Citat:
Ursprungligen postat av
shivamargareta
Tror du ärligt talat att jag bryr mig om vad du tycker om hur jag skriver? Bahahaha. "chaterluders etanolindränkta känslopjunk" WOW! Grattis...men nä det håller inte din lilla kuk.
Okej men om du tycker så kan jag bara skriva att jag är ledsen över att du har missuppfattat en hel del om vad t.ex genus och jämställdhet förespråkar. Tråkigt, men jag är inte förvånad.
Haha ironiskt. Han snackade om att män förväntas ta skit med en klackspark. I samma veva öser du ur dig en massa sarkastiska kommentarer. "wow, grattis" och givetvis "du har liten kuk".
Sen avslutar du med att rida ut på en hög häst och berätta att han missuppfattat genus. Det går ju att skylla allt på det.

"Du har liten kuk, du är ful, äcklig, dra åt helvete... och ja. jämställdhet.". Så det är ju som han säger. Du öser ur dig skit och sen förväntar du dig att han ska nätt och tätt skriva upp sig på en genuskurs på det lokala universitetet.

hahaha.
Prova att gå fram till en främling, säg "fuck you du är patetisk och oduglig" och fråga sen vad klockan är. Eller, varför inte kräva personen att skriva upp sig på det lokala universitetet och läsa genus. Tvivlar på att han kommer vilja det.
Undrar hur han kommer svara nu. Jag hade slagit sönder mitt tangentbord.