2014-04-21, 14:58
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granved
Du ändrar på dig själv och ditt sätt för att vara med svenska kvinnor. Ja svenska kvinnor har krav tydligen.

Vad är det för fel att kvinnor är lätta att få i säng nu igen då?

Felet är att ni tror att ni är något utöver det vanliga och tror bara för ni har legat att ni sedan kan gå och ställa krav. Pussypower funkar tills vi fått det vi vill, sedan är bollen hos oss. Jag går vidare för jag vet att det uppstår bara problem med Svenska kvinnor i längden.
Citera
2014-04-21, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klopek
Felet är att ni tror att ni är något utöver det vanliga och tror bara för ni har legat att ni sedan kan gå och ställa krav. Pussypower funkar tills vi fått det vi vill, sedan är bollen hos oss. Jag går vidare för jag vet att det uppstår bara problem med Svenska kvinnor i längden.

Det verkar vara du som ger svenska kvinnor en överbetydelse. Inte jag.

Pussypower måste ju vara att få dig att bete dig som en cirkussäl. Det är du som beskriver att du anser att svenska kvinnor har ett så stort värde.

Varför ligger du inte med alla utländska kvinnor som står till buds i stället och slipper trippa på tå och gå på äggskal för att sex?
Citera
2014-04-21, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shivamargareta
Vem, alltså vem har påstått det? Det är ju en sak som feminism står för

Känna sig kränkt? Nä det gör jag verkligen inte

Nä, det är ju det folk vänder sig emot. Det är knappast sunda och jämställda kvinnor dessa svenskor är.
Citera
2014-04-21, 15:05
Medlem
Citat:
Alltså va?
Om någon slänger skit på mig så slänger jag oftast skit tillbaka. Inga konstigheter.

Men du är inte kränkt då?

Om nån slänger skit tillbaks på en feminist är ju denna "kränkt".
Citera
2014-04-21, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanelochsocker
Jo du är tammefan en poet, i hur du uttrycker dig. Jag blir nyfiken på varför du uttrycker dig på det sättet du gör.

Jag vet inte heller. Mitt liv är ett svammel. Ditt också. Typ som när du skriver "tammefan". Är du kille eller tjej? Jag blir förvirrad.

Citat:
Du gör rätt i att stanna i Sverige! Tänk bara hur mycket större ditt urval blir av svenska tjejer när ts och hans åsiktspolare har dragit till baltstaterna, Thailand eller vart de nu tar vägen.

Bland en massa butcha tjejer blir jag kvar ja. Tjejer som jag inte kan skilja på om dom är killar eller tjejer. Tror nog det är det som är problemet i TS trådstart. Han snackar om svenska kvinnor. Men jag vet inte vilka han pratar om. Varje gång jag är ute i världen så kan jag inte skilja män från kvinnor. T.om när man har sex med svenska tjejer, och där bevisligen finns en vagina framför en. Så är det ibland svårt att skilja. Det är drygt. Man blir trött och förvirrad på att behöva undra hela tiden. Och när man umgås med killar så blir jag förvirrad också. Helt från ingenstans betéer dom sig super-tjejigt och så blir man helt trött och förvirrad igen.
Citera
2014-04-21, 15:10
Medlem
Ego-Legos avatar
Citat:
Jodå! Vi nordiska kvinnor måste vara några av världens mest eftertraktade och beundrade kvinnor

Nej.
Citera
2014-04-21, 15:11
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Det verkar vara du som ger svenska kvinnor en överbetydelse. Inte jag.

Pussypower måste ju vara att få dig att bete dig som en cirkussäl. Det är du som beskriver att du anser att svenska kvinnor har ett så stort värde.

Varför ligger du inte med alla utländska kvinnor som står till buds i stället och slipper trippa på tå och gå på äggskal för att sex?

Precis är ju det jag säger, ni använder pussypower på oss i hopp om att vi ska kära ner oss i er. Jag beskriver inte att ni har ett stort värde, utan jag berättar att vi vill få er att tro det för att vi ska få som vi vill. Jag hoppas ju att ni ska landa lite i verkligheten när vi fått som vi vill och dumpat er. Men jag har märkt att ni bara tappar tillit till killar, inget man gör blir rätt men på något sätt måste vi få knulla.

För att utbudet på utländska kvinnor är mycket mindre och jag ligger inte med en kvinna bara för att hon är utländsk, finns andra saker som spelar in också.
Citera
2014-04-21, 15:14
Medlem
Citat:
Mannen med gevärskolven i den tråden vi diskuterar, skrev att han studerade och att hans sambo jobbade på bank...

... och att han hade sparat pengar för att köpa den. Förstår inte vad du vill komma till. Låter som att du vill ordbajsa bara. Det skulle faktiskt vara väldigt behagligt om du bara nickade och höll med för att vara helt ärlig. Det vore bättre än att du ljuger och hittar på saker som inte har sagts. Det är inte bara drygt att läsa, men du skapar ju en bild av killen i den tråden som inte stämmer. Nu läser ju folk dina inlägg och läser att den användaren köpte en gevärskolv även fast han inte hade pengar - även fast det inte stämmer.

Vad det kan leda till vet man ju inte. Men du gör nog faktiskt bäst i att inte argumentera alls.

Jag kan nog inte sätta dig mer på plats än att skriva just det, att du bör censureras. Du är lite som en skvaller-tjej från högstadiet som hittar på och sprider massa lögner om folk.
Senast redigerad av avishaman 2014-04-21 kl. 15:19.
Citera
2014-04-21, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reglementet
En vit kränkt man är en man som blir kränkt över småsaker, såsom att han inte får gå före i kön.

Så en vit kränkt man är en person som inte får gå före i det osynliga kösystemet (som finns där jag lovar ), exempelvis någon som får samma lön som en undersköterska och inte samma lön som en ingenjör, när denne arbetar som undersköterska.

En vit kränkt man är alltså en feministisk kränkt kvinna som måste skylla på någon annan för sin brist på motivation i arbetslivet?

Gäller att ha koll på begreppen tydligen.
Citera
2014-04-21, 15:33
Medlem
Citat:
Jag skrev just SVENSKA kränta män eftersom det är svenska män som TS syftar på. Det är ingen skillnad mellan en kränkt man som en kränkt kvinna, vart är det du vill komma?

Det var rätt uppenbart vart jag ville komma faktiskt.

Citat:
Jag är ingen feminist, men jag gillar det feminism förespråkar och tror det kan gynna alla människor lika mycket. Men tyvärr så har feminismen blivit väldigt missuppfattad och fått en negativ klang hos dem flesta.

Är det inte lite konstigt att så många har "missuppfattat" din käre ideologi? Dags att plocka ned skygglapparna kanske och se idiotin för vad den är oavsett om den gynnar dig som kvinna eller ej.
Citera
2014-04-21, 17:00
Medlem
Citat:
Hur menar du att evolutionen är satt ur spel just nu?
Evolutionen är inte satt ur spel. Vi lyder under den vare sig vi vill eller inte.
Det är därför även feminister och karriärkvinnor längtar efter en man som gör vad han behagar med dem.
Citera
2014-04-21, 17:27
Medlem
Pangaea250s avatar
Jag förstår inte problemet? Det finns ju mängder av svenska kvinnor som tycker att extremfeminism och ojämnlikhet (åt båda hållen) är trams. Skaffa en sådan tjej istället då? Ni som klagar har inte letat tillräckligt länge eller intensivt. Eller så är ni såpass gamla att de enda kvinnorna som är aktivt sökande singlar i er ålder är av den personligheten som de flesta män inte är intresserade av.

Och vad är problemet med kvinnor som vill säga vad de tycker och tänker? Bara män med tonvis av osäkerhet och mindervärdskomplex dömer ut sveriges alla kvinnor till fördel för thaibrudar eller liknande.

Jag älskar sveriges kvinnor och helst av allt önskar jag en jämnställd relation där vi båda tjänar och umgås med barnen lika mycket o.s.v. Jag ser inget fel i det.
Då skulle det bli både Porsche, fint hus och många glada miner. Härligt liv, helt enkelt!

Don't let the door hit you on your way out, TS!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in