2014-04-16, 10:33
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffin
Framförallt eftersom jag verkligen avskyr ljudet av entangling shot så var det nice att slippa.
(

Slå av ingame ljudet?
Har själv spelat D3 sen releasen nästan, häromdagen slog jag på ljudet för första gången i D3 pga att jag kom in i en grupp som spelade där vi fann Cow-level och jag ville höra djuren
Sen efter det, direkt av, då spelljud är det mest störande som finns!
Citera
2014-04-16, 12:22
Medlem
Moffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Slå av ingame ljudet?
Har själv spelat D3 sen releasen nästan, häromdagen slog jag på ljudet för första gången i D3 pga att jag kom in i en grupp som spelade där vi fann Cow-level och jag ville höra djuren
Sen efter det, direkt av, då spelljud är det mest störande som finns!

Det löser ju inte problemet. Tycker inte om att spela utan ljud alls då det känns trasigt på något vis. Är bara vissa ljud jag inte gillar. Vill framförallt inte missa att höra legendaries droppa, det är ju ett positivt ljud
Citera
2014-04-16, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eXotic
Gå till den amerikanska shoppen och gifta spelet till din mail för $39.99 istället för €39.99.

men kan man köra på eu server o så med den då?
Citera
2014-04-16, 13:14
Medlem
420anonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BinoBuse
men kan man köra på eu server o så med den då?
Ja.
Citera
2014-04-16, 13:27
Moderator
^Eazs avatar
30 minuter kvar av dagen och arbetsveckan, sen blir det fan D3 (och lite andra spel) för hela slanten till tisdag.

Nu när jag har så lång tid på mig att spela så måste fan den där djävla Ring of Royal Grandeur droppa.

Idag ska jag fylla en hel banktab innan jag öppnar (brukar inte göra det i vanliga fall, eftersom jag inte kan hålla mig utan öppnar direkt).
Citera
2014-04-16, 13:36
Medlem
MuchA1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
30 minuter kvar av dagen och arbetsveckan, sen blir det fan D3 (och lite andra spel) för hela slanten till tisdag.

Nu när jag har så lång tid på mig att spela så måste fan den där djävla Ring of Royal Grandeur droppa.

Idag ska jag fylla en hel banktab innan jag öppnar (brukar inte göra det i vanliga fall, eftersom jag inte kan hålla mig utan öppnar direkt).

Haha personligen tycker jag det där bara är onödigt om man bara är ute efter en specifik del. Tänk så får du den på första då har du kört alla andra i onödan
Citera
2014-04-16, 13:39
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuchA1
Haha personligen tycker jag det där bara är onödigt om man bara är ute efter en specifik del. Tänk så får du den på första då har du kört alla andra i onödan

Jo, är så jag tänker också, men får ju fan inga legendaries känns det som om man öppnar en och sen måste ta en runda till.

Sen, om det droppar säg 5 legendaries, så blir det så underbart regn av strålande items på backen, och bara det ger en liten miniorgasm
Citera
2014-04-16, 13:40
Medlem
HaxarnHiaHias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Det jag ville poängtera var mest att saker funkar olika för samtliga konton..
Eftersom du bashar för att just du fick vad du fick ur dina Cache-lådor från bountys, medans andra inte får liknande rolls som just du fick..
Amen ge dig, det är väl självklart det fungerar likadant för alla konton. Sen ditt argument om hur du inte fått ringen har fortfarande ingenting med om hur items rollar från bounty bags.
Jag förstår inte hur du resonerar?

Ge mig ett bevis på att du inte får klass-specifika rolls på items från dina bounty bags, så står jag mig motbevisad. Men eftersom du är den enda som säger att det inte fungerar för dig så har jag svårt att tro på det.
Citera
2014-04-16, 13:41
Medlem
qrounxqrounxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffin
Jag håller med om att det är ett fult ord men samtidigt kan jag faktiskt inte komma på någon vettig översättning som känns bättre.

Aktiveringschans kanske? Låter rätt dumt, och tror det skulle skapa ännu mer förvirring. Samtidigt är det inte riktigt korrekt heller.

Jag håller med. Gillar verkligen min Kridershot på min DH. Även om jag inte gör mer damage än min pojkvän på hans DH (vi har likvärdig gear men han har en annan pilbåge och är fire-specad) så känns det kul att få göra något nytt. Framförallt eftersom jag verkligen avskyr ljudet av entangling shot så var det nice att slippa.

Tycker DHs generators är tråkiga överlag och var därför jag inte spelade på min DH så mycket innan, den enda som känns värre är wizard. Känns som att electrocute eller kanske missile är det enda som ens fungerar om man inte har extrem gear på något sätt

procca - trigga? hur svårt är det egentligen att gissa sig till vad grejer är egentligen också. många saker är förkortningar andra saker kan man relativt läsa sig till. imo.
Citera
2014-04-16, 13:44
Medlem
Hur är d3 om man inte har RoS? Spelbart t.om kul`?
Citera
2014-04-16, 13:45
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalimist8
Hur är d3 om man inte har RoS? Spelbart t.om kul`?

Tja, skulle vilja säga ja iom Loot 2.0 och nu när AH'n är borta.

Däremot, vid 60? Då vill man nog ha RoS så man kan ta level 70 och få tillgång till RoS Legendaries och Content.
Citera
2014-04-16, 13:55
Medlem
Moffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Jo, är så jag tänker också, men får ju fan inga legendaries känns det som om man öppnar en och sen måste ta en runda till.

Sen, om det droppar säg 5 legendaries, så blir det så underbart regn av strålande items på backen, och bara det ger en liten miniorgasm

Jag börjar tro att jag är ensam om att föredra att göra det långsamt? Alla jag känner (inte så många ) öppnar alla lådor på en gång och plockar sedan upp det de fick och tycker i princip att jag är ett mongo som vill öppna en låda i taget.

Jag älskar det, är ju lite som att skrapa lotter! Blev dock lite besviken sist, öppnade 10 lådor men fick inte en enda legendary. Men blir säkert bättre nästa gång, brukar få 1-3 stycken om jag öppnar ~20 lådor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in