2014-04-21, 22:39
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shivamargareta
Ja för du är ju kvinna själv och vet allt om kvinnor

Jag har dejat kvinnor och haft relationer med kvinnor. Tillfälliga och långvariga. Jag skulle nog påstå att kvinnor är just de som vet minst om hur kvinnor fungerar.
Citera
2014-04-21, 22:41
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Och det vet du på vilka grunder då?? Nej, tack och lov inte i samma verklighet som dig.

De flesta män är överens om detta. Dessutom finns det mycket forskning på hur primathonor av mänsklig art byter till sig fördelar mot sex. Men jag förstår: detta fenomen passar inte in i den feministiska ramen, så det bortser du ifrån.
Citera
2014-04-21, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
De flesta män är överens om detta. Dessutom finns det mycket forskning på hur primathonor av mänsklig art byter till sig fördelar mot sex. Men jag förstår: detta fenomen passar inte in i den feministiska ramen, så det bortser du ifrån.

Mja, men män byter ju till sig sex för pengar i stor utsträckning eller vill du hävda att det är fler kvinnor som köper sex för pengar eller? Sex är ju en stor fördel.
Senast redigerad av granved 2014-04-21 kl. 22:45.
Citera
2014-04-21, 22:44
Medlem
Citat:
Själv sticker jag snart

Skönt, en idiot mindre.
Citera
2014-04-21, 22:46
Medlem
shivamargaretas avatar
Citat:
Jag har dejat kvinnor och haft relationer med kvinnor. Tillfälliga och långvariga. Jag skulle nog påstå att kvinnor är just de som vet minst om hur kvinnor fungerar.

Då måste du ha träffat på många osäkra kvinnor..lika barn leka bäst heter det ju
Citera
2014-04-21, 22:46
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granved
Mja, men män byter ju till sig sex för pengar i stor utsträckning eller vill du hävda att det är fler kvinnor som köper sex för pengar eller?

Ja, precis som det ligger i kvinnas natur att förhandla till sig materiella och sociala fördelar mot sex, så ligger det förmodligen även i mannens natur att erbuda henne vad hon vill ha. Folk vill fortplanta sig vet du... Det är fråga om en byteshandel. En byteshandel som gynnar alfahannar och deras gener.
Citera
2014-04-21, 22:48
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Då måste du ha träffat på många osäkra kvinnor..lika barn leka bäst heter det ju

Jag har trägfat en uppsjö av kvinnor, alla med olika kataktär. Många drag är dock gemensamma. Tendensen att byta sex mot fördelar har jag sett hos samtliga.
Citera
2014-04-21, 22:49
Medlem
shivamargaretas avatar
Citat:

Detta fenomen passar inte in i min verklighet och kommer aldrig att göra heller.
Citera
2014-04-21, 22:50
Medlem
shivamargaretas avatar
Citat:
Jag har trägfat en uppsjö av kvinnor, alla med olika kataktär. Många drag är dock gemensamma. Tendensen att byta sex mot fördelar har jag sett hos samtliga.

Oj, ja det måste kännas tungt. Stackare.
Citera
2014-04-21, 22:50
Medlem
Citat:

Men du är ju aktiv sexköpare så det är ju inte så konstigt.
Citera
2014-04-21, 22:54
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granved
Men du är ju aktiv sexköpare så det är ju inte så konstigt.

Att jag är en aktiv sexköpare är ju delvis ett resultat av svensk feminism och svenska kvinnor. Ett sätt att "go my own way". Således är det en fullt logisk politisk handling, och jag har flera vänner som också gör det av samma skäl.
Citera
2014-04-21, 22:59
Medlem
Citat:
Att jag är en aktiv sexköpare är ju delvis ett resultat av svensk feminism och svenska kvinnor. Ett sätt att "go my own way". Således är det en fullt logisk politisk handling, och jag har flera vänner som också gör det av samma skäl.

Du är duktig som går din egen väg och köper sex. Bravo! Det var det du ville ha sagt här eller?

Men du köper förstås bara av andra nationaliteter och aldrig av svenska kvinnor och du är duktig som gör som du vill här också. Eller vad vill du med ditt inlägg egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in