2014-04-23, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klopek
Dags för en dejt med en Iransk tjej snart. Kanske jag slipper utvandra från Sverige trots allt. Fan vilken ren och skär klass det är i henne. Tänk om Svenska tjejer kunde vara som hon är så skulle livet vara så mycket enklare då utbudet hade varit större.

Hon är kvinnlig, tar för sig, ger inga svårtolkade signaler. Hur som helst hur det än går så blir det en trevlig träff där hon får vara en kvinna och jag får vara en man utan en massa "hen" och annat påhittat skit. Den tjejen kommer att skämma bort mig något en Svensk kvinna bara skulle göra om hon får något tillbaka. Svenska kvinnor måste få något först för att sedan ge något. Här är det tvärtom, rätt gott att få känna sig speciell något som Svenska kvinnor är pissdåliga på. Lär er av kvinnorna utomlands som är kvinnliga in i benmärgen!

Så din idealdejt är när kvinnan ger dig något men du inget. Vad trist för iranskan. Tror du inte att hon blir besviken alltså?

Det fetade. Du ska alltså inte ge henne något alls tillbaka när hon skämmer bort dig. Jaha och det kommer ju säkert att gå bra.
Senast redigerad av granved 2014-04-23 kl. 01:30.
Citera
2014-04-23, 01:22
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granved
Så din idealdejt är när kvinnan ger dig något men du inget. Vad trist för iranskan. Tror du inte att hon blir besviken alltså?

Jag ger. Men ni Svenska kvinnor gnäller så fort ni inte får något. Stor skillnad där. Och som sagt att få före att ge är långt ifrån självklart för er. Ni är som småbarn som går förbi en leksaksbutik och skriker till mamma och pappa jag "jag vill ha den där dockan" "jag vill ha den där actionfiguren".

Kräsna sönderblonderade luder som inte förtjänar något mer än att straffknullas!
Senast redigerad av Klopek 2014-04-23 kl. 01:24.
Citera
2014-04-23, 01:24
Medlem
Citat:
Jag ger. Men ni Svenska kvinnor gnäller så fort ni inte får något. Stor skillnad där. Och som sagt att få före att ge är långt ifrån självklart för er. Ni är som småbarn som går förbi en leksaksbutik och skriker till mamma och pappa jag "jag vill ha den där dockan" "jag vill ha den där actionfiguren".

Ja och du är likadan. Om man läser ditt inlägg ovan så var det precis så du också ville ha det.

Men du tror alltså att iranskor ger först och därför träffar du denna kvinna och väntar på att hon ska ge först. Du låter ju som en väldigt generös och fantastisk människa!
Citera
2014-04-23, 01:30
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Ja och du är likadan. Om man läser ditt inlägg ovan så var det precis så du också ville ha det.

Men du tror alltså att iranskor ger först och därför träffar du denna kvinna och väntar på att hon ska ge först. Du låter ju som en väldigt generös och fantastisk människa!

Ja det gör dom. Träffat en annan mellanöstern kvinna en annan gång också. Trivs bra med dom! Raka och ärliga, säkra i sin kvinnlighet. Behövs ingen pussypower för dom för man blir genuint intresserad automatiskt. Dom gör sig spännande. Behöver inte sära upp benen som Svenska sliddjur gör i hopp om att man ska falla för dom.
Citera
2014-04-23, 01:34
Medlem
Citat:
Ja det gör dom. Träffat en annan mellanöstern kvinna en annan gång också. Trivs bra med dom! Raka och ärliga, säkra i sin kvinnlighet. Behövs ingen pussypower för dom för man blir genuint intresserad automatiskt. Dom gör sig spännande. Behöver inte sära upp benen som Svenska sliddjur gör i hopp om att man ska falla för dom.

Nej har du träffat en kvinna EN gång. Vad roligt för dig då.

Varför ville hon inte träffa dig igen?

Och hon särade inte på benen och det är du glad för. Ja där ser man.

Och du blir besviken när svenska kvinnor faktiskt vill ha sex och vill sära på benen. Du gillar inte sex alltså?
Citera
2014-04-23, 01:36
Medlem
Klopeks avatar
Sorry gumman, det är många fler än jag som fattat galoppen

I en perfekt värld är den Svenska kvinnan helt utfryst. Hoppas detta sprider sig och fler Svenska män inser att det finns mer att hämta bland det utländska kvinnorna. Det finns ju en anledning till att Svenska tjejer anses ligga runt, ni har ju inget att erbjuda mer än pussypower. Är inte det rätt svagt av er? Har ni inte lite att lära av er grannar till tjejer? Svenska tjejer är ju madonna-hora syndromet, när man väl knullat er är intresset borta och när man inte får knulla er så tappar man intresset direkt

You lose vad som än händer
Citera
2014-04-23, 01:39
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Nej har du träffat en kvinna EN gång. Vad roligt för dig då.

Varför ville hon inte träffa dig igen?

Och hon särade inte på benen och det är du glad för. Ja där ser man.

Och du blir besviken när svenska kvinnor faktiskt vill ha sex och vill sära på benen. Du gillar inte sex alltså?

Har haft många tjejer genom alla år. Men ja jag har inte träffat mer än en mellanöstern hittills. Vi träffades och ja hon särade på benen men det hade hon inte behövt för att få mig intresserad för hon hade en naturlig kvinnlighet. Bara för en tjej är utländsk blir jag inte per automatik ihop med henne, vad är det du inte förstår?

Jo jag gillar sex men Svenska tjejer äcklar mig för ni erbjuder sex för att ni inte har något annat att erbjuda.
Citera
2014-04-23, 01:55
Bannlyst
Citat:
Har haft många tjejer genom alla år. Men ja jag har inte träffat mer än en mellanöstern hittills. Vi träffades och ja hon särade på benen men det hade hon inte behövt för att få mig intresserad för hon hade en naturlig kvinnlighet. Bara för en tjej är utländsk blir jag inte per automatik ihop med henne, vad är det du inte förstår?

Jo jag gillar sex men Svenska tjejer äcklar mig för ni erbjuder sex för att ni inte har något annat att erbjuda.

Du har helt rätt. Jag börjar misstänka att det ligger i svenska killars natur att vara undergivna som accepterar att bo tillsammans med en svensk kvinna (bossiga). Fy helvete, jag kan inte stå ut med deras snack/tjat. Vill bara tömma pungen och aldrig se de igen. Detta gäller alltså både krogluders och akademiker.
Citera
2014-04-23, 02:10
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonex619
Du har helt rätt. Jag börjar misstänka att det ligger i svenska killars natur att vara undergivna som accepterar att bo tillsammans med en svensk kvinna (bossiga). Fy helvete, jag kan inte stå ut med deras snack/tjat. Vill bara tömma pungen och aldrig se de igen. Detta gäller alltså både krogluders och akademiker.

Där slog du huvudet på spiken. Svenska killar som lever sambo med en Svensk kvinna kan lika gärna dra på sig en klänning och läppstift. Tänker aldrig någonsin leva under samma tak tillsammans med en Svensk kvinna.

Precis, jag tömmer bara i Svenska kvinns jag också. Längre än så vill jag aldrig gå. Jag vet att jag kommer att träffa en utländsk tjej tillslut och blir seriös med henne eftersom jag dejtar en hel del men som med allt annat är det inte bara att ta första bästa, mycket som ska stämma kemi och den biten. Men med en utländsk kvinna känner jag mig som en man inte som en fjollig, kjolklädd "hen" som man blir då man blir ihop med en Svensk kvinna om det ska bli något seriöst. Säger jag ifrån är jag en mansgris

Manligheten blir helt och hållet söndertrasad i längden med en Svensk kvinna. Vägra!

Tänk på den tiden när våra förfäder träffades. Morfar, mormor, farfar och farmor. Då var det inget snack om saken hur en kvinna för sig och hur en man blir behandlad. Var inget jävla tjat och gnäbb hela tiden. Fick kvinnan en bukett med rosor då var hon överlyckling, nu ska en Svensk kvinna ha en lyxkryssning i karibien i 2 veckor. Ja bara då visar man sin sanna kärlek
Citera
2014-04-23, 02:28
Bannlyst
Citat:
Där slog du huvudet på spiken. Svenska killar som lever sambo med en Svensk kvinna kan lika gärna dra på sig en klänning och läppstift. Tänker aldrig någonsin leva under samma tak tillsammans med en Svensk kvinna.

Precis, jag tömmer bara i Svenska kvinns jag också. Längre än så vill jag aldrig gå. Jag vet att jag kommer att träffa en utländsk tjej tillslut och blir seriös med henne eftersom jag dejtar en hel del men som med allt annat är det inte bara att ta första bästa, mycket som ska stämma kemi och den biten. Men med en utländsk kvinna känner jag mig som en man inte som en fjollig, kjolklädd "hen" som man blir då man blir ihop med en Svensk kvinna om det ska bli något seriöst. Säger jag ifrån är jag en mansgris

Manligheten blir helt och hållet söndertrasad i längden med en Svensk kvinna. Vägra!

Tänk på den tiden när våra förfäder träffades. Morfar, mormor, farfar och farmor. Då var det inget snack om saken hur en kvinna för sig och hur en man blir behandlad. Var inget jävla tjat och gnäbb hela tiden. Fick kvinnan en bukett med rosor då var hon överlyckling, nu ska en Svensk kvinna ha en lyxkryssning i karibien i 2 veckor. Ja bara då visar man sin sanna kärlek

+1
Sen är hon otrogen med någon annan, eftersom killen "har blivit för snäll som gör allt för henne"
Citera
2014-04-23, 08:35
Medlem
WordWarriors avatar
Den här tråden har visat sig vara mycket lärorik. Kvinnor är vana vid att kunna välja och vraka på det reproduktiva området, både när det gäller att ställa orimliga krav och ha tolkningsföreträde vid val av partner. Eller när det gäller att sätta den politiska agendan och stifta lagar på området.

När män reser sig upp och ställer krav på att ha samma inflytande och samma valmöjligheter på området, så uppfattas det som så hotfullt att sådana saker inte ska få yttras. Så jag kan säga till alla som försöker motarbeta dessa självklarheter: ni kommer att misslyckas.

Så som ni märker pojkar, män och gubbar, här har ni en öppning. Kvinnor är fullkomligt livrädda för att bli bortvalda och övergivna.

Låt oss dra nytta av detta för att få samma rättigheter som kvinnor på det reproduktiva området.
Citera
2014-04-23, 08:47
Medlem
Svenska män väljer i allt högre utsträckning välutbildade kvinnliga utländska tjejer och jag förstår varför. Dessa välutbildade feminina utländska tjejerna har en kvinnlighet svenska tjejer bara kan drömma om tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in