2014-04-22, 21:50
Medlem
withnonames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomhet
Om någon uttrycker sig som chaffisen gjorde så kan jag inte annat än undra om mannen ifråga är svagbegåvad eller utvecklingsstörd på något vis. Om det är på grund av hjärnskada så har han i alla fall en ursäkt. Men jag antar att ha vill fortsätta att trycka ner andra på sin "otroligt häftiga" Facebookgrupp. Kan bara hoppas att han och flera andra ändrar sig en dag.

Ja en sån som letar fel på folk när däcket exploderat på lastbilen.Sitter säkert och kör C-bil med kran och tror han är en tradarchaufför....
Citera
2014-04-22, 21:51
Medlem
ett par stycken i denna tråd är det lika synd om som det är om dom som hängs ut i programmet

Ni har antagligen fått leva ett helt liv utan kärlek, och det är inget jag glädjer mig åt, tvärtom. Men FÖRSÖK se livet som en gåva och LE mot världen så ska ni se att ni till slut får ett leende tillbaka!

Känns livet så meningslöst att du måste sitta där framför skärmen och hata alla som du anser har det mycket bättre än dig, gör något för att bevisa motsatsen istället!
Citera
2014-04-22, 21:51
Medlem
koko-kanels avatar
man blir ju helt matt när man läser i tråden. och programmet för den delen. sverige kommer aldrig bli ett bra land med er och era trötta jävla rasistiska och sexistiska åsikter. jävla avskräden.
Citera
2014-04-22, 21:52
Medlem
MrSvarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helveteskyrka
Med tanke på att er branch går på knäna så gissar jag på att de flesta av dina bröder sitter hemma och torrunkar med FAS-3 i ryggen. Jävla wannabe livsstil.

Stanna på vilken jävla vägkrog som helst och kolla på dessa människor. Kolla på han den mobbaren Alen. Vad är det för MAN ? Unibrow, fet ölkagge, låg panna, flottig och äcklig. Nej du, fortsätt ni smygknulla varandra i röven som vi alla vet att ni gör på alla nattplatser..

Jag tror han skulle spöa dig alla dagar i veckan.
Din okunnighet är otrolig, jag känner flertalet som kör lastbil och inga av dina påståenden stämmer.
(Det finns dock flertalet som är som snubben från programmet, om det nu skulle vara något illa med någon som står för sina åsikter. Det är ju snarare du som är en mobbare, likt han som håller på som du gör här. Därmed så är du värre som gör samma sak och beklagar dig över andra som gör det)
Citera
2014-04-22, 21:53
Medlem
stewmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Ja fast nu hade han ju inte bara sagt det, utan hotat att våldta henne, ofredat henne och stalkat henne.

Jo, det var inte honom jag försvarade. Jag försvarade att en här i tråden tyckte att hon, som 15-åring, ser snygg ut. Kanske en missuppfattning av mig. Men jag försvarar INTE det dom i programmet har sagt eller gjort
Citera
2014-04-22, 21:54
Medlem
Glutamines avatar
Fan detta program är en cirkus med alla judar och bögar . Fattas bara lite ziggisar och kommunister så är sagan komplett. Finns dock ett visst underhållningsvärde att glo på dessa så jag fortsätter att kolla
Citera
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helveteskyrka
Du, Alen och Anders Eklund. Alla bra fina oförstådda människor.
Ni är trash, feta fula och trashig uppfostran av antagligen trashiga föräldrar.

Mer näthat, du kommer nog snart med i säsong 2 av Trolljägarna.

Newsflash: varken jag, Alen eller någon annan av ca 40000+ lastbilschaufförer i Sverige har mördat 10 åringar.

Ät cyanid så blir jag glad för dina föräldrars befrielse från deras belastning.
Senast redigerad av BlackBooks 2014-04-22 kl. 21:56.
Citera
Bannlyst
Rätt dåligt avsnitt förutom lirare i första konfrontationen
Citera
Medlem
helveteskyrkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Som sagt är det konstigt att det finns näthat när det finns ignoranta idioter som du?

ignoranta ? Du sitter ju och säger att alla i trucker gruppen säger att Alen är bra och cool efter inslaget i Trolljägarna. Sedan sitter du och kallar tjejen för Judehora osv.

På vilket sätt är det ignorant att anta att ni är sveriges bottenskrap ? Ni tror trucker är någon jävla livsstil, men lyssna på er. Lyssna på Alen, lyssna på dig. Ni är ju inte precis den intelektuella skaran människor man gärna tar en debatt med över en kall öl.
Citera
2014-04-22, 21:55
Medlem
Åh nej någon kallade mig en jävla fjant på internet *snyft* *snyft*. Det här programmet kan inte vara seriöst LITE får man väl för fan tåla.
Citera
2014-04-22, 21:57
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stewmeister
Jo, det var inte honom jag försvarade. Jag försvarade att en här i tråden tyckte att hon, som 15-åring, ser snygg ut. Kanske en missuppfattning av mig. Men jag försvarar INTE det dom i programmet har sagt eller gjort

Okej då får jag be om ursäkt för att jag hoppade på dig.
Citera
2014-04-22, 21:58
Medlem
helveteskyrkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSvart
Jag tror han skulle spöa dig alla dagar i veckan.
Din okunnighet är otrolig, jag känner flertalet som kör lastbil och inga av dina påståenden stämmer.
(Det finns dock flertalet som är som snubben från programmet, om det nu skulle vara något illa med någon som står för sina åsikter. Det är ju snarare du som är en mobbare, likt han som håller på som du gör här. Därmed så är du värre som gör samma sak och beklagar dig över andra som gör det)

Ok ok, alla är inte som denna mupp.
MEN hans gode vän i tråden berättar ju att hans trucker polare i Truckers Sweden hyllar Alen som besitter dessa kvaliter.

Nej jag tror inte han hade "spöat" mig, men jag tänker inte hävda mig på internet.
Jag har något emot mobbare och jag tycker mobbare förtjänar ett snäpp värre än va de själva utsätter andra för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in