2014-03-28, 15:57
Bannlyst
Jag har bara en fråga till TS.

Vad är det du har tillfört till samhället under årens lopp och som gör att man måste lägga miljoner på att få in dig på psyket istället för att bara lägga 15 spänn på en kula?

På vilket sätt är du så farlig för "eliten" att de känner att de måste spendera stora resurser på att driva dig till vansinne istället för att helt enkelt bara skjuta dig?
2014-03-29, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antagon.Ister
Jag har bara en fråga till TS.

Vad är det du har tillfört till samhället under årens lopp och som gör att man måste lägga miljoner på att få in dig på psyket istället för att bara lägga 15 spänn på en kula?

På vilket sätt är du så farlig för "eliten" att de känner att de måste spendera stora resurser på att driva dig till vansinne istället för att helt enkelt bara skjuta dig?

Du har missförstått. Läs om. Han har sagt att han inte är speciell som individ, vilket också många andra som vittnat om gang stalking säger. Varför tror du att han tror att han är speciell?

Det verkar liksom vara halva grejen att det ska vara lite ologiskt och targetet kan vrida och vända på eventuella 'orsaker' och logiken bakom det hela i evigheten. Om targetet är en 'speciell' person så kan den typ avfärda det hela med 'det är för att jag är släkt med kungen' och skita i det istället för att undra varför just jag hela nätterna...

Har dragit mig för att dela med mig om mina egna erfarenheter av ämnet då mina upplevelser ibland var så absurda att det om möjligt låter än mer osannolikt än de berättelser jag läst...
Senast redigerad av HalvAnonym 2014-03-29 kl. 23:01.
2014-03-29, 22:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HalvAnonym
Du har missförstått. Läs om. Han har sagt att han inte är speciell som individ, vilket också många andra som vittnat om gang stalking säger. Varför tror du att han tror att han är speciell?

För att de enda grejerna man kan göra i livet och som skulle kunna sätta igång en sådan kedja av händelser är att man antingen uppfinner "free energy", har botemedlet för AIDS, har en "quick fix" för fred på jorden eller har gjort en maffialedare eller arabisk prins seriöst förbannad.

I princip samtliga andra scenarier som förekommer där personen upplever sig gang-stalkad så sitter det i personens huvud.

Jag har läst TS resonemang och analyser, och han låter precis som en polare till mig gjorde när han hade tagit för mycket centralstimulantia under alldeles för lång tid och led av sömnbrist därav. Varenda bil som bromsade in eller stod för länge vid ett rödljus blev "agenter" för honom. Ett tag fick han till och med in mig i sin psykos också så att jag också började se skumma bilar överallt. Det kan jag fortfarande om jag tänker på det, men eftersom det är pointless och bara handlar som självsuggestion så finns det betydligt roligare saker att göra med sin egna hjärnprogrammeringsförmåga än att skapa B-skräckstorys för sig själv..

Som så många andra i tråden påpekat: TS egna resonemang och analyser av situationen är oviktigt. Han behöver en andra och tredje observatör som är med honom och som därmed kan se samma saker han gör och som kan avgöra om det är verkligt eller ej.
Får jag föreslå att han väljer en person som följeslagare här som INTE har en diagnos. TS behöver en klarsynt observatör av hans vardag.
Senast redigerad av Antagon.Ister 2014-03-29 kl. 22:46.
2014-03-29, 23:10
Medlem
"För att de enda grejerna man kan göra i livet och som skulle kunna sätta igång en sådan kedja av händelser är att man antingen uppfinner "free energy", har botemedlet för AIDS, har en "quick fix" för fred på jorden eller har gjort en maffialedare eller arabisk prins seriöst förbannad.

I princip samtliga andra scenarier som förekommer där personen upplever sig gang-stalkad så sitter det i personens huvud. "

Men nej? Suck. Du har ju uppenbarligen inte greppat vad det handlar om. Visst, TS kanske är galen, vilket vore väldigt logiskt SPECIELLT om han blivit utsatt för någon form av gang stalking. Det är lixom det som är halva grejen, targets blir nästan garanterat mentalt rubbade (och får för sig att det är sju resor värre än det är, börjar se stalking när det inte pågår osv). Har du alls läst på om det som fenomen, metod erkänt använd av underrättelsetjänster, scientologer och andra dårar eller bara hakat upp dig på att TS nog är galen?

Btw angående din kompis som blivit galen av stimulantia, skulle det inte räcka med ett mindre kompisgäng som följer efter han lite nu och då för att han förr eller senare skulle titta sig över axeln konstant och tro att varje blick är ute efter honom?

Och OM det skulle vara ett reellt fenomen, vilket verkar svårt att motbevisa, visst skulle de flesta välja att intala sig att "detta händer inte" och titta åt ett annat håll för att alla vet ju att det är just sånt som sjuka människor får för sig och det är ju inget fel på mig...

Att det skulle finnas "city watch groups" eller andra grannskapsgarden som pysslar med detta för att hålla kriminella/narkomaner osv i schack tycker jag inte alls låter ologiskt. Att man skulle targeta tjackisar verkar också mycket logiskt då 1) det finns många som ser de som en cancersvulst i samhället och är livrädda att de ska smitta av sitt beteende på friska ungdomar och 2) De är busenkla targets att få in på t.ex psyk 3) Att konvertera de till avskräckande exempel som får ungdomen att hålla sig från droger kanske inte låter så dumt hos drogmotståndare och är mer lönt än en kula för 15kr
Senast redigerad av HalvAnonym 2014-03-29 kl. 23:42.
2014-04-03, 12:05
Medlem
Målet är att få in mig på psyket är det första delmålet. Främst för att förstöra min trovärdighet. Vad många berättar om så blir allt mycket värre efter att de fått någon diagnos. Vandaliseringen blir mer konkret, dom attackerar en mer fysiskt för att du kan anklagas som galning som bara hittar på sådana saker osv. Det är ett första delmål men nödvändigtvis inte slutmålet i sådana här elaka spel med oskyldiga människors liv.

De som är mest drivande i min släkt för att jag ska någon gång hamna på psyket kommer även vara de som är mest engagerade i nätverket. Det kommer märkas väl.

Karaktärsmord. Sedan isolering. Sedan att du dör i förtid av någon sjukdom eller cancer. Det är målet. Allt ska vara osynligt. Det är ett mäktigt medel, de kan ta livet av vem som helst, ingen märker det, ingen kan anklagas för det.
Det är en osynlig ondska som börjat penetrera vårt samhälle.

Men allt detta visar bara att jag är på rätt väg i livet. Det är först när man blir motarbetad som man vet att man kommit någonvart.

Lite motiverande qoutes av Winston Churchill jag funnit som hjälper i vardagen. Tar gärna emot ord som liknar dessa som kan hjälpa mig orka.

“You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.”

“If you are going through hell, keep going.”

“Success is stumbling from failure to failure with no loss of enthusiasm.”

“Never, never, never give in!”

“Attitude is a little thing that makes a big difference.”

“Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.”

“Continuous effort - not strength or intelligence - is the key to unlocking our potential.”
2014-04-03, 16:44
Medlem
nutkjells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex-84
Målet är att få in mig på psyket är det första delmålet. Främst för att förstöra min trovärdighet. Vad många berättar om så blir allt mycket värre efter att de fått någon diagnos. Vandaliseringen blir mer konkret, dom attackerar en mer fysiskt för att du kan anklagas som galning som bara hittar på sådana saker osv. Det är ett första delmål men nödvändigtvis inte slutmålet i sådana här elaka spel med oskyldiga människors liv.

De som är mest drivande i min släkt för att jag ska någon gång hamna på psyket kommer även vara de som är mest engagerade i nätverket. Det kommer märkas väl.

Karaktärsmord. Sedan isolering. Sedan att du dör i förtid av någon sjukdom eller cancer. Det är målet. Allt ska vara osynligt. Det är ett mäktigt medel, de kan ta livet av vem som helst, ingen märker det, ingen kan anklagas för det.
Det är en osynlig ondska som börjat penetrera vårt samhälle.

Men allt detta visar bara att jag är på rätt väg i livet. Det är först när man blir motarbetad som man vet att man kommit någonvart.

Lite motiverande qoutes av Winston Churchill jag funnit som hjälper i vardagen. Tar gärna emot ord som liknar dessa som kan hjälpa mig orka.

“You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.”

“If you are going through hell, keep going.”

“Success is stumbling from failure to failure with no loss of enthusiasm.”

“Never, never, never give in!”

“Attitude is a little thing that makes a big difference.”

“Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.”

“Continuous effort - not strength or intelligence - is the key to unlocking our potential.”

Vad är det för något du står upp för? Är du politiskt engagerad eller liknande?
Varför lejar dom inte bara en torped som får dig att försvinna?
Det du beskriver låter nämligen som en dyr och omständig verksamhet.
2014-04-08, 23:52
Medlem
Att det skulle finnas ett så konkret mål som att få in dig på psyket är förståeligt att du tror men om syftet/målet var så enkelt skulle det väl kunna göras lättare på många andra sätt?
2014-04-10, 21:59
Medlem
Om du är gangstalkad på riktigt så kan du räkna med att dina tankar är bevakade. En taktik de använder är att folk omkring dig och random personer driver med vad du funderar/tänker på, gör narr av dina tankar. Det är inte helt ovanligt att de ber folk ta kontakt med dig för att sedan driva med dina tankar. Dessa individer ser nog det som något underhållande, alternativt får de betalt för att utföra detta eller så har de spridit lögner om dig om att du är en ond människa.

Något jag är "utsatt" för är siffrorna 666. På kreditkortet, reggskyltar, bankid etc.

Jag är rädd för att du inte kan göra så mycket åt gangstalkingen det bästa är väl att försöka hitta ett inre lugn trots aktiviteterna och försöka fortsätta ditt liv som vanligt.
Senast redigerad av Krug.1 2014-04-10 kl. 22:04.
2014-04-21, 11:45
Medlem
Möjligtvis räcker det om man får in någon anhörig på psyket för att förstöra ens trovärdighet. Nu har en släkting blivit tvångsintagen. Det gick förvånansvärt fort. Bara några veckor så var hen extremt deprimerad. Jag vet att de haft nyckel till det stället för jag har bott där en tid i mitt liv. Dom kan ha fifflat med mediciner och annat. Nu har hen gått ned så mycket i vikt att målet förmodligen är undernäring. Hen är äldre och därmed mer skör vid hjärtproblem. Målet är att personen ska avlida på psyket och därmed ska det bli känt för folk. På det viset ska jag själv svartmålas.

Man fortsätter kontinuerligt att göra referenser till mitt bokprojekt som jag har 10-15 år kvar för att färdigställa. För att ge nån form av stress. Målet är förmodligen att stjäla allt sedan säga att jag bara hittar på genom all svartmålning.

Jag har skrivit mer än 40 samhällskritiska artiklar anonymt, även skickat insändare. Jag har även via min Facebook diskuterat känsliga ämnen. Nu tänker de straffa mig för det. Jag har även starkt kritiserat kyrkorna i Sverige och de negativa sidorna i den kristna läran vilket förklarar varför flertalet kristna är engagerade mot mig. De vill att jag ska hålla tyst.

Vissa har slutat att hälsa på mig när jag ser dem på stan.

Sedan jag avslöjat detta med gangstalking har flertalet av de som försökt bete sig hotfullt via Facebook vänt och försöker ge mer vänlig sida utåt. En av de som varit mest engagerad i allt har plötsligt flyttat.

Det är möjligt att de förbereder och försöker manipulera/neutralisera mina reaktioner då de sett till att min släkting hamnat på psyk och då de planerar att helt enkelt ta livet av den släktingen därinne på ett sätt som inte märks. Den släktingen har hjälpt mig mycket ekonomiskt och varit ett starkt stöd, när jag var nära på att kollapsa och avbryta alla studier och bli arbetslös vilket skulle placerat mig precis där dom vill ha mig, i deras rekryteringsbas bland de arbetslösa.

Nästa steg i processen är förmodligen att skada mig via relationer. Flertalet tjejer som är kassörskor eller jobbar offentligt i butiker eller på platser jag ofta besöker flirtar med mig och beter sig ovanligt inbjudande. Det är förmodligen så att de försöker få mig att ingå en relation sedan ska den personen såra mig på olika sätt, när jag går förbi den platsen kommer de ordna att hon typ hånglar med en annan person så det syns.

Det är möjligt att de försöker dra en Julian Assange variant och anklaga mig för något sexuellt med då det är så effektivt och laddat.

Det är fascinerande för en som jag snackat med som är involverad med dem, ger intrycket av att vilja vara en nära vän men samtidigt ska den gång efter gång bråka och skapa konflikter och slitningar.
Den vännen till och med ger en skala på 1-10 av hur avancerad en konflikt är, 10 så begår du självmord det här är en fyra på skalan.

En nära vän de rekryterat som varit delaktig med dem länge och även förmodligen deltog i spelet för att få min vän som tog livet av sig genomfört lägger upp en bild på en figur som ska verka förlöjligande på sin Facebook och taggar mitt namn därunder. För att effektivt göra narr av mig inför alla han känner och minska min trovärdighet samtidigt få mig att verka suspekt och konstig/skum.

Man fortsätter att fotografera mig med smartphones i vissa situationer. Jag hör det distinkta klicket.
Åker jag buss kan de byta plats från att sitta framför mig till att sitta bakom mig och kolla på vad jag gör för något.

Jag har nämnt till min hyresvärd att jag funderar på om jag har en lättare variant av dystymi eller liknande. Hon försöker effektivt använda det hela så det ska låta som jag är cp-skadad. Förmodligen säger hon det till de andra. För att förgöra min trovärdighet. Jag har aldrig fått någon diagnos i mitt liv. Dystymi och en lättare variant av autism är det enda jag funderat på om jag har. Men jag är långt ifrån cp-skadad.

Annars har jag vänjt mig vid detta fenomen, jag tycker det är fascinerande i sig. Det finns en stark sado-masochistisk charm i det hela. Tankarna på hur absurdt komiskt allt är på ett mörkt sätt gör livet mer spännande och intressant, tankarna på hämnd ger även viss känsla i min tillvaro med.

Men jag förhåller mig neutral till allting och fortsätter med mitt liv som vanligt. Det är som en av gangstalker folket säger "a strange game, the only way to win is by not playing it". Ju mer jag pratar om gang stalking med folk ju mer kommer de bara distansera sig. Ju mer tid jag ägnar åt att söka efter underliga detaljer desto mer kommer de skada en med vad de gör. Jag har överlevt snart ett år av fokuserad GS nu. Tänker leva åtminstone 10 år till. Som sagt ge gärna tips/råd på vad ni skulle gjort om ni var i min situation. Återkommer med fler exempel senare.
Senast redigerad av Alex-84 2014-04-21 kl. 11:50.
2014-04-21, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alex-84
Sedan jag avslöjat detta med gangstalking har flertalet av de som försökt bete sig hotfullt via Facebook vänt och försöker ge mer vänlig sida utåt. En av de som varit mest engagerad i allt har plötsligt flyttat.

Det här... När jag läser det tänker jag snarare att istället för att argumentera med dig så har de insett att du nog inte mår så bra, och anser att din hälsa är viktigare än att vinna en debatt mot dig? Jag inser att ingenting jag säger kommer att få dig att söka vård, men du har helt enkelt alltför hög tro på dig själv som "viktig" och alltför låg tilltro till dina medmänniskor.

Men den här tråden är rätt läskig att delta i eftersom det troligen räcker att delta i tråden för att vara en del av konspirationen, och deltagarna i konspirationen har ju du planerat en massaker mot... Jag vill inte sluta mitt liv som en siffra i en galnings massmord.
2014-04-21, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grillo
Det här... När jag läser det tänker jag snarare att istället för att argumentera med dig så har de insett att du nog inte mår så bra, och anser att din hälsa är viktigare än att vinna en debatt mot dig? Jag inser att ingenting jag säger kommer att få dig att söka vård, men du har helt enkelt alltför hög tro på dig själv som "viktig" och alltför låg tilltro till dina medmänniskor.

Men den här tråden är rätt läskig att delta i eftersom det troligen räcker att delta i tråden för att vara en del av konspirationen, och deltagarna i konspirationen har ju du planerat en massaker mot... Jag vill inte sluta mitt liv som en siffra i en galnings massmord.

Nej jag har inga planer på det du beskriver, aldrig uttryckt det heller. Däremot om du läser på nätet om fenomenet Gang Stalking så försöker man få en människa att begå brott så de hamnar i fängelse genom ständiga irritationsmoment.

Alternativ 1 självmord eller alternativ 2, att få personen att attackera någon är två av målen i den här kampanjen. Det är vad källorna på internet tydligt säger.

Det är dock ganska tydligt att du försöker vrida och vinkla allting på ett absurdt sätt för dem som inte läst igenom hela tråden. Jag har enbart talat emot dessa alternativ i denna tråd.

Vad jag tydligt sagt är att ta livet av sig eller bara ge sig på någon är fega lösningar. Det löser ingenting egentligen, de kommer bara fortsätta till nästa som de valt ut att angripa.

Du tar livet av dig = de vinner. Den mest korkade "lösningen" på allting.

Du attackerar någon och hamnar i fängelse = de har delvis vunnit även om du tar itu med några av dem på samma gång så kommer dessa snabbt ersättas av andra. Dom är kunniga när det gäller att rekrytera folk, de hittar folk överallt som de kan använda. De har folk i fängelset, både dömda och folk som jobbar där som kommer göra livet miserabelt för dig.

Det är inga direkta lösningar på Gang Stalking alls.
Det finns betydligt fler intressanta/bättre alternativ. Det är tydligt att jag motiverar mig att härda ut, särskilt med diverse citat som "never, never give in". Så det du säger är en ren skär lögn.

Jag har aldrig någonsin nämnt något om att utföra alternativ två.
Visst finns det gränser de inte bör överstiga... men jag planerar inget av det du beskriver, det är sorgligt att du kan missuppfatta något så mycket när jag varit så tydlig med att de vill att man ska attackera folk så de kan snacka skit om en och dokumentera det/filma det och svartmåla en mera.

Däremot har jag rätten att försvara mig som alla andra om de gör en insats men det är en helt annan sak.
Senast redigerad av Alex-84 2014-04-21 kl. 20:15.
2014-04-21, 20:38
Bannlyst
Upptäckte du att du var gang-stalkad före eller efter det att du hade läst om fenomenet på internet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in