Citat:
Ursprungligen postat av
Lanoo
är det någon som kan tipsa om en KUL build för WD btw?
Har min Wiz som jag jagar dps med så det är inte det viktigaste. Men vill ha en karaktär som är rolig att lira med.
Speciellt eftersom jag farmar som en galning efter en viss ring i act1 om dagen och då på normal. Någon build med pets/fetish army kanske kan va kul? förslag anyone?
edit: förlåt, barnarbetare är mer rätt ord för fetish army fick jag lära mig igår

Såhär ser min build ut just nu, väldigt lik Anderssons, fast med barnarbetarna istället för Gargantuan:
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/witch-doctor#lcUYPQ!aWV!.Zcbbb
(Jag är bara level 61 än så länge.)
Den bra grejen med den här builden är Firebats - Vampire Bats tillsammans med Fetish Sycophants. Har man bra Attack speed så spawnas det nya barnarbetare riktigt snabbt. Största delen av tiden som jag skjuter Firebats träffar jag inte ens någon fiende, utan jag står i min ensamhet tio meter från fienderna och skjuter Firebats ut i tomma intet för att spawna nya barnarbetare som kan slåss åt mig.
Jag siktar på att kunna farma fram set:et -Zunimassa- som gör att Fetish Army inte försvinner efter tjugo sekunder utan är kvar tills de dör.
Jag vet inte om det gäller även för de barnarbetare man skapat via Firebats eller inte, men det spelar inte så stor roll, man hinner ju spawna sådana snabbare än de försvinner.