Citat:
Ursprungligen postat av
Straybullet
Tjuvar ska naturligtvis lära sig att veta hut och att dylikt beteende inte accepteras. Noterar också att du inte invänder emot att rödingapan stal fanan från en kvinna. (På tal om "manligt" menar jag). Men så är du ju så bitter, tendentiös och osaklig att det nästan blir löjligt.
Har någon nationalist legat med din flickvän eller vad är det från om?

Jag håller givetvis med om att man inte ska ta andras grejer, vare sig det är nynazister eller kvinnor. Det jag ifrågasätter är hur modiga dessa gossar egentligen är om de nu behöver vara två mot en. Själv hade jag tagit all hjälp jag kan men jag är ju inte en såndär hjältenationalist med ett hjärta av guld och pungkulor av tungsten.
Jag är inte det minsta bitter. Däremot gillar jag att påpeka hur snedvridna ert tankesätt är. Om någon av era aktivister hade tagit en afa-fana och fått däng av två rödingar så hade ni skrikit att han var modig som fan och att afaiterna var fega svin som var två mot en. Ni använder dubbla måttstockar.
Jag vet inte hur det ligger till med alla jag legat med, men mitt ex har nog aldrig legat med en nationalist, däremot med en invandrare. Flickan jag dejtade senast har nog heller aldrig gjort det. Så nej. Det är nog inte därför jag är bitter :/