Citat:
Ursprungligen postat av
1988
Reflektion mot endel av er som borde lära er hyfs och diskussion "skills" (för att tala spelspråk) mot andra människor.
Spel ska vara kul, dessa personer nedan tar spelet alldeles för seriöst och dessutom kommer med personliga påhopp. Istället för att komma med lösningar och vuxna lösningar på mi dåliga build så kallar man mig fula ord.
INGEN av er har ens testat min build och ändå sitter de här nedan och kallar mig massa fula ord.
Väx upp pojkar, det är ett spel.
Kruzifixxion - Du har inte förstått mig över huvudtaget , du sitter och antar en massa ogrundad gojja.
Jag testade min DH's skada i T6 INGET annat, det var inte så att jag skulle vara effektiv eller spelade seriöst. Det var en test omgång.
Tror du tester ska vara effektiva? Varför gör man en test tror du?
Det enda jag testade var min skada, inte min överlevnadsförmåga. Sluta lek allvetare när du inte vet någonting om mig eller mitt spelande.
Dessutom var det en humoristik anekdot som du ger dig på, du ger dig på mig som person över en berättelse om min testomgång, hur den utfördes. Du tar det alldeles för seriöst , du tar spelet alldeles för seriöst. Och så gör de flesta av er i denna tråden.
Spelet är inte blodigt allvar , lär er det så har ni kommit en bit på vägen i vuxen livet.
["[/b][/i]
Jösses... varför tar du varje inlägg på så stort allvar, kan du inte bara ignorera inlägg du stör dig på istället? Du skrev att du testade t6, ja det förstår jag, men på sättet du skrev lät det endast som skryt och att du var nästintill bekväm med t6, att det var p.ga munken det inte gick så bra. IALLAFALL, sluta bli så jävla arg p.ga lite kritik samt tvivel från folk som läser dina inlägg.
Och jag betvivlar inte att du har en stark DH, jag har inte sett din profil, så jag kan inte säga något om det, jag skrev bara vad jag tyckte angående din kill speed i t6 baserat på den fakta du gav mig
Förövrigt så vill jag gärna veta vilka personliga påhopp och fula ord jag har kommit med? Det var du som blev arg och började citera mig efter att jag skrivit vad jag tyckte angående ditt test i t6... jag kan inte minnas att jag inkluderade några personliga påhopp eller fula ord..
Men då vet jag... ska man besvara dina inlägg så skall det vara endast beröm, inge kritik, för kritik är i dina ögon personliga påhopp och fula ord och man tar helt plötsligt spelet på blodigt allvar.
Inlägg #1. well. life per hit är inte det som skall hålla munken vid liv, utan health globes > kill speed. Om en elite tar 30 sekunder så är dps'en knappast tillräcklig, inte ens rift bossen skall ta så långt tid :>
DPS = Toughness.
Imo endast kritik och lite konstruktiv sådan, inga påhopp eller fula ord här inte.
Inlägg #2
Om du dör 5 gånger och eliten, ja eliten inte eliterna, tar 30 sekunder då är du helt klart långt ifrån redo för t6, ENLIGT MIG. Men visst om du tycker det är effektivt, kul, whatever att göra nephalem rifts med eliter på 30 sekunder vardera och dö 50 gånger, så go for it. Spela hur du vill, inte bryr jag mig, jag sa bara vad jag tycker angående kill speed, k?? Det är du som misstolkar allas svar och blir arg.
Förväntar du dig inte någon kritik/tvivel från folk när du kommer in och skriver '' MIN NYA DH BUILD MINST LIKA BRA SOM STREAMERS '' ?
Jag ser fortfarande inga påhopp eller fula ord.