2014-04-25, 09:17
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hartyh
Fan, såg att en i clanen blev boostad från 1-70 på någon timma, sjukt! Adventure mode var det, hur tror ni han bar sig till? Torment 6 fan men ändå HC

HA, såg du inte festen vi hade i clanen igår eller? Var tre lvl 0 som drog igång HC på T6 så kom en lvl 70 och fick göra jobbet. Funkade sådär. Finns allt för mycket mobs som kastar spells. Man tål verkligen ingenting! Tror den sista av oss dog på lvl 30 och då gav vi upp.
Så körde vi SC istället och då gick det fan så mycket bättre. Tog mig till strax under lvl 60 på max 1h.
Tack till er som var med igår! Speciellt till dig Skrills som pallade boosta! we owe you a big one!!
Citera
2014-04-25, 11:36
Medlem
eXotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
HA, såg du inte festen vi hade i clanen igår eller? Var tre lvl 0 som drog igång HC på T6 så kom en lvl 70 och fick göra jobbet. Funkade sådär. Finns allt för mycket mobs som kastar spells. Man tål verkligen ingenting! Tror den sista av oss dog på lvl 30 och då gav vi upp.
Så körde vi SC istället och då gick det fan så mycket bättre. Tog mig till strax under lvl 60 på max 1h.
Tack till er som var med igår! Speciellt till dig Skrills som pallade boosta! we owe you a big one!!
Då var det er jag hoppade in med på SC. Var level 16 när vi började och level 58 när vi var klara. Men då lirade jag utan rubin i skallen så det gick lite "långsamt" i början. :P
Citera
2014-04-25, 15:51
Medlem
nedranss avatar
Citat:
man kan ju dra upp 2 hc karaktärer till 60 helt safe på ~30 min om du kör dampened celler eller liknande
Citera
N3ss3s avatar

Moderatormeddelande

Postat av N3ss3 2014-04-25, 15:56
Medlem
Detta är inte rätt tråd för att hitta folk att spela med, då gäller (FB) Spelare söker spelare och även de extra reglerna som skrivs i förstainlägget.

/mod
Senast redigerad av N3ss3 2014-04-25 kl. 18:10.
2014-04-25, 16:08
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedrans
man kan ju dra upp 2 hc karaktärer till 60 helt safe på ~30 min om du kör dampened celler eller liknande

Ja vi borde inte kört rifts och bountys.
Väldigt mycket mer safe att köra story mode då. Wretched Queens i act1 är väl ett klassiskt lvls ställe om jag inte förstått fel?
Citera
2014-04-25, 16:11
Medlem
Lanoos avatar
är det någon som kan tipsa om en KUL build för WD btw?
Har min Wiz som jag jagar dps med så det är inte det viktigaste. Men vill ha en karaktär som är rolig att lira med.
Speciellt eftersom jag farmar som en galning efter en viss ring i act1 om dagen och då på normal. Någon build med pets/fetish army kanske kan va kul? förslag anyone?

edit: förlåt, barnarbetare är mer rätt ord för fetish army fick jag lära mig igår
Senast redigerad av Lanoo 2014-04-25 kl. 16:40.
Citera
2014-04-25, 16:18
Medlem
Wopzs avatar
Efter 200 timmar spelade i expansion är jag riktigt trött på RNG. Det droppar så enormt många värdelösa legendaries att det inte är sant. Inga bra vapen eller set items dock. Funderar på att lägga tillbaka Diablo 3 på hyllan. Känner mig så jävla bedragen av Loot 2.0, hur många tusen bloodshards och hundratals timmar ska det egentligen kräva?

Jag orkar inte med detta spelet längre.
Citera
2014-04-25, 16:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wopz
Efter 200 timmar spelade i expansion är jag riktigt trött på RNG. Det droppar så enormt många värdelösa legendaries att det inte är sant. Inga bra vapen eller set items dock. Funderar på att lägga tillbaka Diablo 3 på hyllan. Känner mig så jävla bedragen av Loot 2.0, hur många tusen bloodshards och hundratals timmar ska det egentligen kräva?

Jag orkar inte med detta spelet längre.

Du har själv valt att spela Diablo 3. Visst suger det med RNG ibland, och whina får man. Men du spelar Diablo, det har varit den största RNG grindfesten i 15 år. Och du är förvånad efter 200 timmar? Visst är det mycket tid, men som sagt, du valde att spela Diablo.
Citera
2014-04-25, 16:46
Medlem
Andersson93s avatar
Citat:
Har min Wiz som jag jagar dps med så det är inte det viktigaste. Men vill ha en karaktär som är rolig att lira med.
Speciellt eftersom jag farmar som en galning efter en viss ring i act1 om dagen och då på normal. Någon build med pets/fetish army kanske kan va kul? förslag anyone?

edit: förlåt, barnarbetare är mer rätt ord för fetish army fick jag lära mig igår
http://us.battle.net/d3/en/calculator/witch-doctor#ScYTUQ!WVRT!YZYZbb Denna använder jag, är lite smårolig faktiskt. Om du vill så kan du byta ut burning dogs mot leeching beasts och/eller umbral shock mot healing journey.
Citera
2014-04-25, 17:31
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Fladdermask-2992/hero/1115961

Här har du min petbuild, critar ibland över 200miljoner med Gargantuan
Soloar T3 nu ganska så lätt!
Citera
2014-04-25, 18:49
Medlem
eXotics avatar
Citat:

Såhär ser min build ut just nu, väldigt lik Anderssons, fast med barnarbetarna istället för Gargantuan: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/witch-doctor#lcUYPQ!aWV!.Zcbbb
(Jag är bara level 61 än så länge.)

Den bra grejen med den här builden är Firebats - Vampire Bats tillsammans med Fetish Sycophants. Har man bra Attack speed så spawnas det nya barnarbetare riktigt snabbt. Största delen av tiden som jag skjuter Firebats träffar jag inte ens någon fiende, utan jag står i min ensamhet tio meter från fienderna och skjuter Firebats ut i tomma intet för att spawna nya barnarbetare som kan slåss åt mig.

Jag siktar på att kunna farma fram set:et -Zunimassa- som gör att Fetish Army inte försvinner efter tjugo sekunder utan är kvar tills de dör.
Jag vet inte om det gäller även för de barnarbetare man skapat via Firebats eller inte, men det spelar inte så stor roll, man hinner ju spawna sådana snabbare än de försvinner.
Citera
2014-04-25, 19:11
Medlem
SparTyres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdermask
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Fladdermask-2992/hero/1115961

Här har du min petbuild, critar ibland över 200miljoner med Gargantuan
Soloar T3 nu ganska så lätt!

Hur kommer det sig att du har Firebomb när du också har Vampire Bats? Är det för tillfällen då du inte har någon mana att starta Vampire Bats?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in