Citat:
Ursprungligen postat av
Lonex619
Du har helt rätt. Jag börjar misstänka att det ligger i svenska killars natur att vara undergivna som accepterar att bo tillsammans med en svensk kvinna (bossiga). Fy helvete, jag kan inte stå ut med deras snack/tjat. Vill bara tömma pungen och aldrig se de igen. Detta gäller alltså både krogluders och akademiker.
Där slog du huvudet på spiken. Svenska killar som lever sambo med en Svensk kvinna kan lika gärna dra på sig en klänning och läppstift. Tänker aldrig någonsin leva under samma tak tillsammans med en Svensk kvinna.
Precis, jag tömmer bara i Svenska kvinns jag också. Längre än så vill jag aldrig gå. Jag vet att jag kommer att träffa en utländsk tjej tillslut och blir seriös med henne eftersom jag dejtar en hel del men som med allt annat är det inte bara att ta första bästa, mycket som ska stämma kemi och den biten. Men med en utländsk kvinna känner jag mig som en man inte som en fjollig, kjolklädd "hen" som man blir då man blir ihop med en Svensk kvinna om det ska bli något seriöst. Säger jag ifrån är jag en mansgris
Manligheten blir helt och hållet söndertrasad i längden med en Svensk kvinna. Vägra!
Tänk på den tiden när våra förfäder träffades. Morfar, mormor, farfar och farmor. Då var det inget snack om saken hur en kvinna för sig och hur en man blir behandlad. Var inget jävla tjat och gnäbb hela tiden. Fick kvinnan en bukett med rosor då var hon överlyckling, nu ska en Svensk kvinna ha en lyxkryssning i karibien i 2 veckor. Ja bara då visar man sin sanna kärlek