Jag uppdaterar telefonen en gång i timmen för att se ifall nått nytt hänt!
Denna kris har rubbat mina sovvanor, det kommer nog inte sluta förrän det blir ett regelrätt krig
Det är sjukt att se hur vinklad Svensk media är och våra politiker är hycklare (Bildt)! Aftonbladet har haft en tydlig agenda på sina artiklar, i början hade de öppna kommentatorsfält på det mesta men när folket som skrev ifrågasatte och kritiserade den extremt löjligt vinklade bilden så tas fälten bort

nu finns de på vissa enstaka! Fy fan för Aftonbladet.
Man bör försöka hitta oberoende media på nätet att följa men det finns inte så man får mixa lite, nu följer jag ett par stycken!
AB, CNN, NYtimes, RT, SR, Reuters, diverse bloggar!