2014-04-22, 22:20
Medlem
Zaedrewss avatar
Man undrar lite hur de väljer och vrakar vilka som ska censureras. Nu uppfattade jag inte om någon var dömd i detta programmet heller. Men just fällande dom borde väl betyda mer än om någon bara säger ja eller skrivit under riktigt namn på Facebook
Citera
2014-04-22, 22:21
Medlem
Har kollat på Trolljägarna några gånger. Det som slår mig när jag ser på programmet är att man attackerar små människor - små och obetydliga människor. Det är jättebra att man sätter dit tockna som manipulerar och våldtar småtjejer, men ett sådant brott kan man rimligtvis inte jämställa med en chaffis missnöje med en kvinnlig konkurrent, eller en utåtriktad homosexuells färgstarka bloggande. Uppriktigt sagt förstår jag inte varför ett kärringskrälle som skrivit att Aschberg borde pensionera sig ska hängas ut.

Jag har för mig att Aschberg är maoist. Maoisterna i Västeuropa på sjuttiotalet var elitister. Det är möjligt att Trolljägarna ska ses som en atavism för elitens förakt för knegarna. Programmet har ju faktiskt attackerat knegare som blir förbannade när de ser hur somalier hänger i gathörnen och snackar i mobiler som han - knegaren - betalt via skatten.

Jag har inget emot Robert Aschberg. Jag har faktiskt haft stor behållning av hans syn på världen, inte minst när han var kolumnist i tidningen Zeta på åttiotalet. Tyvärr tror jag att han ser på folk som bor utanför tullarna utifrån ett von-oben -perspektiv.

Forza Aschbergia!
Citera
2014-04-22, 22:25
Medlem
ericors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helveteskyrka
Nej men du, Alen och Anders Eklund är ju på god väg att skapa er ett rykte som ett gäng inavlade bönder som med hjälp av massa grupper på nätet av yrkeschaufförer som hyllar ert beteende.

De ryktet fixar vi utan Facebookgrupper =)

Är själv med i grupperna, och har läst alla uttalanden och komentarer om/med Lina under den tiden hon gjorde sina gästspel. Hade samma sak utspelat sig i t.ex. Flashbacks forum för företagande är jag mer eller mindre säker på att hon behandlats på samma sätt där, och troligen även från folk som anses högre upp i näringskedjan än oss chaffisar
Citera
2014-04-22, 22:28
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Nej men du, Alen och Anders Eklund är ju på god väg att skapa er ett rykte som ett gäng inavlade bönder som med hjälp av massa grupper på nätet av yrkeschaufförer som hyllar ert beteende.

Vem har sagt att jag är yrkeschaufför? Jag jobbar i branschen skrev jag, har du svårt med läsförståelsen?

Citat:
Ursprungligen postat av Lazyman
Vad var det du inte förstod, jag svarade ju bara på ditt befängda påstående kring att INGEN av Sveriges 40000 lastbilschaffisar mördat en 10 åring. Vilket bevisligen är fel. Du kan omöjligen gå i godo för landet alla chaffisar. I alla yrken, grupper etc finns det dårar, idioter etc, så även i ditt yrke. Begriper du nu?

Läs min fetstilta och ta sedan din cyanidkapsel. Läsförståelsen är inte din starka sida. Att läsa ALLA inläggen är A & O för att få en helhetsbild av diskussionen.

Citat:
Du, Alen och Anders Eklund. Alla bra fina oförstådda människor.
Ni är trash, feta fula och trashig uppfostran av antagligen trashiga föräldrar.

Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Mer näthat, du kommer nog snart med i säsong 2 av Trolljägarna.

Newsflash: varken jag, Alen eller någon annan av ca 40000+ lastbilschaufförer i Sverige har mördat 10 åringar.

Ät cyanid så blir jag glad för dina föräldrars befrielse från deras belastning.
Citera
2014-04-22, 22:33
Medlem
helveteskyrkas avatar
Jag skiter i vad för bakgrund Aschberg har.
I början var alla säkra på att han bara skulle hänga ut invandringskritiker och män.

Det har hängts ut kvinnor, blattar, svennar, journalister, pensionärer, stadsbor och bönder..

Jag gillar programmet för att mobbare förtjänar att smaka på samma mynt, även om de själva är trasiga lastbils chaufförer som mobbar för att själv må bra och få uppmärksamhet.
Högt och lågt, sparka uppåt, nedåt, inåt och utåt..

Dom förtjänar allt som kommer efter programmet..

Som special program borde de prata med mobbarnas föräldrar och se vad det är för avskrap till päron. För uppfostran har de garanterat inte klarat av.. Men gissar att äpplet inte faller långt i från trädet..

Tex Alens pappa, han lär ju ha spöat på sin kärring framför lille Alen och kallat henne hora när hon yttrade sig annat än diskning och matlagning. Bara en gissning men någon svensk uppfostran har han i alla fall inte..
Citera
2014-04-22, 22:35
Medlem
Citat:
Vem har sagt att jag är yrkeschaufför? Jag jobbar i branschen skrev jag, har du svårt med läsförståelsen

Läs min fetstilta och ta sedan din cyanidkapsel. Läsförståelsen är inte din starka sida. Att läsa ALLA inläggen är A & O för att få en helhetsbild av diskussionen.

Får be om ursäkt om jag missade detaljen att du inte är yrkeschaufför. Beklagar om du kände dig utpekad, absolut inte min mening. Jag har dock inga fördomar om chaffisar, den största idiot i mitt närområde kör lastbil, men det gör även även några av de trevligaste människor jag känner.
Citera
2014-04-22, 22:36
Medlem
helveteskyrkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ericor
De ryktet fixar vi utan Facebookgrupper =)

Är själv med i grupperna, och har läst alla uttalanden och komentarer om/med Lina under den tiden hon gjorde sina gästspel. Hade samma sak utspelat sig i t.ex. Flashbacks forum för företagande är jag mer eller mindre säker på att hon behandlats på samma sätt där, och troligen även från folk som anses högre upp i näringskedjan än oss chaffisar

Dåså, då är mobbning ok?
Citera
2014-04-22, 22:39
Medlem
Pecka-Nivens avatar
Läste nånstans att den där blatten Alen Štefa*ac är hivsmittad och homosexuell. Det är väl därför han trashar brudar.
Citera
2014-04-22, 22:41
Medlem
helveteskyrkas avatar
Citat:
Vem har sagt att jag är yrkeschaufför? Jag jobbar i branschen skrev jag, har du svårt med läsförståelsen?

Men kan du svara på ens frågor?
Du påstod innan att på dessa grupper så hyllades Alens beteende.

Är det då inte så att denna grupp stödjer mobbning? Dvs är ett gäng inavlade avskräde till svenskar? Om de ens är svenskar (alen är det ju inte)
Citera
2014-04-22, 22:43
Medlem
helveteskyrkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-Niven
Läste nånstans att den där blatten Alen Štefa*ac är hivsmittad och homosexuell. Det är väl därför han trashar brudar.

Haha är det sant?
Citera
2014-04-22, 22:52
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Men kan du svara på ens frågor?
Du påstod innan att på dessa grupper så hyllades Alens beteende.

Är det då inte så att denna grupp stödjer mobbning? Dvs är ett gäng inavlade avskräde till svenskar? Om de ens är svenskar (alen är det ju inte)

Inavlade?
Avskräden?
Mobbing?

Ja "A" är rätt hyllad ikväll ja, du vet Inte vad hela sanningen är och vad som vad den utlösande faktorn.

Varför går du inte med i grupperna och bemöter "A" själv?
Vill du att jag bifogar länkarna i ett PM? "A" är administratör i ett par grupper så han godkänner dig nog.
Citera
2014-04-22, 22:53
Medlem
Pecka-Nivens avatar
Citat:
Haha är det sant?

Ja han lär ha varit stammis på en känd bögklubb i Gb och det jag läste var en varning om att han vill alltid rövknulla utan kådis. Killen som skrev hade varit med honom och ville inte köra utan men Alen hade nästan våldtagit honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in