Citat:
Ursprungligen postat av
zemixon
Varför ljuga så frenetiskt som AN och MB gjorde om de inte har något att dölja?
Jag skulle vilja fråga varför du ljuger så frenetiskt?
Jag efterfrågade i tråden bevis på att MB och AN ljugit. Ingen kunde tala om en enda sak som AN bevisligen ljugit om. Bara en massa gissningar och antagande. När det gäller MB fick jag några fler svar. Och jag kan hålla med om att det verkar som han ljugit några gånger under förhören. Framförallt med att han inte berättade om sin relation med VB i första förhöret. Men att kalla det frenetiskt är ganska överdrivet från din sida.
Om jag ändå skall svar på din fråga så tror jag att MB ljög om förhållandet med VB för att inte ville att det skulle bli allmänt känt. Jag tror att han kan ha trott att VB försvunnit av egen fri vilja och att hon skulle dyka upp igen. Och därför ville han inte i onödan berätta om sitt förhållande med VB.