2014-04-23, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troett
Fast det du inte förstår är 18cm egentligen bara är 15-16cm i kvinnors huvuden, och det beror på flera saker. Bland annat att killar mäter fel och uppger glädjemått alt. ljuger.

Det kan du ju intala dig själv, det dom flesta visar med händerna är inga 15-16 centimeters kukar.
Det finns även en där en snubbe faktiskt har med sig en linjal för att visa kvinnorna han frågar och även i denna säger majoriteten 7-9 inches.
Sen bör du inte underskatta vad folk faktiskt gör i sovrummet, flera av mina vänner har blivit mätta av sina flickvänner bara för att dom var nyfikna.
Citera
2014-04-24, 03:54
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
Vill ni killar verkligen veta vad kvinnor föredrar så skriv in "women penis size prefer" på youtube, 9 av 10 som tillfrågas i majoriteten filmer föredrar en kuk som är eller är över 7 inches (17.8 cm).
En av många https://www.youtube.com/watch?v=jSBonokPc1E
Eller gå in på kvinnoberikade forum, samma sak där, 9 av 10 finner en kuk på eller över 18x14+ idealt.
Hur fan kan moder natur ha misslyckats så hårt på denna punkten?
Enligt dom studier som har gjorts så besitter majoriteten män en kukstorlek som majoriteten kvinnor inte föredrar.

Kvinnor vet allt som oftast inte vad de vill ha, att de skulle kommit fram till nån optimal storlek är såklart bara provokativt nonsens.
Citera
2014-04-24, 10:26
Medlem
.-.-.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enkel-Man
Hur stor är den då?

I klass med kattens
Citera
2014-04-24, 10:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
I klass med kattens

Är det du på avataren?
Citera
2014-04-24, 23:19
Medlem
.-.-.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landt81
Är det du på avataren?

Det är min idol, mannen med en av världens största doningar, när han drar ner brallorna så springer brudarna för sitt liv, livrädda för att smaka på elefantsnabeln.
Citera
2014-04-25, 06:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Det är min idol, mannen med en av världens största doningar, när han drar ner brallorna så springer brudarna för sitt liv, livrädda för att smaka på elefantsnabeln.
Seriöst, jag är nyfiken. Vad är storleken på din penis?

Jag har ärligt talat svårt att föreställa mig någon ha liten penis. Någon som vågar bryta trenden i tråden och posta bild på sin penis i erigerat tillstånd? Någon som har storlek mindre alltså.
Citera
2014-04-26, 18:17
Medlem
bwahahahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
Vill ni killar verkligen veta vad kvinnor föredrar så skriv in "women penis size prefer" på youtube, 9 av 10 som tillfrågas i majoriteten filmer föredrar en kuk som är eller är över 7 inches (17.8 cm).
En av många https://www.youtube.com/watch?v=jSBonokPc1E
Eller gå in på kvinnoberikade forum, samma sak där, 9 av 10 finner en kuk på eller över 18x14+ idealt.
Knappast ett tillräckligt stort urval för att att kunna dra några generella slutsatser.
Senast redigerad av bwahahaha 2014-04-26 kl. 18:25.
Citera
2014-04-26, 22:57
Medlem
I vilken ålder slutade er penis att växa?
Citera
2014-04-27, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsparkaren

Är 50 och den växer än...
Citera
2014-04-27, 11:20
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsparkaren
Det sägs att den slutar växa när mannen lämnar puberteten, vilket ju kan variera mycket från person till persoin. Särskilt om denne kom in i puberteten extra sent.
Citat:
Ursprungligen postat av Turbo Dude
Är 50 och den växer än...
Aj C wat nU deed dar!
Citera
2014-04-27, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bwahahaha
Knappast ett tillräckligt stort urval för att att kunna dra några generella slutsatser.

Det han säger är ju dock tämligen känt, att dom flesta tjejer föredrar ballar över medlet that is.
Kolla på vilket forum som helst där det diskuteras sex och där det finns många kvinnor, kolla på vilken sex kontaktsajt som helst och kolla på alla filmer där kvinnor ställs frågan om storlek och man ser ganska snabbt att 80-90% vill ha en balle som är över medlet om dom själva fick välja.
Jag har ganska många kvinnliga vänner och detta ämnet har dragits upp ett flertal gånger och även dom flesta av dom säger detsamma.
Och jag personligen förstår dom, det är mer estetiskt tilltalande, stimulerar vaginans väggar bättre och tillåter mer eller mindre alla ställningar.
Sen har vi ju även det som oftast kommer med en utrustad herre och det är ett bra självförtroende, även detta är något majoriteten tjejer vill att deras kille ska vara.
En kille med en liten kuk inom medlet eller under har oftast ett kasst självförtroende och med god anledning, dom är underlägsna mot dom mer utrustade männen och kommer aldrig att kunna konkurrera med en utrustad kille som vet vad han pysslar med när det kommer till sex.
Citera
2014-04-27, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av James88
Det han säger är ju dock tämligen känt, att dom flesta tjejer föredrar ballar över medlet that is.
Kolla på vilket forum som helst där det diskuteras sex och där det finns många kvinnor, kolla på vilken sex kontaktsajt som helst och kolla på alla filmer där kvinnor ställs frågan om storlek och man ser ganska snabbt att 80-90% vill ha en balle som är över medlet om dom själva fick välja.
Jag har ganska många kvinnliga vänner och detta ämnet har dragits upp ett flertal gånger och även dom flesta av dom säger detsamma.
Och jag personligen förstår dom, det är mer estetiskt tilltalande, stimulerar vaginans väggar bättre och tillåter mer eller mindre alla ställningar.
Sen har vi ju även det som oftast kommer med en utrustad herre och det är ett bra självförtroende, även detta är något majoriteten tjejer vill att deras kille ska vara.
En kille med en liten kuk inom medlet eller under har oftast ett kasst självförtroende och med god anledning, dom är underlägsna mot dom mer utrustade männen och kommer aldrig att kunna konkurrera med en utrustad kille som vet vad han pysslar med när det kommer till sex.

Självförtroendet är en springande punkt och har man över medel så är det inget handikapp om man säger så. Även om det finns kvinnor som säkert tycker att en liten är skoj men rent generellt så är en större (inom rimliga gränser) bara positivt för båda parter. En 35 cm kan inte vara kul att ha för hur får man in den till roten? Det är ju känslan av samhörighet rent fysiskt som är grejen. Och den får man väl inte om man inte kommer in med hela...
Senast redigerad av Turbo Dude 2014-04-27 kl. 22:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in