Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-04-19, 14:45
  #16009
Medlem
Blixtmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
Langéen är ju uppenbarligen sjuk i huvudet. Först förespråkar han legalisering av cannabis i ett inlägg, för att sedan ett år senare anklaga SvP för att vara drogliberaler, trots att legalisering av cannabis inte på något vis är officiell politik från SvP. Dessutom har han påstått sig vara utsatt för en judisk läkarkomplott ā la Stalin. Han hör hemma på hispan, inte i den nationella rörelsen.
Tycker det är värre ställt att en del läser och tar det som skrivs på nationell.nu på allvar.
Citera
2014-04-19, 15:59
  #16010
Medlem
Hur avslutar man sin prenumeration på Realisten? Jag hittar ingen information om det på hemsidan.
Citera
2014-04-19, 16:07
  #16011
Medlem
PilsnerPers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sindacco
Hur avslutar man sin prenumeration på Realisten? Jag hittar ingen information om det på hemsidan.

Bara skita i att förlänga när din period går ut.
Citera
2014-04-19, 16:10
  #16012
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PilsnerPer
Bara skita i att förlänga när din period går ut.
Det var vad jag trodde. Men idag såg jag att det dragits pengar för ytterligare ett år utan att jag godkänt det.
Citera
2014-04-19, 16:15
  #16013
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sindacco
Det var vad jag trodde. Men idag såg jag att det dragits pengar för ytterligare ett år utan att jag godkänt det.
Du har det nog på autogiro, det får du ändra i din bank.
Citera
2014-04-19, 18:50
  #16014
Medlem
Quid pro quos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Kan "Ukraina-gate" skapa splittring inom partiet?

Är det inte bara gynnsamt för SvP att bli av med alla rysspatrioter, de kan ju i alla fall inte på något trovärdigt sätt kämpa för det svenska folket.
Citera
2014-04-19, 21:18
  #16015
Medlem
White Christmass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quid pro quo
Är det inte bara gynnsamt för SvP att bli av med alla rysspatrioter, de kan ju i alla fall inte på något trovärdigt sätt kämpa för det svenska folket.

En god relation med Ryssland är nog väldigt klokt om man planerar att få makten i Sverige på ett eller annat sätt. Då kommer EU:s bojkotter inte spela någon roll när man inför repatrieringsprogram mm för Sverige får råvaror och energi från Ryssland.
Citera
2014-04-19, 21:43
  #16016
Medlem
Quid pro quos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av White Christmas
En god relation med Ryssland är nog väldigt klokt om man planerar att få makten i Sverige på ett eller annat sätt. Då kommer EU:s bojkotter inte spela någon roll när man inför repatrieringsprogram mm för Sverige får råvaror och energi från Ryssland.

Det är nog fullkomligt omöjligt att ha goda relationer med ett imperialistiskt Ryssland. Vi kan knappast ha goda relationer med bara Ryssland och ingen annan ty då är vi inget mer än en vasallstat, därför är det viktigt att vi agerar i solidaritet med av Ryssland förtryckta grannfolk.

Visst vore ett nationalistiskt folkstyrt ryskt rike med justerade gränser och ambition att ha goda mellanfolkliga relationer en dröm men tyvärr en ganska orealistisk sådan i nuläget. Nej, nyckeln till en smidigare nationalistisk seger är nog att nationalismen vinner mark generellt i Europas länder och att USA-imperiet störtar samman av inre raslig splittring.
Citera
2014-04-20, 15:42
  #16017
Avstängd
Straybullets avatar
Göttigt att svp beslutat sig för att annonsera på flashbacks politiksforum. Hoppas det ger bra respons.
Citera
2014-04-20, 16:10
  #16018
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Göttigt att svp beslutat sig för att annonsera på flashbacks politiksforum. Hoppas det ger bra respons.


Jo visst! Och ger det inte respons så gör ju bannerannonserna i alla fall forumet lite mer hemtrevligt!!

Tror förövrigt inte att annonskampanjen ger något på kort sikt!! Alla användare torde vid det här laget vara bekanta vid Svp men på lång sikt så kan det säkerligen finnas undermedvetna effekter.

Reklams effekt är generellt svårt att bedöma, man tenderar ju att inbilla sig att den inte har någon effekt på en själv.
Hade så varit fallet så hade ju dock inte storföretagen plöjt ner så enorma summor på det!
Citera
2014-04-20, 20:04
  #16019
Medlem
Jag tror det är en riktigt bra ide att annonsera, undermedvetet påverkas man att tycka att SvP är större och en mer legitim företeelse än vad man tyckte innan!
Citera
2014-04-20, 21:25
  #16020
Medlem
25Decembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Göttigt att svp beslutat sig för att annonsera på flashbacks politiksforum. Hoppas det ger bra respons.
Såg även en annons i brottsbekämpning, mycket bra att annonsera här.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback