2014-05-02, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MockDraft
Att växa efter 22 år har jag aldrig hört, är det möjligt att du gjorde något misstag? när jag fixa mitt pass vilket måste ha varit 4 år sedan lät de mig mäta mig själv och fylla på allt utan någon kontroll.

Vet att mina egna mätningar alltid skiljer sig från när systern på skolan brukade mäta mig.

Dom tog säkert uppgifterna från mitt pass före det då när jag var typ 18. Näe, du har nog rätt, det är nog inte möjligt att växa efter man är 22.
2014-05-03, 00:17
Medlem
ManUnitedFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spliffpatrullen
Jag är 189 cm i mitt pass när jag var 22, nu är jag 191 (mätte mig på polisstationen). Rätt sjukt. Så visst går det.

Så, hur lång är då KD utan skor? 210?
Sjukt ja, men en del börjar växa senare kanske gjorde du det.
2014-05-03, 00:26
Medlem
3TTONs avatar
Z-Bo avstängd från Game 7. Så jävla tråkigt. Ligan börjar liknafotboll mer och mer.
2014-05-03, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3TTON
Z-Bo avstängd från Game 7. Så jävla tråkigt. Ligan börjar liknafotboll mer och mer.

För vad??

Såg nu.

Memphis Grizzlies' Zach Randolph has been suspended by the NBA for Game 7 for punching Oklahoma City's Steven Adams in the jaw.

http://www.youtube.com/watch?v=Vl465S71mCc

Kan ju inte säga att jag tycker det var orimligt att stänga av honom. Men helvete vad trist för spänningen. Nu är Memphis rökta.

Från ett sportsligt perspektiv var det synd att han inte fick till ett mer rakt slag, då hade han kanske knockat Adams.
Senast redigerad av spliffpatrullen 2014-05-03 kl. 00:47.
2014-05-03, 02:04
Medlem
Citat:
Jag är 189 cm i mitt pass när jag var 22, nu är jag 191 (mätte mig på polisstationen). Rätt sjukt. Så visst går det.

Så, hur lång är då KD utan skor? 210?

oj missa visst svara på det senare.

KD var 6'9 (206cm) utan skor 2007. Om han växt sedan dess har jag ingen aning om. Men det sjuka är hans wingspan, 7' 4.75" alltså samma som Greg Oden.

Yao Mings wingspan låg på 7'4-7'5, alltså hade durant när han var 19 år längre wingspan än Yao Ming.
2014-05-03, 02:05
Medlem
Citat:
För vad??

Såg nu.

Memphis Grizzlies' Zach Randolph has been suspended by the NBA for Game 7 for punching Oklahoma City's Steven Adams in the jaw.

http://www.youtube.com/watch?v=Vl465S71mCc

Kan ju inte säga att jag tycker det var orimligt att stänga av honom. Men helvete vad trist för spänningen. Nu är Memphis rökta.

Från ett sportsligt perspektiv var det synd att han inte fick till ett mer rakt slag, då hade han kanske knockat Adams.

Steven Adams verkar vara NBA största troll, vad än folk gör på honom verkar han inte bry sig och när han retar upp någon så blir de galna. Verkar som att ha typ 50 syskon har lärt honom att kontrollera sig själv

Gillar Z-bo men det där ska vara avstängning inget snack om saken, spelar ingen roll om det är game 7.
2014-05-03, 02:15
Medlem
Citat:
Steven Adams verkar vara NBA största troll, vad än folk gör på honom verkar han inte bry sig och när han retar upp någon så blir de galna. Verkar som att ha typ 50 syskon har lärt honom att kontrollera sig själv

Gillar Z-bo men det där ska vara avstängning inget snack om saken, spelar ingen roll om det är game 7.

Haha fett jobbigt med en sån man inte kommer under huden på. Ingen vill ju ge upp on that matter heller!

Nu kör vi Spurs vs Dallas yalla!
2014-05-03, 04:52
Medlem
TKD_1337s avatar
Den här rundan av slutspelet har varit väldigt jämn och underhållande. Självklart mest i West. Det blir fem match 7.

Spurs - Mavericks
Clippers - Warriors
Thunder - Grizzlies
Pacers - Hawks
Raptors - Nets
Senast redigerad av TKD_1337 2014-05-03 kl. 04:56.
2014-05-03, 07:36
Medlem
Rotselleris avatar
Citat:
Jupp, frågan är om Clippers serien skulle varit slut snabbare utan all turbulens runt Sterling. Jag tror GSW skulle tagit hem det här om Bogut var skadefri, alltså även om Sterling skitet inte kommit till ytan.

Även fast Curry varit fucking awesome så måste jag säga att Iggy har lätt varit deras viktigaste spelare, han har sjuk påverkan på resultatet. Tycker han borde varit en större utmanare till DPOY i år.

Jag tror verkligen att Clips hade klarat den här serien otroligt mycket bättre utan Sterling-tjafset. Men som sagt Bogut hade varit enorm i den här serien så att GSW kan matcha upp inside. Och håller även med om Iggy, han är en fruktansvärt bra tvåvägsspelare som alla borde vilja ha i sitt lag. Han kan matcha typ alla wingspelare, lebron, KD, Melo osv.
2014-05-03, 12:13
Medlem
ManUnitedFans avatar
Citat:
oj missa visst svara på det senare.

KD var 6'9 (206cm) utan skor 2007. Om han växt sedan dess har jag ingen aning om. Men det sjuka är hans wingspan, 7' 4.75" alltså samma som Greg Oden.

Yao Mings wingspan låg på 7'4-7'5, alltså hade durant när han var 19 år längre wingspan än Yao Ming.
Skulle tro att han nu är 6'10-6'11 utan skor. Minst 6'10.
2014-05-03, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Den här rundan av slutspelet har varit väldigt jämn och underhållande. Självklart mest i West. Det blir fem match 7.

Spurs - Mavericks
Clippers - Warriors
Thunder - Grizzlies
Pacers - Hawks
Raptors - Nets

Jävligt spännande

Känns som att Miami har en bra chans på att vinna. Dom lag jag ser som störst hot är Spurs, Mavericks, Clippers och Memphis. Kanske OKC om Durant och övriga laget beastar.

Vad tror ni?
2014-05-03, 13:35
Medlem
Rotselleris avatar
Citat:
Jävligt spännande

Känns som att Miami har en bra chans på att vinna. Dom lag jag ser som störst hot är Spurs, Mavericks, Clippers och Memphis. Kanske OKC om Durant och övriga laget beastar.

Vad tror ni?

Jag tror fortfarande på OKC och kanske Clips som största utmanare. Kan OKC vinna inatt (vilket jag tror de gör pga. Z-bo) och KD spelar bra tror jag att de raderar lite hjärnspöken och kan han komma i normal nivå är OKC ett jävligt bra basketlag. Lite samma sak gäller för Clips, de har haft en jävligt tuff start på slutspelet med sterling-tjafset som säker påverkat spelarna.

Det är lite tråkigt att Miami kanske kan gå på cruise-control till finals. Dock har Nets ganska bra match-ups mot Miami om de lyckas vinna den jävligt tuffa avgörande matchen uppe i kanada-ay.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in