Citat:
Ursprungligen postat av
Halshuggning
snacka om att inte ha något liv. Vem bryr sig om man ligger 1a eller 10a på en lista. Blir personen känd och får knulla många brudar eller? Mkt sorgligt folk det finns.
Jag håller med , jag har 1,45 miljoner i skada. Men har också bra överlevnadsförmåga.
Kör solo i T2 och har inga problem alls. Som jag beskrev tidigare , T1 kändes som "normal". Nu börjar T2 kännas som "normal".
Men det beror inte enbart på mina 1,45 miljoner utan , Bra Attackspeed , 7 Djur , 2 Sentries , Passiva för Granater och Homing Rockets , Fire damage % osv.
Vad jag vill säga att jag bryr mig inte ett dugg hur lågt ner jag ligger på Diablo 3 progress eller liknande sidor. Jag tycker bara det är skönt för min egen del, trotts att jag ligger jag ca 1 miljon i skada under de som är i "toppen", så är jag fullkomligt nöjd då jag kan farma Act 1 Bounties OCH får Torment saker , OCH mera pengar.
Då undrar endel varför köra T2 och inte Normal.
Då svarar jag , man kan inte röra sig snabbare än man kan oavsett nivå, dessutom dör de djuren jag måste döda på nolltid i T2 , exempelvis "Kill 150 monsters".
Dessutom gillar jag effektivitet och köra fler saker samtidigt och inte bara monotont jaga EN enda sak.
Jaga en bättre Grandeur ring och dessutom har chans på Torment legendariska är min visa och jag gillar att döda monster dessutom.
peciellt när dom dör fort