Citat:
Skulle du kunna ladda upp de prov som du redan har skannat in på exempelvis MinFil.org eller Uložto.net?
Har nästan alla gamla prov (saknar någon enstaka provdel, har för mig att det är en DTK eller liknande), har ingen av de inaktuella delarna, dvs STUF eller någon allmänbildande. Lade upp ett par där tidigare, men det är nog borta från ett tag sedan när jag behövde mer plats i min Dropbox för annat. Har aldrig lagt upp dessa delar som jag nu random kände för att dela ut då LÄS var på tapeten. Det finns säkert att fixa fram om man kontakta de som anordnar provet och fråga, men som sagt, men får vara beredd att betala för att få proven hemskickade. Tror ingen har skannat in dem och det tog mig otroligt många timmar att göra då jag måste mata in sida för sida för hand. Själviskt, men jag tycker att det finns en gräns, vissa förväntar sig att få precis allting gratis utan att förstå allt arbete bakom det. Jag hade varit glad om någon delade mig sig av lite helt gratis, men fick hatiska meddelanden som krävde mig på allt material som jag har betalat för och skannat in i otaliga timmar. Undantag kan man väl dock göra.
Nästa röst får avgöra, LÄS Våren 1988 eller LÄS Hösten 1986? Vinnaren av LÄS-tävlingen får också ett helt prov av mig, ett av de riktiga gamla proven. Får se om några antar utmaningen. Vinnaren får alltså välja en provdel som jag måste dela öppet i tråden samt få ett helt gammalt prov av mig via PM (från 70-talet som jag väljer). Gör väl ett undantag, men ni får göra en insats först
Är också lite intresserad att se hur folk upplever dessa äldre LÄS-delar. Den som får flest rätt först vinner och man får inte komplettera eller ändra i efterhand utan lagt kort gäller och man har ända till 02.00 på sig.
Nästa röst får avgöra, LÄS Våren 1988 eller LÄS Hösten 1986? Vinnaren av LÄS-tävlingen får också ett helt prov av mig, ett av de riktiga gamla proven. Får se om några antar utmaningen. Vinnaren får alltså välja en provdel som jag måste dela öppet i tråden samt få ett helt gammalt prov av mig via PM (från 70-talet som jag väljer). Gör väl ett undantag, men ni får göra en insats först
Är också lite intresserad att se hur folk upplever dessa äldre LÄS-delar. Den som får flest rätt först vinner och man får inte komplettera eller ändra i efterhand utan lagt kort gäller och man har ända till 02.00 på sig.
. Jag kan i alla fall trösta mig med att oavsett hur den här övningsdelen gick så har jag fått ungefär 1.8 på LÄS våren 2014