2014-04-22, 22:02
Medlem
helveteskyrkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Mer näthat, du kommer nog snart med i säsong 2 av Trolljägarna.

Newsflash: varken jag, Alen eller någon annan av ca 40000+ lastbilschaufförer i Sverige har mördat 10 åringar.

Ät cyanid så blir jag glad för dina föräldrars befrielse från deras belastning.

Men du påstår ju fortfarande att truckers sweden och grupperna kring detta yrke hyllar Alen för det han gör/gjort? Vad gör det er ? Upstanding citizens ?

Ni har i och med din trångsynthet och bevis för att din yrkesgrupp inte är värda att beskydda.
P.S. hoppas fler öst-statare kommer och stjäl era jobb. Brukade stå på er sida men inte nu när jag vet att trucker sweden står bakom och hyllar fettot tillika nazisten och kvinnohataren Alen
Citera
2014-04-22, 22:02
Medlem
Lastbils-skräpet har nu en icke offentlig NI-VET-VAD, så uppenbarligen brydde han sig mer än vad han sade i programmet. Skrattar så jag gråter åt eländet!
Citera
2014-04-22, 22:03
Medlem
MrSvarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helveteskyrka
Ok ok, alla är inte som denna mupp.
MEN hans gode vän i tråden berättar ju att hans trucker polare i Truckers Sweden hyllar Alen som besitter dessa kvaliter.

Nej jag tror inte han hade "spöat" mig, men jag tänker inte hävda mig på internet.
Jag har något emot mobbare och jag tycker mobbare förtjänar ett snäpp värre än va de själva utsätter andra för.

Det är inte roligt när du inte biter. Men du vann vuxentävlingen.

Jag är av åsikten att om man ger sig in i leken får man leken tåla. Speciellt om man gör det under sitt rätta namn på internet.
Citera
2014-04-22, 22:03
Medlem
withnonames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helveteskyrka
ignoranta ? Du sitter ju och säger att alla i trucker gruppen säger att Alen är bra och cool efter inslaget i Trolljägarna. Sedan sitter du och kallar tjejen för Judehora osv.

På vilket sätt är det ignorant att anta att ni är sveriges bottenskrap ? Ni tror trucker är någon jävla livsstil, men lyssna på er. Lyssna på Alen, lyssna på dig. Ni är ju inte precis den intelektuella skaran människor man gärna tar en debatt med över en kall öl.

Visst det finns många från begåvningsreserven bland lastbilschaufförer men långt ifrån alla.Jag har jobbat 1 år själv och kan säga att jag har blivit jävligt bra bemött från äldre/erfarna chaufförer och jag gillar mitt yrkesval.
Citera
2014-04-22, 22:05
Medlem
Haha, skriver någon att någon är "en jävla fjant" åt någon, då händer det knappast något. :P
Men när någon skriver det åt Aschberg, så blir det ett stort liv. XD

Och sen så vart de ju typ "vänner", lite konstigt va?
"Vänta, vänta, vänta, vänta lite! Vi borde ju ta kort på oss båda!

Så en sak är klar. Om ni vill bli med på TV, så kan ni skriva något sånt där liknande åt Robert Aschberg!
Robert, han är då en lustig kille! XD
Citera
2014-04-22, 22:06
Medlem
helveteskyrkas avatar
Citat:
Men hon är ju judinna, det är kall fakta....Lev med det.
Och Alen är en kvinnohatande truckerförare som är hyllad av sin yrkesgrupp för sitt judehat, kvinnohat samt mobbning! Vi vet du har redan sagt det.

Och ännu en gång, Du påstod att personerna i grupperna hyllade Alens mobbande och hatande mot tjejen. Eller hur sa du det ? Anser inte du då att hans yrkesgrupp tycker att mobbning och kvinnohat är något bra ? Eller vänta nu. Du min herre är en idiot, en nyttig idiot eftersom jag behöver mina matvaror och få mina sopor bortkörda men ändå en idiot..
Citera
2014-04-22, 22:07
Medlem
Citat:
Mer näthat, du kommer nog snart med i säsong 2 av Trolljägarna.

Newsflash: varken jag, Alen eller någon annan av ca 40000+ lastbilschaufförer i Sverige har mördat 10 åringar.

Ät cyanid så blir jag glad för dina föräldrars befrielse från deras belastning.
Anders Eklund jobbade som lastbilschaufför och sitter nu av straffet för att ha mördat 10 år gamla Engla......
Citera
2014-04-22, 22:08
Medlem
frihetskrigares avatar
Det bästa med dagens avsnitt var nog att man slapp Aftonbladet eller Expressen journalister. Programmet var inte särskilt intressant för övrigt, som till exempel den lilla tjejen som blev hotad och trackasserad. Jag tycker inte direkt att man kan anse att gärningsmannen är ett troll

Slutet förstörde hela programmet. Att Aschberg är tvungen att konfrontera en pensionär med åsikter gör honom bara dummare än vad han var innan.
Citera
2014-04-22, 22:10
Medlem
helveteskyrkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av withnoname
Visst det finns många från begåvningsreserven bland lastbilschaufförer men långt ifrån alla.Jag har jobbat 1 år själv och kan säga att jag har blivit jävligt bra bemött från äldre/erfarna chaufförer och jag gillar mitt yrkesval.

Jag vet att inte alla chaufförer är idioter som Alen, Killen i tråden och Anders Eklund. Men uppenbarligen så finns det månda lågpannor inom yrket eftersom många även efter att Alen blev uthängd hyllar hur han mobbar andra människor och tycker det är ok.

Nu tror jag inte evolutionen har gynnat denna man med fungerande spermieproduktion. Men om den har det så undrar jag hur han hade tagit om hans enga dotter blev behandlad på samma sätt på nätet.

Jag gissar på att han hade blivit ursinnig, men då är det ju hans heder. Inte den feta judinnans..

Trash--
Citera
2014-04-22, 22:10
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazyman
Anders Eklund jobbade som lastbilschaufför och sitter nu av straffet för att ha mördat 10 år gamla Engla......
No shit, du dömer ut en hel yrkeskår pga 1 idiot, EN IDIOT!!!!

Tänk efter innan du skriver nästa gång.
Citera
2014-04-22, 22:14
Medlem
helveteskyrkas avatar
Citat:

Nej men du, Alen och Anders Eklund är ju på god väg att skapa er ett rykte som ett gäng inavlade bönder som med hjälp av massa grupper på nätet av yrkeschaufförer som hyllar ert beteende.
Citera
2014-04-22, 22:18
Medlem
Citat:

Vad var det du inte förstod, jag svarade ju bara på ditt befängda påstående kring att INGEN av Sveriges 40000 lastbilschaffisar mördat en 10 åring. Vilket bevisligen är fel. Du kan omöjligen gå i godo för landet alla chaffisar. I alla yrken, grupper etc finns det dårar, idioter etc, så även i ditt yrke. Begriper du nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in