2014-05-02, 12:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av komputerman
jag har inte tagit nå iktorivil sen förra fredagen menjag har tagit 3 mg i fredags, 4 på lördag +3mg igår på söndag. Nu har jag poppat i mig 6mg och undrar ifall jag kan gå tillbaka till låga doser 1mg om dagen eller kommer de ingen effekt alls (inte ute efter att bli flöddrad).
någon som vet?
Citera
2014-05-02, 14:41
Medlem
KringExs avatar
Citat:
jag har inte tagit nå iktorivil sen förra fredagen menjag har tagit 3 mg i fredags, 4 på lördag +3mg igår på söndag. Nu har jag poppat i mig 6mg och undrar ifall jag kan gå tillbaka till låga doser 1mg om dagen eller kommer de ingen effekt alls (inte ute efter att bli flöddrad).

Troligtvis blir det ingen effekt alls
Citera
2014-05-02, 20:54
Medlem
dunderhokens avatar
Nybörjare på Rivotril 2mg, Vad skulle vara en rekommenderar dos till en person som har en hög tolerans på Gabapentin, Tramadol samt cb?

Plus Stilnoct !

Mvh

Trevlig hel !
Senast redigerad av dunderhoken 2014-05-02 kl. 21:08.
Citera
2014-05-02, 21:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dunderhoken
Nybörjare på Rivotril 2mg, Vad skulle vara en rekommenderar dos till en person som har en hög tolerans på Gabapentin, Tramadol samt cb?

Mvh

Trevlig hel !
Att du har tolerans på cb och Tramadol spelar ingen roll. Testa med 2 mg oavsett syfte med intaget.
Citera
2014-05-02, 21:07
Medlem
dunderhokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Att du har tolerans på cb och Tramadol spelar ingen roll. Testa med 2 mg oavsett syfte med intaget.

Sorry, glömde tillägga att jag jag knaprar Stilnoc ochså...
Citera
2014-05-02, 22:18
Medlem
dunderhokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV

Ok. efter 4mg ingen invärkan alla.. Förta 2mg sängte jag kl. 21.00 De snästa 2mg sänkte jah 21.30 ingen som helt påverkad
Citera
2014-05-02, 22:20
Medlem
dunderhokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderhoken
Ok. efter 4mg ingen invärkan alla.. Förta 2mg sängte jag kl. 21.00 De snästa 2mg sänkte jah 21.30 ingen som helt påverkad

Ja ja får väl sänka 40mg stilnoct utöver det då för önskad effekt. förhoppningsvis
Citera
2014-05-03, 09:32
Medlem
Skohornets avatar
Jag har tryckt i mig runt 30 ikto (2mg) utspritt över tisdag, onsdag, torsdag helt utan tolerans. Blandat med diverse pulver och skit. Hur många dagar bör jag vänta på ett ungefär till jag kan gå tillbaka till 2mg mot ångest och få normal effekt?

Hade som sagt noll tolerans sedan innan.
Citera
2014-05-03, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skohornet
Jag har tryckt i mig runt 30 ikto (2mg) utspritt över tisdag, onsdag, torsdag helt utan tolerans. Blandat med diverse pulver och skit. Hur många dagar bör jag vänta på ett ungefär till jag kan gå tillbaka till 2mg mot ångest och få normal effekt?

Hade som sagt noll tolerans sedan innan.

Ska det bara ta udden av din ångest och inte göra dig skev skulle jag inte förstå varför de inte bara är att återgå till den vanliga doseringen..

mvh
Citera
2014-05-03, 09:48
Medlem
Skohornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paragon
Ska det bara ta udden av din ångest och inte göra dig skev skulle jag inte förstå varför de inte bara är att återgå till den vanliga doseringen..

mvh

Tänkte att toleransen borde ha ökat då jag tryckt i mig det där under några dagar. Får känna efter idag om en stackars krysstvåa biter mot ångesten då. Känner mig tveksam dock
Citera
2014-05-03, 10:20
Bannlyst
Jag har tidigare i veckan kört 2 gånger 8mg iktorivil och undrar om jag kan ta 5mg för att få bort at på tjack eller bygger man upp toleransen fort.??
Citera
2014-05-03, 15:02
Medlem
Citat:
Jag har tidigare i veckan kört 2 gånger 8mg iktorivil och undrar om jag kan ta 5mg för att få bort at på tjack eller bygger man upp toleransen fort.??

Desto sämre man mår desto mer gör benson imo, så jag tror det kommer hjälpa mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in