Ahoy, ahoy! Jag har stått lite vid sidlinjen och betraktat tråden lite på avstånd. Låtit diskussionen ha sin gilla gång. Plus att jag jobbat, förbättrat min spetskompetens och dragit in drivor med cash... Allt för att förbättra min möjlighet att avveckla både Sverige och svenska kvinnor.
Måste säga att jag är mycket nöjd med det intresse som tråden väckt, och det faktum att många av mina manliga bröder delar mina iakttagelser och min agenda. Det visste jag emellertid redan. Sedan har vi bevittnat, med förödande förutsägbarhet, de extremfeminister som går till motattack (smått rörande), och alla så kallade "vanliga kvinnor" som försäkrar att de inte hatar män, men ändå låter förtrycket fortgå utan att lyfta ett finger. Sedan dessa vita riddare, de patetiska män, som inbillar sig att de kan få lite barmhärtighetsfitta om de stödjer kvinnosaken. Idioter.
Sverige är verkligen ett löjets land, ett matriarkat utan rationalitet, vett eller sans. Jag har givit upp på landet, och det förtjänar verkligen att gå under i sin nuvarande form, för att möjligen kunna uppstå på nytt, i förändrad form.