Citat:
Ursprungligen postat av
Arische
Det är ju det jag håller på med ditt jävla ollon.
Då var vi överens om vem som var skit i sammanhanget, bra.
Om du nu vill sysselsätta KFM så har du ett inlägg på det temat i denna tråd skrivet någon/några dagar före jul om jag inte missminner mig.
LG