Citat:
Ursprungligen postat av
Marlo.Stanfield
Vilken jävla tråkig säsong det varit hittills, kan dom inte skita i en tredjedel av säsongen så vi får play offs asap?
Varför jag redan är trött på denna säsong:
Värdelöst east där jag trodde Brooklyn och Knicks skulle vara konkurrenskraftiga.
Så jävla mycket skador, synd att bra lag tappar viktiga spelare.
West är lite halvkul, tyvärr så är spurs och gänget bra nu, men när Miami kommer och knackar på dörren viker dessa lag ner sig direkt.
Pacers är hotet mot Miami men jag är rädd att man redan kört slut på sig själva, att förlora mot Miami när James är borta är väldigt avtändande.
Vad som är kul med denna säsongen?
Portland, Demarcus Cousins. Mer än så kommer jag inte på som varit direkt häftigt.
Det tråkigaste av allt är ju att så många klassiska lag är urusla i år.
Att Nets och Knicks sugit kan jag inte förneka, men att alla lag viker ner sig för Heat? Nja. West visade ju fortfarande att man är en contester när GSW kunde vinna utan större problem och Portland föll på ett sista minuten skott från Bosh, så skulle inte säga att det gått smärtfritt. Lag som OKC och Spurs bävar jag för, särskilt med tanke på att jag tycker vi har haft problem med ojämnhet emellanåt och slarvat bort till synes lätta matcher. Pacers är det enda riktiga hotet mot Heat i east, det köper jag, och de har ett gäng starka spelare. Dock tror jag att de förlorar på att bänken inte är den vassaste, vem är bra där liksom, Scola?