2014-04-21, 18:00
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Jag bryr mig inte särskilt mycket om svenska kvinnor. Däremot bryr jag mig om mina svenska manliga bröder, och jag ser att de drabbas av orättvisor och statssanktionerat förtryck.

Jo, men om du lägger din självrespekt åt sidan så kommer du inte att se det som orättvisor längre. Om du istället förväntar dig en lägre status och en lägre nivå av fri-och rättigheter, så kommer allt du råkar ut för att kännas normalt.
Jämför dig inte med överklassens män utan jämför dig med svartskallar och zigenare istället, så kommer du snart att inse hur bra du trots allt har det här i Sverige.
Det enda du behöver göra är att erkänna oss medelklasskvinnor som det beslutande könet i samhället, och du ser bara till att jobba med nävarna istället för med käften och hjärnan.

Klappat och klart sedan för god trivsel inom den svenska arbetarklassens manliga led. No brain no pain.
Citera
2014-04-21, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shivamargareta
Jag vet helt enkelt att DU är en extrem lättkränkt vit mansgris som börjar inse att du har inget att komma med.
Du är en sorglig människa, sådana som du spottar jag på *tvi*

Nej, inte alls. Du är däremot en neurotisk kvinnogris som måste se kränkningar och offer överallt utan att kunna diskutera något i sedvanlig stil.
Citera
2014-04-21, 20:38
Medlem
shivamargaretas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Nä, det är ju det folk vänder sig emot. Det är knappast sunda och jämställda kvinnor dessa svenskor är.

Hmm.. vart har du fått den föreställningen ifrån?
Citera
2014-04-21, 20:41
Medlem
WordWarriors avatar
Ahoy, ahoy! Jag har stått lite vid sidlinjen och betraktat tråden lite på avstånd. Låtit diskussionen ha sin gilla gång. Plus att jag jobbat, förbättrat min spetskompetens och dragit in drivor med cash... Allt för att förbättra min möjlighet att avveckla både Sverige och svenska kvinnor.

Måste säga att jag är mycket nöjd med det intresse som tråden väckt, och det faktum att många av mina manliga bröder delar mina iakttagelser och min agenda. Det visste jag emellertid redan. Sedan har vi bevittnat, med förödande förutsägbarhet, de extremfeminister som går till motattack (smått rörande), och alla så kallade "vanliga kvinnor" som försäkrar att de inte hatar män, men ändå låter förtrycket fortgå utan att lyfta ett finger. Sedan dessa vita riddare, de patetiska män, som inbillar sig att de kan få lite barmhärtighetsfitta om de stödjer kvinnosaken. Idioter.

Sverige är verkligen ett löjets land, ett matriarkat utan rationalitet, vett eller sans. Jag har givit upp på landet, och det förtjänar verkligen att gå under i sin nuvarande form, för att möjligen kunna uppstå på nytt, i förändrad form.
Senast redigerad av WordWarrior 2014-04-21 kl. 20:46.
Citera
2014-04-21, 20:44
Medlem
shivamargaretas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oLf
Det var rätt uppenbart vart jag ville komma faktiskt.

Är det inte lite konstigt att så många har "missuppfattat" din käre ideologi? Dags att plocka ned skygglapparna kanske och se idiotin för vad den är oavsett om den gynnar dig som kvinna eller ej.

Jag är nyfiken på vad det är som du tycker är så idiotiskt med det?
Citera
2014-04-21, 21:01
Medlem
shivamargaretas avatar
Citat:
Ahoy, ahoy! Jag har stått lite vid sidlinjen och betraktat tråden lite på avstånd. Låtit diskussionen ha sin gilla gång. Plus att jag jobbat, förbättrat min spetskompetens och dragit in drivor med cash... Allt för att förbättra min möjlighet att avveckla både Sverige och svenska kvinnor.

Sverige är verkligen ett löjets land, ett matriarkat utan rationalitet, vett eller sans. Jag har givit upp på landet, och det förtjänar verkligen att gå under i sin nuvarande form, för att möjligen kunna uppstå på nytt, i förändrad form.

Oj, du är verkligen inte stolt över ditt land. Ganska sorgligt hörrö! Med tanke på att Sverige är ett väldigt bra land på många olika plan jämfört med många, många andra länder. Ja du borde nog flytta härifrån istället, till ett mer kvinnoförtryckt land. Kanske indien skulle passa dig?

"dragit in drivor med cash..." kom igen, ingen bryr sig om hur mycket du tjänar pajas.
Citera
2014-04-21, 21:06
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
"dragit in drivor med cash..." kom igen, ingen bryr sig om hur mycket du tjänar pajas.
Jo, brudar brukar fästa stor vikt vid det...
Citera
2014-04-21, 21:09
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Oj, du är verkligen inte stolt över ditt land. Ganska sorgligt hörrö! Med tanke på att Sverige är ett väldigt bra land på många olika plan jämfört med många, många andra länder. Ja du borde nog flytta härifrån istället, till ett mer kvinnoförtryckt land. Kanske indien skulle passa dig?

Nej, jag är inte stolt över Sverige som det ser ut idag. Jag skäms, men mest å era vägnar, då jag mer betraktar mig själv som en del av ett internationellt priviligierat kollektiv, som inte påverkas av nationella gränser. Vi har en kåranda...

Är det något land som är "kvinnoförtryckt" så är det Sverige. Här är ju alla kvinnor menlösa offer som kräver kvotering och skattefinansierade insatser för att stå på egna ben. Maken av kvinnocurling har inte världen skådat. Någonsin...

Jodå, du bryr dig om min framgång, för du betraktar den som ett hot. Ett av många fruktlösa sätt att diskreditera mig har ju varit att få mig att framstå som en lågutbildad looser som inte kan få kvinnor. Det är precis tvärtom. Jag är en synnerligen högutbildad man med utseendet för mig, och en inkomst way above average, som fått nog av moralkärringar som du.
Citera
2014-04-21, 21:11
Medlem
shivamargaretas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle

Jag vet, men jag vet också en hel del som inte gör det.
Citera
2014-04-21, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle

Frågan är varför en debattör hela tiden talar om att han tjänat mycket pengar i den här tråden? Varför skulle andra i tråden bry sig om det?

För min del är det helt okej att man väljer vilken kvinna man vill. Däremot verkar man mer eller mindre sinnessjuk om man vill att andra ska välja kvinna efter ens egna preferenser och dessutom tror att det påverkar politiken i Sverige.
Citera
2014-04-21, 21:19
Medlem
shivamargaretas avatar
Citat:

Jodå, du bryr dig om min framgång, för du betraktar den som ett hot. Ett av många fruktlösa sätt att diskreditera mig har ju varit att få mig att framstå som en lågutbildad looser som inte kan få kvinnor. Det är precis tvärtom. Jag är en synnerligen högutbildad man med utseendet för mig, och en inkomst way above average, som fått nog av moralkärringar som du.

Folk som ska hävda sig om hur mycket man tjänar, eller hur mycket saker han har osv är väldigt oattraktivt i mina ögon. För mig har det ingen som helst betydelse. Du kan erbjuda mig en miljon för att gifta dig med mig och jag skulle slänga ditt skitsnack lika snabbt som du öppnade käften i papperskorgen.
Citera
2014-04-21, 21:23
Medlem
salty-sailors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granved
Frågan är varför en debattör hela tiden talar om att han tjänat mycket pengar i den här tråden? Varför skulle andra i tråden bry sig om det?

För min del är det helt okej att man väljer vilken kvinna man vill. Däremot verkar man mer eller mindre sinnessjuk om man vill att andra ska välja kvinna efter ens egna preferenser och dessutom tror att det påverkar politiken i Sverige.

För att motdebattörer alltid ifrågasätter ens kompetens eller utbildningsnivå?

Citat:
Jag vet, men jag vet också en hel del som inte gör det.

Och vilka tror du är vanligast? Om du och den delen du vet som inte gör det var vanligare, så hade inte män kämpat lika mycket/hårt för status. Det är samma sak som när kvinnor säger att dom inte gillar players, uppenbarligen så gör dom (eller i alla fall många) det eftersom players lyckas vara players?
Senast redigerad av salty-sailor 2014-04-21 kl. 21:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in