.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in