Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-05-01, 21:18
Medlem
Har en fråga, ska vita amerikaner eller vita från t.ex australien ut ur sverige? Isf vad är er anledning till det.
Citera
2014-05-01, 21:18
Medlem
Imirons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders-Lundgren
Svenskarna ska vara självständiga. Judar ska inte ha inflytande över oss, eller några andra för den delen.

Som jag skrev tidigare så anser jag att Sveriges demokrati ska vara tillägnad svenskar, och inte något som vem som helst ska få inflytande över.

Så länge dessa hade varit svenskar. Dock så betvivlar jag att det hade funnits entusiaster till mångkulturen om det inte hade varit för den långvariga indoktrineringen från skolor och media. Några sådana röster var inte direkt präglande för några decennier sedan, innan globalisternas uppköp av alla propagandaverktyg.
Ok. Men jag är ju trots allt 100% svensk. Eller ja, 75% svensk och 25% skåning. Om jag startar en nyliberal tidning som förespråkar mångkultur, fördömer SvP och nationalismen och uppmanar andra människor att göra samma sak (uppmanar dock inte till våld), och jag, för att finansiera tidningen, som det fortfarande är jag som driver och skriver, lyckas erhålla finansiering från amerikanska judar utomlands?

Då är det ingen judisk tidning. Det är en svensk tidning. Amerikanska judar har bara möjliggjort för mig att göra min röst hörd.

Hade jag kunnat bestraffas för detta?
Citera
2014-05-01, 21:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzlin
Har en fråga, ska vita amerikaner eller vita från t.ex australien ut ur sverige? Isf vad är er anledning till det.
Nej, det ska de inte. Det är den rasliga/genetiska närheten som avgör. Detta förutsatt att de sköter sig och i allmänhet beter sig som folk förstås.
Citera
2014-05-01, 21:29
Medlem
videosvars avatar
Röding åker på spö!
Citera
2014-05-01, 21:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av videosvar
Röding åker på spö!
Fan vad fint, så ska de tas! Det hade han nog inte räknat med, den lilla apan.
Senast redigerad av Straybullet 2014-05-01 kl. 21:37.
Citera
2014-05-01, 21:34
Medlem
kempinhoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felia
Helt rätt! Själv orkar jag inte arbeta så jag är oerhört tacksam att zigenarna nu utför arbete åt det mångkulturella landskapet. Smart av EU att postera dessa entreprenörer utanför varje butik så man inte kan undgå mångkulturen och dess positiva inverkan. Jag undrar hur länge det ska behöva ta innan jag själv sitter där och tigger men jag kanske borde utvandra så det kan komma fler zigenare?

Jag säger som Ullenhag. Romerna har byggt upp Sverige anledningen till att så många av de lever i social misär är pga diskriminera och fördomar mot romer.
Citera
2014-05-01, 21:36
Medlem
kempinhoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quid pro quo
Jag tänker på svenskarna som ett separat folk med självbestämmande, om du vill tillhöra EU-staten så får du svårt den dag unionen upplöses. Men det är förstås ditt problem.

EU kommer aldrig upplösas så länge världen fortsätter globaliseras vilket är positivt. Den europeiska staten kommer bli en av historiens mest framgångsrika. Vi kommer vara starka rent ekonomiskt men även kulturellt.
Citera
2014-05-01, 21:46
Medlem
Thornhills avatar
Citat:
Röding åker på spö!
Haha, fy fan vad bra gjort! Av SvPs funktionärer alltså. Bra video för övrigt. Finns det fler i liknande kvalité?

Nån som vet vem rödingen är?
Citera
2014-05-01, 21:48
Medlem
videosvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thornhill
Haha, fy fan vad bra gjort! Av SvPs funktionärer alltså. Bra video för övrigt. Finns det fler i liknande kvalité?

Det kommer, vi kom nyss hem från demon.
Citera
2014-05-01, 21:49
Medlem
Thornhills avatar
Citat:
Det kommer, vi kom nyss hem från demon.
Härligt! Håll oss uppdaterade!
Citera
2014-05-01, 21:52
Medlem
Rickard-SvPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kempinhoff
SvP har rötter i den neo-fascistiska rörelsen. Läs på lite! Kan föreslå Henrik Arnstad hen vet vad hen pratar om. Arnstad har granskat nazistiska och fascistiska rörelsler. Ni är säkert rojalister!

Fan, dina inlägg är klockrena!
Att läsa det du skriver och att Peppe Flagglös var på äventyr i Jönköping är fan det roligaste idag.
Citera
2014-05-01, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Fan vad fint, så ska de tas! Det hade han nog inte räknat med, den lilla apan.

Synd att han förmodligen inte blev allvarligt skadad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in