Haha klockren jävla tråd, dem som försvarar "kvinnornas" icke-kvinnliga-beteende är uppenbarligen tjejer/kvinnor själva och man märker på många svar hur dem bekräftar det dem flesta männen känner gentemot dagens "kvinnor". Sen finns det även feministiska män som är på deras sida samt några pojkar som inte har haft så mycket erfarenhet vad det gäller förhållanden med kvinnor.
Jag själv har haft 4 seriösa förhållanden (trodde jag) som alla tagit slut på liknande sätt, anledningen är simpelt: jag som man orkar inte bära flera ton på axlarna medan en tjej knappt har 1 kg på sina axlar för att vi män vill göra vårt bästa för att hon ska vara glad och må bra (varje dag, dubbelt så glad under lingon veckan).
"Kvinnornas" krav på mannen: ta hand om henne, vara romantisk, köpa presenter, överraska, skriva fina texter, ge henne komplimanger varje dag, ställa upp, vara respektfull, vara lojal, inte spana in andra tjejer (inte ens på porr), ha mycket sparade pengar, ha heltidsjobb, ha en bostadsrätt, bjuda henne till dyra resor, köpa märkesväskor, vara snygg, om du råkar börja få vitt hår p.g.a åldern? Ja då ligger du illa till så se till att ditt hår aldrig blir vit osv osv
Och det enda krav vi har på dem? Att hon inte ska vara otrogen och det komiska med det hela är att det är få kvinnor som klarar av det enda lilla kravet många män har på dem i dagens Sverige.
Nä tack och lov så har jag sedan 2 år tillbaka hämtat hit en fin och vacker fru från Mellanöstern och kan säga att det är det bästa jag gjort under mitt liv. Hon är visserligen min fru men jag kan säga att hon är som en kvinna bör vara med allt vad det innebär!