2019-12-04, 01:56
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getmink
Sån jävla klishe, nej, detta handlar inte "om mig". JAG som person kan ej rå för att en absolut majoritet av svenska unga kvinnor 2019 är på det här sättet. Jag träffar tjejer från alla möjliga sorters samhällsklasser, jag har också en hel drös med bekanta i min ålder som gör detsamma, dom ALLA håller med om att det är riktigt jävla illa nu.

Du är liksom inte med på spelplanen, du har ingen jävla aning om hur illa det är i dagens Sverige bland unga kvinnor, det är RIKTIGT JÄVLA ILLA.

"Träffa en högutbildad" - Jag ska säga dig att de värsta slynorna hittar man på universiteten, dom ligger runt så inot helvete i studentlivet och det knarkas för fullt.

Det är inte av en slump att så pass otroligt många svenska killar yttrar sig om detta, den svenska kvinnan ÄR dekadent, hon ÄR lössläppt, hon ÄR riktigt jävla värdelöst flickvänsmaterial, det är så det är, en extremt stor del av dom är så.

Och exakt lika "illa" ställt är det med unga män idag, shit vad de knarkar. Alla möjliga kemiska substanser, kola, tjack, MDMA, ecstasy, lsd, receptbelagda, hasch, gräs, you fucking name it. Den senaste "kräftskivan" jag var på så klättrade folk fan på möblerna, folk runt 30. Nästan uteslutande män som knarkat sen tonåren. Shit alltså, gick inte att ha ett samtal om något som helst med dem. "öhh vad pratade vi om", "vad skulle jag säga", "vad sa jag precis"........

Och vet du, tjejer som "festar" lika ofta och hårt som de här killarna ser till att gänga med någon av de här killarna, så ligger där två linor till henne när hon kommer hem och vips så är hela lägenheten städad. Billigt och ständig supply.

Och såklart de här människorna kommer från alla samhällsklasser, vanliga byggkillar sniffar ju kola nuförtiden som om det vore lördag hela veckan lång......

Och du är en av de här killarna, grattis, jag personligen skulle inte ta i dig med tång ens och har dumpat killar för mindre.

Men snälla du sitt inte och gnäll på människor som är precis lika dekadenta som du bara för att de råkar ha en fitta mellan benen. Sluta knarka och kamma dig så ska du se att du börjar omge dig med och dra till dig en annan kategori människor, ja även dem från alla samhällsklasser.

Nu låter du som en gammal jävla moralgubbe som tror du har rätt att döma andra trots att du har ett tungt jävla bagage själv. De tjejer du vill ha vill garanterat inte ha dig. I deras ögon är du "smuts".
Citera
2019-12-04, 02:04
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Och exakt lika "illa" ställt är det med unga män idag, shit vad de knarkar. Alla möjliga kemiska substanser, kola, tjack, MDMA, ecstasy, lsd, receptbelagda, hasch, gräs, you fucking name it. Den senaste "kräftskivan" jag var på så klättrade folk fan på möblerna, folk runt 30. Nästan uteslutande män som knarkat sen tonåren. Shit alltså, gick inte att ha ett samtal om något som helst med dem. "öhh vad pratade vi om", "vad skulle jag säga", "vad sa jag precis"........

Och vet du, tjejer som "festar" lika ofta och hårt som de här killarna ser till att gänga med någon av de här killarna, så ligger där två linor till henne när hon kommer hem och vips så är hela lägenheten städad. Billigt och ständig supply.

Och såklart de här människorna kommer från alla samhällsklasser, vanliga byggkillar sniffar ju kola nuförtiden som om det vore lördag hela veckan lång......

Och du är en av de här killarna, grattis, jag personligen skulle inte ta i dig med tång ens och har dumpat killar för mindre.

Men snälla du sitt inte och gnäll på människor som är precis lika dekadenta som du bara för att de råkar ha en fitta mellan benen. Sluta knarka och kamma dig så ska du se att du börjar omge dig med och dra till dig en annan kategori människor, ja även dem från alla samhällsklasser.

Nu låter du som en gammal jävla moralgubbe som tror du har rätt att döma andra trots att du har ett tungt jävla bagage själv. De tjejer du vill ha vill garanterat inte ha dig. I deras ögon är du "smuts".

Du kanske ska sluta umgås med knarkare själv innan du börjar kasta sten i glashus.
Du ber någon sluta knarka och kamma sig när hela din bekantskapskrets består av knarkare.

Är du dum på något sätt?

Sen ska du sluta hoppa på getmink, han är mycket smartare än vad du är.
Citera
2019-12-04, 02:10
Medlem
Citat:
Det märks att du inte är med i svängarna.

Det är såhär illa hos unga kvinnor i dagens Sverige, en absolut majoritet är sådana. De flesta har haft lebbsex, gruppsex och är öppen med det, de flesta har prövat allsjöns droger och dom är STOLTA över det.

Du verkar inte riktigt fatta hur illa det är för svenska män som letar normala tjejer, normala tjejer FINNS INTE LÄNGRE. Dom kan se fin å proper ut mitt på dagen, sen träffar man dom över dejter och allt möjligt kommer fram.

Hahaha absolut inte, jag tror som tidigare påpekade att du träffar de absoluta stolpskotten!

Låt mig gissa, det här är tinderdejter? 😂 Sluta häng på skräpappar så slipper du skräpfolk.
Citera
2019-12-04, 02:11
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av over-unity
Du kanske ska sluta umgås med knarkare själv innan du börjar kasta sten i glashus.
Du ber någon sluta knarka och kamma sig när hela din bekantskapskrets består av knarkare.

Är du dum på något sätt?

Sen ska du sluta hoppa på getmink, han är mycket smartare än vad du är.

Nej det är han inte, han är bara ännu ett nättroll som blivit avstängd och bytt nick.

Jag umgås inte med knarkare, det var en engångshändelse kan jag försäkra dig. I min värld blev jag medbjuden till en kräftskiva som visade sig vara något helt annat.

Varför drar du en massa slutsatser som är helt jävla uppåt väggarna?
Citera
2019-12-04, 02:13
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
För att precis allt pekar på det? Hur ser det ut i länder som INTE har monogami tycker du? Hur såg väst ut INNAN monogami och giftermål? Det är allmänt accepterat i relevanta forskarkretsar att det som fick fart på väst rejält var just införandet av monogami/giftermål.

Polygami resulterar att en väldigt liten del män får reproducera, då alla kvinnor dras till samma andel män, det kallas hypergami. Dvs kvinnan siktar på top 10-20% av männen. Kvinnor är utformad för att rent naturligt vara i harem. Vi stoppade detta genom att införa monogami - varje man fick en kvinna, således något att jobba och slita för (och bli belönad).

Ta bort dessa pelare och vi återgår till en darwinistisk värld där djungelns lag råder.

https://youtu.be/WXXBWHnrDyY

Det borde väl vara bra för generna om bara de bästa männen reproducerar?

Det blir svårt att motivera monogami när automatiseringen tar över arbetsmyrornas existensberättigande.

Du behöver inte lära mig ordet hypergami.
Citera
2019-12-04, 02:16
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Haha jag tänkte detsamma när jag såg hennes inlägg, men jag orkade inte säga något om det. Snacka om självmål. Om vi säger såhär, hon är inte den skarpaste kniven i lådan. Ibland skäms jag när jag läser hennes inlägg, nästan lika mycket som när jag ser adina yra.

Det är den grandiosa självbilden du får när du går på tjack va? För oss andra är du pinsam som fan.
Citera
2019-12-04, 02:18
Medlem
Barbara777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberry1
Männen bygger bron, männen bygger bilen och männen bygger husen ..männen fattar dom hårda besluten i samhället... , hade kvinnan styrt hade alla blivit hårfrisörskor med D&G tröjor ...
Säg det här till Angela och Theresa; borde ha sagt till Margaret. Och några andra till.
Citera
2019-12-04, 02:23
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Jag var på dejt med en riktigt snygg svensk brud för några dagar sen. Hon har bra jobb (röstar på M), men är kvinna som knullat runt mycket med blattar och andra svenska bad boy-typer. Hon var helt öppen med att hon "dejtat mycket". Det roliga var, att hon satt och gnällde till mig vilka "jävla svin" hon dejtat, om och om och om igen. Den dumma fittan (som resten av alla andra bimbos) vill bli illa behandlade och få fittan södersprutad av negrer, muslimer, svenska WT-slödder med kokainpengar och audis. De dras till detta. de vill inte ha någon snäll gosenalle med bra utbildning som kan vara snäll mot dem. De vet bara inte det själva, utan fortsätter sin bitchstil och vara allmänt jobbiga luder.
Med det där sättet att uttrycka sig förstår jag att du är singel. Du är som en soptipp. Har du någon självinsikt överhuvudtaget? Jag vet inte vilken verklighet du lever i men enligt min erfarenhet är de allra flesta kvinnor tillsammans med alldeles vanliga män. Det är sant att en del dras till skitstövlar och att en del har osannolika krav men de flesta nöjer sig helt uppenbart med vanliga män.
Citera
2019-12-04, 02:27
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Det är här problemet kommer in. De generna som får reproducera, är inte de "bästa männen" för ett civiliserat högteknologiskt modernt samhälle. De män som får reproducera, är de män som hade varit bra reproduktionsmaterial i en svunnen tid på savannen, då det var där våra mest primära instinktiva sexuella attraktionstriggers utvecklades. Såldes varför kvinnor dras till "bad boys" när det ska sexas - Våldsamma, aggressiva, kaxig attityd, stöddiga, herren på teppan beteende. Dessa triggers finns djupt inrotad hos kvinnan. Roger Devlin (och väldigt många andra, bland annat Geoffrey Miller, Gad Saad etc) pratar om detta.

Monogami är det enda som kan upprätthålla en någorlunda fredlig välfungerande civilisation. Allt annat ökar våldet nämnvärt och minskar produktiviteten.

Jag tror mer att kvinnor dras till självsäkra män än till aggressiva män. De gillar att se intelligens i omsättning. De gillar när män vågar säga saker. Att vara anti-PK kan exempelvis vara en tillgång om man gör det på rätt sätt. Jag tror att det finns en del uppgivenhet i din bild av situationen. Jag tror också att kvinnors sexuella preferenser varierar en del mellan folkgrupper, liksom andra egenskaper. Vissa folkgrupper har skapat civilisation, andra inte. Ju intelligentare population desto mer förfinade uttryck för maskulinitet uppfattar kvinnorna.

Hur ska man motivera monogami när medelmåttiga män inte längre har försörjning att erbjuda? Visst bör man banta välfärdsstaten, men det ändrar inte faktum att arbetsinsatser som en majoritet av män kunnat förhandla med inte längre behövs i och med vår teknologiska utveckling. De har inte längre något att erbjuda. Hur ska man få till den här nya monogamin tänker du?
Citera
2019-12-04, 02:45
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Korrekt, du förstår alltså vad den feministiska moderna politiken gör med ett samhälle, kanske vi kommer någonvart då. Hade dessa män haft något att sträva efter, en morot (en lojal oskuldsfull kvinna) så hade de glatt gått till jobbet varje dag istället. Men nu fryser kvinnorna ut en majoritet av killar och belönar sånt där beteende mer än att vara hederlig och proper, således beteendet hos män.

Stämmer inte. Förr blev män tilldelade oskuldsfulla lojala kvinnor, men gick till bordellerna ändå och spred runt allvarliga sjukdomar som syfilis i samhället. Eller söp och misshandlade bort hela familjen, fru och barn fick tigga sig fram. Män är aldrig nöjda och var inte tacksamma. Sånt jävla beteende slipper vi som tur är nu när kvinnor inte längre är beroende av enskilda män ekonomiskt.

Citat:
Det är en biologisk sanning: Vill man ändra mäns beteende i ett samhälle, måste man kontrollera vilka beteenden som kvinnorna belönar med sex och bekräftelse.

Som sagt, har redan testats större delen av homo sapiens bofasta del av historien, fungerade inte.

Citat:
Nej tack, en kvinna som hänger så ofta på internetforum samt hela nätterna långa är utan den minsta tvekan den del av bottenskrapet, så det är jag glad för.

Så jävla löjlig du är.

Citat:
Alla kvinnor går igång på svinerier, det kan jag garantera dig. Desto svinigare man är, desto mer fitta (och högre kvalitet) får man, så sjukt är det i dagens Sverige idag.

Kan jag absolut tänka mig om tjackpundar brudarna.

Citat:
Desto bättre jag sköter mig - desto färre och sämre kvinnor får jag tag i.

Det är nog för att du har en jävligt tråkig personlighet i grunden. När du brukar tjack och kola blir du iallafall lite spännande för "fest"- folket. Finns ingen tråkigare personlighetstyp än en wt-människa som knarkat bort stora delar av livet i en ålder då man formas som mest. Ut kommer ett tomt skal som pratar tjack-snacket i 30 40 50 osv års åldern. Fyfan.

Citat:
Desto värre jag sköter mig, desto svinigare jag är, desto mer jag knarkar och slåss (vilket jag gjort många år), desto finare och desto snyggare tjejer får man.

Ja Hells Angels medlemmar omger sig också med snygga brudar, men fina är de ju inte.

Citat:
Jag har aldrig dejtat så många juristbrudar som när jag slogs, knarkade och härjade varje helg. Detta gäller i princip samtliga mina gamla pundarpolare.

Och ingen av dem gifte sig med dig?

Citat:
Varför gör sig män till skräp? För det är vad som fungerar, mycket mer effektivt, än ett vara en "nice guy", bland kvinnor.

Pundarlogik. Ett tomt skal, ingen egentlig personlighet börjar knarka för att skaffa sig en identitet. Drar till sig snygga, men tomma tjejer, klagar på tjejerna för att de är lösaktiga och korkade.

Citat:
Det är ett destruktivt system och det krävs en reform.

Reformera dig själv först. Har du testat 12-stegsprogrammet?
Senast redigerad av Jenny9 2019-12-04 kl. 03:01.
Citera
2019-12-04, 02:49
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Fick förövrigt stånd av min egna verbala dominans just nu, herregud vad bra jag är.

Det är tjacket som talar. Imorgon (senare idag) när du landar med några tramadol kommer det låta annorlunda.
Citera
2019-12-04, 08:47
Medlem
over-unitys avatar
Citat:
Stämmer inte. Förr blev män tilldelade oskuldsfulla lojala kvinnor, men gick till bordellerna ändå och spred runt allvarliga sjukdomar som syfilis i samhället. Eller söp och misshandlade bort hela familjen, fru och barn fick tigga sig fram. Män är aldrig nöjda och var inte tacksamma. Sånt jävla beteende slipper vi som tur är nu när kvinnor inte längre är beroende av enskilda män ekonomiskt.

Det kanske inte var så konstigt att mannen gick till bordellen när frun med stigande ålder blir en ful sexvägrande jävla satmara.

Alkoholism är ett sundhetstecken när frun blivit en gnatig kärring och stryk är det enda som hjälper.

Sedan gav inte mannen ungarna stryk. Varför skulle han göra det? Det var ju fruns sätt att leva ut sina sadistiska fantasier medan mannen var på jobbet.

Klart barnen fick tigga när frun supit eller spelat bort hushållskassan.

Citat:
Varför drar du en massa slutsatser som är helt jävla uppåt väggarna?

Jaså, mina slutsatser var felaktiga. Sorry, my bad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in