Citat:
Ursprungligen postat av
Pastmaster
Om regeringen tror att det skulle minska på antal skrivande så tar de fel.
Tror snarare det blir minskat, hur många % är det inte som skriver som endast gör det för skojs skull? Hörde många runt omkring som skrev för första gången och var helt oseriösa med det.
Med ökat pris så slipper vi de oseriösa som bara skriver det för skrivandets skull, men samtidigt med tanke på hur dagens läge ser ut är ju risken att antalet som skriver höjs för det