2014-04-21, 00:15
Medlem
Reviewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
Inte för att jag tror du är expert på droger, men någon annan kanske vet om det finns någon typ av drog annat än Lappin Kultha som gör att man blir rejält lös i magen?

Centralstimulantia.

Finns inget som tyder på att han skulle ha använt droger den här kvällen.
Citera
2014-04-21, 00:18
Medlem
Namibia1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Var skrev jag det? Och när gjordes den undersökningen? Hur såg du det ut i köket?

Aha var det i köket hon skulle ha styckats i?

FUP 298
Kökets bänkar och golv och nedre delar av väggar/skåp, samt vardagsrummets parkettgolv, toalettens golv och tvättmaskinens tvätt trumma behandlades med BlueStar resultaten visade ingen reaktion.
Citera
2014-04-21, 00:19
Medlem
Reviewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Det kan kanske bero på att de inte gärna ville skylta med det? VB hotade kanske att berätta om bögandet, KJ brydde sig inte men älskaren var kanske inte lika pigg på ett offentliggörande?

Ungdomar är sällan konservativa..
Citera
2014-04-21, 00:21
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Namibia1

FUP 298
Kökets bänkar och golv och nedre delar av väggar/skåp, samt vardagsrummets parkettgolv, toalettens golv och tvättmaskinens tvätt trumma behandlades med BlueStar resultaten visade ingen reaktion.

Men man struntade i badrummets handfat, toalettstolen invändigt, badkaret samt hallgolvet, bra jobbat.

EDIT;Är det något utrymme som kroppen har passerat så är det definitivt hallen, och med tanke på besudlingen i bilen så är det inte långsökt att det även kan ha funnits på hallgolvet.
Senast redigerad av OY 2014-04-21 kl. 00:24.
Citera
2014-04-21, 00:21
Medlem
Reviewss avatar
Citat:
Räkor inkluderar jag inte till tyngre droger. Var väl redan på natten han avbokade gröngölingövningen. Var väl inte på förmiddagen han avbokade träningen?

På fm, ja.
Citera
2014-04-21, 00:22
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:

FUP 298

Det skrev jag inte det heller, så du får nog se över hur du tolkar ett inlägg. Mig veterligt har jag aldrig specificerat var i lägenheten han har styckat VB:

Bluestar tror du är universal eller? Säger allt om man inte får spår`? Du har mycket att ta igen måste jag säga. Inte heller redogör du för när man undersöker vare sig badrum eller kök-
Sen kan man fråga var sängen tog vägen den som försvann menar jag då.

Är du dum i huvudet eller bara så där allmänt efter då det gäller att läsa vad jag skriver? Hur va det nu om KJ och hans frikännande som du talade om här i ämnet. Hur gick det tyckte du?
Citera
2014-04-21, 00:24
Medlem
Reviewss avatar
Citat:
Vet inte hur du gör men många brukar nog tvätta sig efter sex...

Hon besökte toaletten 2 ggr och visst bör det vara möjligt att tvätta bort dna.
Citera
2014-04-21, 00:27
Medlem
Citat:
Men då är precis allt KJ har sagt otolkbart, går inte att dra någon slutsats öht. Lägg till lögn och fantasier så blir KJ utsagor ett stort intetsägande bludder. Nu är det iof inte förhören som är avgörande kan jag tänka mig.

Nej då, inte alls. KJ kan bilda meningar och är - enligt mig - sanningsenlig. Men ibland motsäger han sig själv och då vänts det mot honom. Felaktigt tycker jag. Han har faktiskt en tanketråd som håller - men han gör vissa "skutt" här och där. Som jag tror mig kunna förstå varför.
Citera
2014-04-21, 00:28
Medlem
Reviewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Just det är ofta vanligt för en person med KJs nedsättning. Man börjar med en mening med en viss innebörd för att i slutet motsäga det man sa i början.

Man har helt enkelt glömt början.

OT. När jag "gick i väggen" - vilket då inte ens fanns på kartan - så upplevde jag samtal som att jag hade en "packman" som åt upp varje ord jag sa ... Mina meningar var lika obegripliga för mig som för mottagaren. Jag tappade bort början, mitten och möjligen kom jag ihåg sista ordet i den obefintliga meningen.

Alldeles rätt! Kort arbetsminne.
Citera
2014-04-21, 00:28
Medlem
Namibia1s avatar
Citat:
Men man struntade i badrummets handfat, toalettstolen invändigt, badkaret samt hallgolvet, bra jobbat.

EDIT;Är det något utrymme som kroppen har passerat så är det definitivt hallen, och med tanke på besudlingen i bilen så är det inte långsökt att det även kan ha funnits på hallgolvet.

Golven i hallen och sovrummet var så jämt smutsade och visade inga tecken på att ha städats och bedömdes ej vara relevanta för BlueStar14 behandling utan har endast belysts.
Citera
2014-04-21, 00:29
Medlem
Citat:
Räkor inkluderar jag inte till tyngre droger. Var väl redan på natten han avbokade gröngölingövningen. Var väl inte på förmiddagen han avbokade träningen?

Han avbokade den 05:59:27 med orden "Blir inget idag". Inte mer än så. Sen svarar han inte på varför SMS:en som kom in. Så han kan ha piggnat till i magen fram till elva eller var det var då han kom till sin polare.
Citera
2014-04-21, 00:30
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Nej då, inte alls. KJ kan bilda meningar och är - enligt mig - sanningsenlig. Men ibland motsäger han sig själv och då vänts det mot honom. Felaktigt tycker jag. Han har faktiskt en tanketråd som håller - men han gör vissa "skutt" här och där. Som jag tror mig kunna förstå varför.

Men vad ska vi tro på då, kan han eller kan han inte sopa bort alla spår efter ett mord med efterföljande styckning och transport? Han ger oss dubbla budskap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in