Citat:
Ursprungligen postat av
weafy
Grattis till det!

Strunta i tomtarna som kommenterat, tydligen har dom inte vart i en fight med Malthael på någon torment nivå, och definitivt inte på hardcore.
Om du är först med crusader vet jag icke, dock är där någon som streamat(?) sin kill på torment 6 för ett tag sen vet dock inte vilken karaktär det var.
Tack! Ja, avundsjuka softcore-kids får kommentera så mycket de vill, jag vet att de väljer att kommentera av en specifik anledning.
Jag är relativt säker på att det bara är två streamers som har gjort det, den ena var en
Barbarian och den andra var en
Wizard. Sedan var det en till Barbarian som inte heller streamade,
här. Men klart att det kan finnas någon som gömmer sig från alla andra.
Citat:
Ursprungligen postat av
Prixm
Man måste bara orka läggain evigheternas tid på det och inte få ut något utav det.
Om man spelar ett spel med målet att vinna över den sista bossen, på svåraste svårhetsgraden och på det mest krävande spel-läget, så är det att "
lägga in evigheternas tid på det och inte få ut något utav det"? För dig skulle det sannolikt ta "evigheternas tid" - för mig tog det totalt 88 timmar, som du kan se i mitt screenshot. Sedan förstår jag inte hur du kan föredra att farma enformiga rifts hela dagarna, med målet att kunna farma enformiga rifts ännu snabbare, men alla spelar väl av sina egna anledningar.
[EDIT]:
Citat:
Ursprungligen postat av
boonie
GRATTIS! Men 4h känns lite overkill :=)
Körde du igenom spelet på T6 eller bara sista bossen? Om du körde igenom hela hur många gånger var du nära döden?
Tack du! Visst är det väldigt länge, men det är även inkluderat pauser. Det var egentligen sista fasen som tog all tid, man har inte så lång tid på sig att dps'a mellan hans attacker och alla moln.
Jag har absolut inte kört allt på T6, men några elit-packs har jag allt fått ner. Saken är den att vanliga champions med "fel" affixer kombinerat med trångt utrymme och/eller fel mob-typ gör att det i princip är omöjligt att klara sig ur det levande. Väger man då risk mot reward så är det inget svårt val. När jag kör på T6 så är jag nära döden nästan hela tiden haha.