Citat:
Ursprungligen postat av
Grillo
Det här... När jag läser det tänker jag snarare att istället för att argumentera med dig så har de insett att du nog inte mår så bra, och anser att din hälsa är viktigare än att vinna en debatt mot dig? Jag inser att ingenting jag säger kommer att få dig att söka vård, men du har helt enkelt alltför hög tro på dig själv som "viktig" och alltför låg tilltro till dina medmänniskor.
Men den här tråden är rätt läskig att delta i eftersom det troligen räcker att delta i tråden för att vara en del av konspirationen, och deltagarna i konspirationen har ju du planerat en massaker mot... Jag vill inte sluta mitt liv som en siffra i en galnings massmord.
Nej jag har inga planer på det du beskriver, aldrig uttryckt det heller. Däremot om du läser på nätet om fenomenet Gang Stalking så försöker man få en människa att begå brott så de hamnar i fängelse genom ständiga irritationsmoment.
Alternativ 1 självmord eller alternativ 2, att få personen att attackera någon är två av målen i den här kampanjen. Det är vad källorna på internet tydligt säger.
Det är dock ganska tydligt att du försöker vrida och vinkla allting på ett absurdt sätt för dem som inte läst igenom hela tråden. Jag har enbart talat emot dessa alternativ i denna tråd.
Vad jag tydligt sagt är att ta livet av sig eller bara ge sig på någon är fega lösningar. Det löser ingenting egentligen, de kommer bara fortsätta till nästa som de valt ut att angripa.
Du tar livet av dig = de vinner. Den mest korkade "lösningen" på allting.
Du attackerar någon och hamnar i fängelse = de har delvis vunnit även om du tar itu med några av dem på samma gång så kommer dessa snabbt ersättas av andra. Dom är kunniga när det gäller att rekrytera folk, de hittar folk överallt som de kan använda. De har folk i fängelset, både dömda och folk som jobbar där som kommer göra livet miserabelt för dig.
Det är inga direkta lösningar på Gang Stalking alls.
Det finns betydligt fler intressanta/bättre alternativ. Det är tydligt att jag motiverar mig att härda ut, särskilt med diverse citat som "never, never give in". Så det du säger är en ren skär lögn.
Jag har aldrig någonsin nämnt något om att utföra alternativ två.
Visst finns det gränser de inte bör överstiga... men jag planerar inget av det du beskriver, det är sorgligt att du kan missuppfatta något så mycket när jag varit så tydlig med att de vill att man ska attackera folk så de kan snacka skit om en och dokumentera det/filma det och svartmåla en mera.
Däremot har jag rätten att försvara mig som alla andra om de gör en insats men det är en helt annan sak.