2014-03-21, 07:19
Medlem
Jag skrev ett långt inlägg med fler allmänna vanliga symptom och information på engelska om GS men det togs bort. Kommer att lägga upp det i den informationstråden om GS här på forumet. (FB) Gang Stalking

Här är fler personliga konkreta saker jag noterat:

En vän till mig som tog livet av sig för tidigare kan ha blivit utsatt för något liknande.
Finns vissa likheter till saker som är klassiska inom GS, han blev driven till isolering, han blev anklagad för något obskyrt som skulle få honom att isolera sig ännu mer trots att han var oskyldig, hans flickvän beter sig väldigt konstigt under en känslosam tidpunkt i hans liv då det är känt att man använder relationer för att förstöra folk inom GS med, men så behöver givetvis inte vara fallet, några som var vänner med honom är dock även involverade emot mig.

Jag är fömodligen inte den första som är utsatt. Kan tänka mig ett tidigare knivdåd kan vara relaterat till detta fenomen, den personen kan vart utsatt, möjligtvis kan detta ha att göra med tidigare självmord med.

Ett lokalt band använder sin Facebook sida för att skicka hotfulla meddelanden jag bara ska förstå sedan tar de bort det. Det är det intressanta, varför tar de sedan bort det?
Ett exempel var djupt förankrat i ett unikt textstycke som jag researchat som väldigt få känner till, kanske högst 40-50 personer. Det var en mörk personlig dikt av en av de som är engagerade.
De gjorde en referens till den bara någon dag efter att jag kollat upp det.

Bara några dagar efter att jag bröt ihop och grät när jag ännu inte fattat vad allt det här handlade om så lägger han som jag absolut vet är engagerad upp ännu en dikt om hur han njuter av att någon gråter.

2 Lokala skribenter i en lokaltidning är involverade.

Dom använder alla trick i boken som psykopater använder. Läser man om vad enskilda stalkers utför för handlingar och vad psykopater använder för taktiker så gör de samma sak, bara det att de är ett helt gäng, allting är välkoordinerat och deras metoder mer subtila så enbart du ska märka det, men inte de andra runtom dig.

En metod är projicering. De överför alla karaktärsdrag de inte tål hos sig själva till dig.
http://user.tninet.se/csz433c/homepa...rojisering.htm
Detta är även något jag märker hos andra som är direkt involverade i gänget i min omgivning.
Deras självförakt driver dem att dem att demonisera dig. Avundsjuka kan även vara involverat.

En annan metod är Guilt trips. Att försöka anklaga någon för något absurdt och få den människan att känna sig skyldig. Just att designa ditt känsloliv och manipulera dig att känna saker ligger i deras fokus. Då kan de rättfärdiga sig själva och vad dom gör. Det gör deras förföljelse mer effektiv. För att skapa stress. Sådana här fällor gillrar de.

En metod man ofta använder sig av är att få personer som utmärker sig väl med stora solglasögon eller någon med röda kläder att noteras av dig. Ibland står de utanför vänd mot mig och tittar upp, när jag noterar dem så står de bara där. Sen när du kollar bort och kollar dit igen 5-10 sekunder senare är de spårlöst borta. Det har hänt ofta, personer som är lätta att notera går bakom en, på en gångväg eller något ställe. Jag vänder mig om och ser att de är där. Dom ser att jag sett dem. Nästa minut jag kollar efter dem är de spårlöst försvunna. Ännu ett mindfuck.
Detta är även något de gör så när man berättar om det ska det låta som en hallucination. Fucka med ens perception av verkligheten.

De använder indirekta suggestiva hot.

En klassiker är att använda bilder på personer i hotfulla situationer som påminner om dig i ansiktsdragen eller karaktärsmässigt. Så medan allt detta till synes verkar oskyldigt på Facebook är det ett direkt hot emot dig, för att få dig att känna dig på ett speciellt sätt.

Det har hänt flera gånger.

De hot jag fått hittils har handlat allt ifrån att man ska hugga huvet av mig, kastrera mig eller sälja mina njurar på svarta marknaden sen kasta mig i en flod. Det är även teman de använder i sin street theater.

I vissa fall kan de skapa gatukonst för att öka obehaget hos dig.

Man vill förankra dig i ett psykostillstånd, gärna i dessa hotbilder. En klassiker i mitt fall är användandet av Queens of the Stone Age's stora musikvideo-satsning: Like Clockwork. En video med skräcktema som passar in väldigt bra i Gangstalkingens definition. Allting repeteras dag efter dag, like clockwork.
Det är även passande med tanke på hur mörk världen blir för den som är utsatt.

https://www.youtube.com/watch?v=f49yRhJ0NjI

De krossade rutorna i filmen är något de använder mot mig, knackningarna på fönstret, texten på min cykel påminner om texten som står skriven på olika platser i videon, kläder och masker reproduceras med mera försöka få en att associera till den videon. För dem är jag förmodligen personen i början som vaknar i öknen och sen drivs till att ta livet av sig av en okänd mörk kraft. Vilket är deras mål i mitt fall.

Man använder även flertalet referenser till en unik psykologisk serie av Jesse Moynihan emot mig, en där en av karaktärerna dessutom djupt funderar på hur han ska gå tillväga för att få någon att begå självmord. Jag vet en som starkt identifierar sig med honom. Ett porträtt av den karaktären har även målats av den person jag nämnt som ofta skriver saker mot mig på Facebook.

Noise campaigns kan vara direkt styrda så att dom helt enkelt slutar när du stänger ditt fönster för att kolla vad som det är som skapar oljud utanför. Så fort jag stängt fönstret har det slutat och då har jag hört det tidigare innan jag öppnat det.

Om du uttrycker rädsla för en person med specifikt utseende kommer de att kopiera den människans utseende och se till att du ofta ser personer med dessa personlighetsdrag. För att skapa mer stress.

Samma gäller om du uttrycker någon rädsla för någon gruppering i samhället. Du kommer oftare se folk mer dessa attribut i din omgivning.

Vid någon tidpunkt så inser du vilka som är med i ett GS nätverk, när deras obsession med dig driver dem att så ofta kommentera saker om dig och ditt liv. Utifrån dessa observationer kan jag bekräfta att folk inom psykiatrin, psykologer, doktorstudenter, även en folk som jobbat eller utbildar sig att jobba inom psykvården är involverade. Konspirationen stämmer.

Jag har nämnt för andra flera gånger om en person som stirrade på mig intensivt som om han ville äta upp mig. Andra var närvarande och tyckte han var obehaglig med. Någon vecka efter jag nämnt det exemplet igen så använder en av gangstalker folket det i sitt cover photo med en bild på Djävulen och texten "Are you afraid of me, do you think I'm gonna eat you?" Kollar jag videoklipp på Tumba ping pong på youtube så använder samma personen just ordet ping pong 15 minuter efter på sin Facebook feed.
Jobbar jag med ett coverfoto för min Facebook med texten "when the power of love overcomes the love of power, the world will know peace" så skriver samma människa om det 10 minuter senare, just om the power of love och love of power, fast på ett negativt sätt. Diskuterar jag ett filmprojekt jag jobbar med så lägger den personen upp bilder som kan kopplas direkt till det. Osv. Kan fortsätta med liknande exempel på facebook feeds som ska spegla min aktivitet och visa vad dom vet. Sådana här bizarra sammanträffanden är extremt vanliga och störande.

Om någon vill få en inblick i vad GS är kan ni se första delen av Eyes Wide Shut och filmen The Game.
De hämtar förmodligen inspiration därifrån med.

Som sagt tar gärna emot frågor och även råd.

Något jag fått ut av det här är en inre styrka och jag är inte är rädd för att dö.
Finns nog flertalet i Sverige som är utsatta, genom att skriva här kan jag iallafall visa att ni inte är ensamma om det hela.
Senast redigerad av Alex-84 2014-03-21 kl. 07:32.
2014-03-21, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alex-84
Vid någon tidpunkt så inser du vilka som är med i ett GS nätverk, när deras obsession med dig driver dem att så ofta kommentera saker om dig och ditt liv. Utifrån dessa observationer kan jag bekräfta att folk inom psykiatrin, psykologer, doktorstudenter, även en folk som jobbat eller utbildar sig att jobba inom psykvården är involverade. Konspirationen stämmer.

OK, du är i kontakt med psykitarin. Då har vi nog gjort vad vi kan för dig här.

Citat:
Finns nog flertalet i Sverige som är utsatta, genom att skriva här kan jag iallafall visa att ni inte är ensamma om det hela.

Någonstans mellan 0,3 och 0,5 procent av befolkningen beräknas få diagnosen någon gang under sitt liv. Det betyder inte att dom är I ett sådant tillstånd alltid, men även i nuläget är du inte ensam.
2014-03-21, 09:24
Medlem
KycklingIRymdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orden
OK, du är i kontakt med psykitarin. Då har vi nog gjort vad vi kan för dig här.

Någonstans mellan 0,3 och 0,5 procent av befolkningen beräknas få diagnosen någon gang under sitt liv. Det betyder inte att dom är I ett sådant tillstånd alltid, men även i nuläget är du inte ensam.

Vilken diagnos pratar vi om och var hittar jag siffrorna du nämner?
2014-03-21, 15:56
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:
Jag skrev ett långt inlägg med fler allmänna vanliga symptom och information på engelska om GS men det togs bort. Kommer att lägga upp det i den informationstråden om GS här på forumet. (FB) Gang Stalking

Här är fler personliga konkreta saker jag noterat:

En vän till mig som tog livet av sig för tidigare kan ha blivit utsatt för något liknande.
Finns vissa likheter till saker som är klassiska inom GS, han blev driven till isolering, han blev anklagad för något obskyrt som skulle få honom att isolera sig ännu mer trots att han var oskyldig, hans flickvän beter sig väldigt konstigt under en känslosam tidpunkt i hans liv då det är känt att man använder relationer för att förstöra folk inom GS med, men så behöver givetvis inte vara fallet, några som var vänner med honom är dock även involverade emot mig.

Jag är fömodligen inte den första som är utsatt. Kan tänka mig ett tidigare knivdåd kan vara relaterat till detta fenomen, den personen kan vart utsatt, möjligtvis kan detta ha att göra med tidigare självmord med.

Ett lokalt band använder sin Facebook sida för att skicka hotfulla meddelanden jag bara ska förstå sedan tar de bort det. Det är det intressanta, varför tar de sedan bort det?
Ett exempel var djupt förankrat i ett unikt textstycke som jag researchat som väldigt få känner till, kanske högst 40-50 personer. Det var en mörk personlig dikt av en av de som är engagerade.
De gjorde en referens till den bara någon dag efter att jag kollat upp det.

Bara några dagar efter att jag bröt ihop och grät när jag ännu inte fattat vad allt det här handlade om så lägger han som jag absolut vet är engagerad upp ännu en dikt om hur han njuter av att någon gråter.

2 Lokala skribenter i en lokaltidning är involverade.

Dom använder alla trick i boken som psykopater använder. Läser man om vad enskilda stalkers utför för handlingar och vad psykopater använder för taktiker så gör de samma sak, bara det att de är ett helt gäng, allting är välkoordinerat och deras metoder mer subtila så enbart du ska märka det, men inte de andra runtom dig.

En metod är projicering. De överför alla karaktärsdrag de inte tål hos sig själva till dig.
http://user.tninet.se/csz433c/homepa...rojisering.htm
Detta är även något jag märker hos andra som är direkt involverade i gänget i min omgivning.
Deras självförakt driver dem att dem att demonisera dig. Avundsjuka kan även vara involverat.

En annan metod är Guilt trips. Att försöka anklaga någon för något absurdt och få den människan att känna sig skyldig. Just att designa ditt känsloliv och manipulera dig att känna saker ligger i deras fokus. Då kan de rättfärdiga sig själva och vad dom gör. Det gör deras förföljelse mer effektiv. För att skapa stress. Sådana här fällor gillrar de.

En metod man ofta använder sig av är att få personer som utmärker sig väl med stora solglasögon eller någon med röda kläder att noteras av dig. Ibland står de utanför vänd mot mig och tittar upp, när jag noterar dem så står de bara där. Sen när du kollar bort och kollar dit igen 5-10 sekunder senare är de spårlöst borta. Det har hänt ofta, personer som är lätta att notera går bakom en, på en gångväg eller något ställe. Jag vänder mig om och ser att de är där. Dom ser att jag sett dem. Nästa minut jag kollar efter dem är de spårlöst försvunna. Ännu ett mindfuck.
Detta är även något de gör så när man berättar om det ska det låta som en hallucination. Fucka med ens perception av verkligheten.

De använder indirekta suggestiva hot.

En klassiker är att använda bilder på personer i hotfulla situationer som påminner om dig i ansiktsdragen eller karaktärsmässigt. Så medan allt detta till synes verkar oskyldigt på Facebook är det ett direkt hot emot dig, för att få dig att känna dig på ett speciellt sätt.

Det har hänt flera gånger.

De hot jag fått hittils har handlat allt ifrån att man ska hugga huvet av mig, kastrera mig eller sälja mina njurar på svarta marknaden sen kasta mig i en flod. Det är även teman de använder i sin street theater.

I vissa fall kan de skapa gatukonst för att öka obehaget hos dig.

Man vill förankra dig i ett psykostillstånd, gärna i dessa hotbilder. En klassiker i mitt fall är användandet av Queens of the Stone Age's stora musikvideo-satsning: Like Clockwork. En video med skräcktema som passar in väldigt bra i Gangstalkingens definition. Allting repeteras dag efter dag, like clockwork.
Det är även passande med tanke på hur mörk världen blir för den som är utsatt.

https://www.youtube.com/watch?v=f49yRhJ0NjI

De krossade rutorna i filmen är något de använder mot mig, knackningarna på fönstret, texten på min cykel påminner om texten som står skriven på olika platser i videon, kläder och masker reproduceras med mera försöka få en att associera till den videon. För dem är jag förmodligen personen i början som vaknar i öknen och sen drivs till att ta livet av sig av en okänd mörk kraft. Vilket är deras mål i mitt fall.

Man använder även flertalet referenser till en unik psykologisk serie av Jesse Moynihan emot mig, en där en av karaktärerna dessutom djupt funderar på hur han ska gå tillväga för att få någon att begå självmord. Jag vet en som starkt identifierar sig med honom. Ett porträtt av den karaktären har även målats av den person jag nämnt som ofta skriver saker mot mig på Facebook.

Noise campaigns kan vara direkt styrda så att dom helt enkelt slutar när du stänger ditt fönster för att kolla vad som det är som skapar oljud utanför. Så fort jag stängt fönstret har det slutat och då har jag hört det tidigare innan jag öppnat det.

Om du uttrycker rädsla för en person med specifikt utseende kommer de att kopiera den människans utseende och se till att du ofta ser personer med dessa personlighetsdrag. För att skapa mer stress.

Samma gäller om du uttrycker någon rädsla för någon gruppering i samhället. Du kommer oftare se folk mer dessa attribut i din omgivning.

Jag har nämnt för andra flera gånger om en person som stirrade på mig intensivt som om han ville äta upp mig. Andra var närvarande och tyckte han var obehaglig med. Någon vecka efter jag nämnt det exemplet igen så använder en av gangstalker folket det i sitt cover photo med en bild på Djävulen och texten "Are you afraid of me, do you think I'm gonna eat you?" Kollar jag videoklipp på Tumba ping pong på youtube så använder samma personen just ordet ping pong 15 minuter efter på sin Facebook feed.
Jobbar jag med ett coverfoto för min Facebook med texten "when the power of love overcomes the love of power, the world will know peace" så skriver samma människa om det 10 minuter senare, just om the power of love och love of power, fast på ett negativt sätt. Diskuterar jag ett filmprojekt jag jobbar med så lägger den personen upp bilder som kan kopplas direkt till det. Osv. Kan fortsätta med liknande exempel på facebook feeds som ska spegla min aktivitet och visa vad dom vet. Sådana här bizarra sammanträffanden är extremt vanliga och störande.

Om någon vill få en inblick i vad GS är kan ni se första delen av Eyes Wide Shut och filmen The Game.
De hämtar förmodligen inspiration därifrån med.

Som sagt tar gärna emot frågor och även råd.

Något jag fått ut av det här är en inre styrka och jag är inte är rädd för att dö.

Är det något som du vet eller tror dig veta som är såpass "känsligt" att någon skulle spendera flera miljoner på att få dig att hålla tyst? Har det i så fall insinuerats att du ska vara tyst om något specifikt? Tror du att dessa hundratals personer gör det här mot dig av någon annan anledning?

Jag är personligen helt och fullt övertygad om att ingen person eller "organisation" skulle spendera så mycket tid, personal och resurser på att "stalka" en kille. Visste du nåt av värde skulle du råka ut för något betydligt värre. Jag tror nog att du ska försöka få med en tredje part som kan följa ditt liv några veckor lite på håll för att fastställa om det finns något här i verkligheten att oroa sig för eller enbart hjärnspöken. Lycka till.

Mvh
2014-03-22, 22:26
Medlem
Running_mans avatar
Citat:
I somras märkte jag hur flertalet vita bilar som stannar och beter sig underligt. Vita skåpbilar som stannar längs vägen och kollar efter mig.

Röda bilar som beter sig underligt.

Även svarta bilar används.

Gråa bilar hör till undantagen.

. . .

Bilar utan regskyltar som kör förbi där jag går har jag sett.
Då är alla i hela Sverige utsatta för gangstalking.
2014-03-22, 23:31
Medlem
Japhys avatar
Citat:
text...

Det här var mycket intressant att läsa. Påminner om en Paul Austerroman. Jag är övertygad om att du är gang-stalkad av lätt trehundrafyrtiofyra människor. Det kan inte förhålla sig på annat sätt. Frågan är hur långt vi är villiga att gå. De är ju uppenbarligen beredda att lägga såväl tid som pengar på det hela. Att hyra bilar kostar en hel del. Kanske biluthyraren är med på ett hörn och låter de låna bilarna gratis.

Jag vet inte hur du ska göra för att ta dig ur det hela. Antar att du helt enkelt får lära dig lära dig att leva med det.

Lycka till
2014-03-23, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Det här var mycket intressant att läsa. Påminner om en Paul Austerroman. Jag är övertygad om att du är gang-stalkad av lätt trehundrafyrtiofyra människor. Det kan inte förhålla sig på annat sätt. Frågan är hur långt vi är villiga att gå. De är ju uppenbarligen beredda att lägga såväl tid som pengar på det hela. Att hyra bilar kostar en hel del. Kanske biluthyraren är med på ett hörn och låter de låna bilarna gratis.

Jag vet inte hur du ska göra för att ta dig ur det hela. Antar att du helt enkelt får lära dig lära dig att leva med det.

Lycka till

Jag tror inte att sarkasm är något som TS tjänar på, eftersom han uppenbarligen behöver stöd och hjälp för att ta sig ur sina vanföreställningar som förstör hans liv. Sådant här lär bara göra saken värre, eftersom han kommer ta inlägget på allvar.
2014-03-23, 09:19
Medlem
En annan metod som används ofta är när man kollar bort åt ett håll samtidigt som jag gör det.
Som igår jag går ser jag 3 personer på ett ställe, när jag från att jag tittat framåt vänder huvudet åt höger och tittar på dem så går de från att ha tittat framåt till att vända sina 3 huvuden åt ett annat håll bort från mig exakt samtidigt. 90 grader åt vänster. Utan att någon pekat dit, dom bara vänder sina huvuden. Alla 3. Samtidigt. Och står där och fortsätter titta bort medan jag tittar på dem. Samtidigt som jag går därifrån är det folk bakom mig som kollar mot mig studerar mina reaktioner och skrattar med mig. För det var absurdt komiskt. Den här metoden har de använt typ 20 gånger.

Ett annat exempel på fenomenet kan vara en bilist i en vit bil som samtidigt som jag tittar mot honom så vrider han huvudet på samma sätt samtidigt efter att han noterat att jag gjort det och tittar rakt in i en vägg, utan att det är något där av intresse. Och bara fortsätter titta dit i 10-15 sekunder. Detta spel med att spegla och härma är vanligt.

Liknande fenomen händer väldigt ofta.

Ett annat exempel på en sak från igår som de tydligt gjorde var att återspegla en hälsning jag improviserade när jag träffade en vän. Jag gjorde unika gester med armarna för det var en kul grej. Igår går en man mot mig med röd mössa och gör gesten 3 gånger exakt likadant mot mig medan han stirrar mot mig. Jag bekräftade senare när jag kunde se närmre att jag inte känner honom och aldrig samtalat med den personen i mitt liv.

Dom försöker vända allting till något hotfullt. Men för mig blir det mest bara tvärtom, humoristiskt.

Någon av er nämnde att det låter som jag jag varit i kontakt med psykvården, det jag gjort är att jag pratat med en läkare. Medan samtalet handlade till 95 % om något helt annat som jag höll på att utreda skulle han fixera sig på de 5 procent där jag nämnt att folk beter sig underligt emot mig och då berättade jag knappt om det som jag sagt här, jag var neutral. Ändå skiter han i allt det andra som jag berättat om som jag vill att han ska fokusera på i slutet. Det är suspekt.

De utvägar som beskrivs i Like Clockwork videon som man ofta refererar till där en man tar livet av sig eller en annan man begår en blodig massaker är även vad de vill trigga en till inom Gang Stalking. Som videon tydligt visar så kommer fenomenet bara fortsätta även om man tar till dessa metoder. Mot nya mål. Det enda det leder till är ens egen förstörelse.

Det är fega 'lösningar'.
Tar jag livet av mig kommer de bara fortsätta till nästa vilket kan vara en av er därute. Redan nu har de förmodligen olika alternativ de funderar på och folk de studerar för att skapa en profil av den personens liv, familj, vänskapskrets, folk dom potentiellt kan rekrytera i ens omgivning. Etc.

Visst är tanken om hämnd ljuv men vart leder det senare?
Det finns oändligt med folk de kan rekrytera för att ersätta gang stalkers.

Det finns ingen som kan ersätta dig. Du är unik.

Det enda rätta om någon väljer alternativ 2, en massaker, är väl att först veta att de utsatta är GS folk till 100 % utan något tvivel alls, folk som upprepade gånger gör diverse saker mot dig och nämna tydligt att det har med fenomenet Gang Stalking att göra så det får massmedialt intresse. Då kanske man tar det mer seriöst och investerar att göra undersökningar som dessa oftare, där man dismantlar stalker nätverk:

"If the suspect people appear to be an apolitical network then they are dismantled by monitoring and analyzing their cell phone use: the army knows where they are when they call each other. In this way they dismantled a gang stalking network in Louvain-la-Neuve (which counts 10,000 citizens) in Belgium. That’s to the southeast of Brussels. The members were all over the city. There was 50 m between them."

Men det finns bättre vägar.

Fått flera indikationer på att systemet existerat en längre tid här. Via en bekant som blivit svartlistad från arbetsmarknaden eftersom hen var en whistleblower. Som verkar vara förföljd. Som även talat om att en hur man systematiskt försökt mobba ut en person för den hade annorlunda ideer om hur saker borde vara och fick den att flytta.

Skulle vilja inleda en diskussion om konkreta lösningar med de som tror på Gang Stalking.

Det jag kan se:

* Någon inom GS rörelsen läcker info.
* Någon lyckas komma över nätverkets "community" på nätet. På någon sida eller via någon app skriver de om var man befinner sig så de andra kan se det tydligt. Dom använder förmodligen kodade namn eller liknande. Kanske ett kodat hemligt symbolspråk. När de talar om mig kanske de använder ordet för något helt annat.

* Någon agerar för att rekryteras i ett GS nätverk, infiltrerar det, studerar det och offentligör.
* Någon som är utsatt lär sig hacking och kan komma åt en som de vet till 100 % är Gang stalkers uppgifter på deras telefoner. Använder keyloggers eller liknande metoder.

Storebrorssamhället är redan här på sätt och vis. Dom använder 'lillebror' för att övervaka och tysta ned aktivister. Vi som är utsatta nu är förmodligen tidiga experiment för att testa konceptet.
2014-03-23, 15:52
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grillo
Jag tror inte att sarkasm är något som TS tjänar på, eftersom han uppenbarligen behöver stöd och hjälp för att ta sig ur sina vanföreställningar som förstör hans liv. Sådant här lär bara göra saken värre, eftersom han kommer ta inlägget på allvar.

Jag har ibland roligt på nätet. Tycker TS verkar vara en rolig prick. Om jag driver med honom eller inte, kommer knappast göra någon skillnad vad gäller psykisk stabilitet. Tror snarare att folk som ger honom rationella råd, riskerar att förvärra situationen.

Personer med narcisistisk schizofren personlighetsstörning är inte det lättaste att övertyga om att de är sjuka. De sorterar bara bort denna information. Det TS upplever är i allra högsta grad verkligt för TS. Han ÄR gang stalkad! Lyssna vad han säger. Det röda bilar, vita bilar, blickar, dyrkade lås, infekterade datorer, meddelanden över internet. Snart sagt hala samhället han lever i är totalt upptagna av TS.

Ska jag vara ärlig tycker jag TS är en arrogant och självupptagen människa som antagligen drabbats av storhetsvansinne. Jag bryr mig inte om hans väl, utan föredrar hans ve. Det gör att jag får läsa fler inlägg av honom.
2014-03-26, 06:29
Medlem
calmsolutions avatar
En specifik fråga till TS. Jag har läst igenom mycket av dina inlägg nu men får fortfarande ingen klar bild av vad du anser är anledningen till att dessa människor försöker få dig inspärrad, finns det någon stor ekonomisk vinning hos någon ledargestalt här som samordnar hela detta jätteprojekt eller är det någon typ av hämndaktion mot dig? Och isåfall vad är det du har gjort mot dem?

Sedan en generell fråga till alla insatta här, vad är den stora vinsten i GS? Det kräver ju absurda insatser att planera och driva något sådant här, för att inte tala om ekonomiskt.
2014-03-26, 19:13
Medlem
coyoteroadrunners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calmsolution
En specifik fråga till TS. Jag har läst igenom mycket av dina inlägg nu men får fortfarande ingen klar bild av vad du anser är anledningen till att dessa människor försöker få dig inspärrad, finns det någon stor ekonomisk vinning hos någon ledargestalt här som samordnar hela detta jätteprojekt eller är det någon typ av hämndaktion mot dig? Och isåfall vad är det du har gjort mot dem?

Sedan en generell fråga till alla insatta här, vad är den stora vinsten i GS? Det kräver ju absurda insatser att planera och driva något sådant här, för att inte tala om ekonomiskt.

Verkar som att vissa, bl.a trådstartaren, som skriver mycket om ämnet är väl insatt i hur det fungerar. Kanske håller denne på med sådant på fritiden? Jag tyckte att ämnet verkade intressant när jag läste början på trådstarten, sedan blev det för mycket konstig info tycker jag. Oroväckande och tragiskt om folk sitter hemma och räknar hur många bilar som finns på parkeringen (eller vad det nu var de gjorde...) o.s.v., verkar lite virrigt alltsammans.
2014-03-28, 12:40
Medlem
Som svar på det många frågar här. De flesta som utsätts för GS vet inte varför. Dom blir utvalda slumpvis. Experiment. Andra kanske lär känna en ny person som är i ett sådant här nätverk och den personen ser till att man blir nästa som man väljer eftersom man möter de kriterier de har när de kollar efter folk. Det här är idag ett Sverige där man kan hamna i ett sådant här system genom att lära känna fel människor. Det beror på nätverkets natur och vilken filosofi dessa har. Själv vet jag att mycket kan vara kopplat till mina politiska mål.

Sedan är jag logisk och tror att 50 % av all info om Gang Stalking är bullshit. All paranoia är bara detaljer man lagt till i informationen för att öka stressen, förstärka upplevelsen till något värre.
Finns alltså mycket falsk information om detta. Men kärnan är sann. De psykologiska metoder man använder är sanna. De förföljelsemetoder man använder är sanna. Om man däremot använder modifierade lasers, eller andra teknologiska vapen på olika sätt för att ta ihjäl folk genom att odla tumörer hos folk, ge dom hjärtproblem eller förgiftar vet jag inte. Finns mycket som sägs som bara ska skapa rädsla när du ser de verkliga detaljerna kring Brighting, Ghosting, Slander Campaigns, Gaslighting, etc. Allting är ett psykologiskt spel.

Fler saker värda att nämna:

Ovanlig hög nivå av uploading data, så flera gig skickas iväg utan torrents eller annat är aktiverat.

Specifika bilar med motorer som låter underligt som kör fram och tillbaka är en vanlig taktik. Så du känner igen det där specfika ljudet och det körs så ofta fram och tillbaka, under vissa tider.

Man använder ofta en symbol för vargen, refererar ofta till vargen.

Familjemedlemmar beter sig som de vet saker de naturligt inte borde veta.
Jag fixade till exempel inte alla studier i våras och ingen gratulerade mig när jag var klar.
Dom tycks veta hur många poäng jag klarar. Vilket tyder på att nån är involverad.
Eller så har de en keylogger.

Nämner jag var har en gömma med poesi och filosofiböcker på en plats där jag gillar att läsa så är de sönderrivna dagen efter.

Konstiga beteenden från folk generellt, nämner jag ett initiativ jag ska starta och vilka jag vill involvera så är dessa när jag väl talar med dem till slut fientligt inställda till mig.

Skriver jag om somliga gamla kamrater jag ska ta upp kontakt med så ser jag att vissa som jag misstänker redan nyligen tagit kontakt med dem på Facebook och när jag addar på Facebook eller skriver mail till gamla vänner svarar de inte alls.

Silvertejp används på olika sätt som ska verka hotfulla

Papper någon stuckit massa hål i utanför där jag bor.

Döda djur används

Det fortsätter delvis i andra städer men mindre grupper som aktiverar sig där.

Den dag jag skriver om att jag misstänker en kamera i teven går det ett strömavbrott som påverkar min lägenhet när jag är borta under morgonen, just den dagen, det har inte hänt annars.
Jag har en kamera som filmar allt. Detta efter att de lämnat dörren öppen och jag märkt saker.

De senaste fem gångerna när jag varit ute så stängs kameran mystiskt av automatiskt efter tio minuter. När jag kommer tillbaka står det att kameran används av ett annat program. Även ljusinställningarna till kameran är mixtrade med så de står på mörkaste så man inte ser något. Jag får justera fram till normal ljusbalans så allt blir normalt igen. Jag har inte något annat kameraprogram installerat.

Jag har alltså den senaste tiden lämnat lägenheten flera gånger under olika tidpunkter. Det enda som är kvar är filmer på 10 minuter när jag annars har hela längden under tiden när jag är borta. Dessa filmer kan vara flera timmar. Sedan brukar jag omvandla dem till en ljudfil och noterar tidpunkter var nya ljud märks då mikrofonen är rätt känslig. Numera är det någon som mixtrat med kamerasystemet så jag bara kan filma runt tio minuter, det varierar någon minut emellan. Sedan tas kameran över av ett annat program och den slutar då att spela in. Kollar jag utrymmet i datorn har jag flera gig ledigt så det beror inte på brist på utrymme heller.

Saker jag lägger upp på Facebook används på olika sätt för att speglas till något hotfullt, om det är texter, bilder eller covers. Det kan vara en simpel sak att man lägger upp en covers som har exakt samma färgkombinationer som man själv vid ungefär samma tidpunkt som man själv byter men finns ett budskap som ska uppfattas hotfullt däri.

En dryg sak med systemet är framing. Att när det är så många involverade kan de hitta på saker och säga sig vara vittnen. När de har nyckel till min lägenhet kan de även sampla DNA. Det gör att man börjar fråga sig hur många som blivit falskt anklagade av dessa nätverk. Enligt information på nätet är detta även taktiker de sysslar med ibland.

Systemet visar tyvärr att man kommer långt med pengar, lögner och utpressning/hot i dagens samhälle. Bibelns budskap om kärleken till sin nästa är långt fjärran i dessa tider. Det här är tyvärr Det Nya Sverige vi lever i. Återkommer med fler reflektioner senare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in