2014-04-21, 22:17
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkaka1
Varför ska du överge världens vackraste kvinnor? Du behöver inte slopa den svenska kvinnan, de enda som krävs är hårt slit för att få bort det feministiska giftet ur henne. Det gjorde jag och hon är lyckligare än någonsin. Det krävs bara arbete så kan du omvända den degenererade förlorade svenska kvinnan till något bättre. Både hon, du och förhållandet blir avsevärt lyckligare och du slipper ta någon gul kines

Svenska kvinnor är inte särskilt märkvärdiga utseendemässigt. Man kan inte leva på svenska filmmyter från 60-talet för evigt. Svenska kvinnor är utseendemässigt genomsnittliga, på sin höjd, och tämligen fula rent intellektuellt och själsligt anser jag.
Citera
2014-04-21, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Snälla Luxaxaria, bilda dig inte en uppfattning om hur verkligheten ser ut från flashback. Ta dig ut i den verkliga verkligheten, upplev den utan en massa förutfattade meningar från personer som WordWarrior, och bilda dig sedan en egen uppfattning om vad sanningen är istället.

Jag förstår vad du menar och håller med. Utan kvinnor och närhet så blir livet väldigt tråkigt, däremot så blir det ju ett rent helvete som man gärna skulle kunna slippa vara utan när det tar slut..
Citera
2014-04-21, 22:26
Medlem
shivamargaretas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Kan du räkna upp dem? Det räcker med förnamnen...

Alexandra, Maria, Rebecca, Nathalie, Linda, Denise, Daniella, Therese, Angelica..för att nämna några
Citera
2014-04-21, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
.... och tämligen fula rent intellektuellt och själsligt anser jag.

Ja och anledningen till att svenska kvinnor är "fula" på ett inre plan är p.g.a det fördummande samhälle vi lever i där knulla runt, supa och andra destruktiva element ska styra vardagen. Feminism bakas också in i denna kakan. Det jag menar är att om man lyckas vända bort den svenska kvinnan från denna livsstil så kommer man få en själslig, intellektuell och medveten kvinna som är bortom den generella bild man har av svenska kvinnor idag.
Citera
2014-04-21, 22:30
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shivamargareta
Alexandra, Maria, Rebecca, Nathalie, Linda, Denise, Daniella, Therese, Angelica..för att nämna några

Så gott som alla kvinnor går igång på ekonomisk och social prestige. Att låtsas som något annat är enbart löjeväckande. I varje kvinna bor det både en liten kapitalist och en liten hora, och du kan helt enkelt inte få det ur henne, även om du vill. Det är biologiskt, och inte nödvändigtvis alltid av ondo.
Citera
2014-04-21, 22:31
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkaka1
Ja och anledningen till att svenska kvinnor är "fula" på ett inre plan är p.g.a det fördummande samhälle vi lever i där knulla runt, supa och andra destruktiva element ska styra vardagen. Feminism bakas också in i denna kakan. Det jag menar är att om man lyckas vända bort den svenska kvinnan från denna livsstil så kommer man få en själslig, intellektuell och medveten kvinna som är bortom den generella bild man har av svenska kvinnor idag.

Den svenska kvinnan är enligt mig näppeligen värd den energi som går åt för att få henne på andra tankar. Det finns en enklare lösning: look elsewhere...
Citera
2014-04-21, 22:32
Medlem
shivamargaretas avatar
Citat:
Jag skiter blankt vad du tycker är attraktivt. Verkligheten talar för sig själv. Framgångsrika män med pengar får ligga. Anledningen att jag ens nämner min framgångsrika karriär har ju sitt ursprung i de som försökt diskreditera mig som en outbildad och ful man som inte kan få tjejer.

Jag kommer inte att erbjuda dig en miljon. Jag erbjuder dig inte ens en femma och en fimp. Ligga kan jag göra för några hundra spänn. Är du inte extremt snygg eller extremt intelligen (vilket du inte är) så är du helt betydelselös för mig. Jag skulle inte ens ligga med dig om du betalade mig. Varför skulle jag?

Jag drog upp ett exempel och jag tror nog du förstår min poäng även om jag trampade dig på tårna Framgångsrika män får ligga precis lika mycket som icke framgångsrika men jag har förstått att du lever i en annan verklighet..och fortfarande så är du tvungen att hävda dig om din framgångsrikhet...
Citera
2014-04-21, 22:33
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:

Jag har legat med många horor med samma namn, så namnen säger inte särskilt mycket om kvinnans benägenhet till äkthet i relationer...
Senast redigerad av WordWarrior 2014-04-21 kl. 22:36.
Citera
2014-04-21, 22:35
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Jag drog upp ett exempel och jag tror nog du förstår min poäng även om jag trampade dig på tårna Framgångsrika män får ligga precis lika mycket som icke framgångsrika men jag har förstått att du lever i en annan verklighet..och fortfarande så är du tvungen att hävda dig om din framgångsrikhet...

Nej, ekonomiskt och socialt framgångsrika män får sex betydligt oftare än andra män. Vilken verklighet lever du i? Uppenbarligen inte samma som andra.
Citera
2014-04-21, 22:35
Medlem
shivamargaretas avatar
Citat:
Så gott som alla kvinnor går igång på ekonomisk och social prestige. Att låtsas som något annat är enbart löjeväckande. I varje kvinna bor det både en liten kapitalist och en liten hora, och du kan helt enkelt inte få det ur henne, även om du vill. Det är biologiskt, och inte nödvändigtvis alltid av ondo.

Ja för du är ju kvinna själv och vet allt om kvinnor
Citera
2014-04-21, 22:37
Medlem
Citat:
Den svenska kvinnan är enligt mig näppeligen värd den energi som går åt för att få henne på andra tankar. Det finns en enklare lösning: look elsewhere...

Jo självklart kan man se det så. Antingen tar du striden för ditt egna folk eller vänder du ryggen och hittar någon etnisk främling du kan leva lugnt med. Vad du tycker är mest rätt är upp till dig
Citera
2014-04-21, 22:38
Medlem
shivamargaretas avatar
Citat:
Nej, ekonomiskt och socialt framgångsrika män får sex betydligt oftare än andra män. Vilken verklighet lever du i? Uppenbarligen inte samma som andra.

Och det vet du på vilka grunder då?? Nej, tack och lov inte i samma verklighet som dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in