2014-04-14, 13:26
Medlem
**

Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Lär dig lite thai så får du höra roliga saker.
"Han ser rik ut, han är min" är nog det vanligaste
Det finns inget som är för heligt att prata med kollegorna om heller.

det finns väll ingen större skvaller krets än (Thaimassörernas syjunta)

Kolla bara vilka dom är vänner med på Facebook
Senast redigerad av BigBudda 2014-04-14 kl. 13:27. Anledning: edit
Citera
2014-04-14, 23:30
Medlem
DanielDavincis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyrt
Har fått asiatisk massage i både Malmö och Helsingborg med precis vilken avslutning man själv önskade.

Helsingborg ? Happy ending ? Mer info tack
Citera
2014-04-16, 04:40
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDavinci
Helsingborg ? Happy ending ? Mer info tack

http://sv.wikipedia.org/wiki/Helsingborg

http://www.youtube.com/watch?v=btheeIEDIrE

Citera
2014-04-16, 18:43
Medlem
Hej jag är en man som har gått på några olika thaimassage ställen men har inte hittat någon massage ställe där det finns en bystig tjej som masserar bra, har någon av er hittat någon härlig bystig thaimassör ?

/F
Citera
2014-04-16, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fitwellhung
Hej jag är en man som har gått på några olika thaimassage ställen men har inte hittat någon massage ställe där det finns en bystig tjej som masserar bra, har någon av er hittat någon härlig bystig thaimassör ?

/F

Ja det finns. Jag vet en. 155cm och 45kg med E-kupa, du kan föreställa dig.
Men hon ger inte mer än massagen.

Edit.

Hmm läste lite hastigt. Jag talade om en massös, inte en massör.
Sorry, det vet jag ingen. Jag förmodar att du med tjej och massör menar en Ladyboy.
Citera
2014-04-17, 16:05
Bannlyst
För att vara onT, och för alla er som tröttnat på rena bordellverksamheten så finns det nästan seriösa pärlor i Västerort. Med nästan utesluts alltså inte ett sent påkommet handjobb. Enda nackdelen är att det är en av Stockholms värsta trafikplatser som börjar på B. Liksom salongen.
Citera
2014-04-18, 14:43
Medlem
En annan undrade också följande, men fick då inget svar: Någon som har koll på lokaler i Sthlm där "ladyboys" jobbar? Jag söker inte tips om organiserad sexhandel, utan bara tänder på tanken att en shemale eller man med kvinnohormoner, masserar mig. Finns det något ställe att upplysa om?
Citera
2014-04-19, 14:16
Medlem
HerrLustgass avatar
Någon som vet hur salongerna har öppet i påsk? Fick lite tid över denna påskafton men orkar inte riktigt bege mig ut om thaiflaggorna inte vajar!
Citera
2014-04-19, 14:37
Medlem
Delta78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrLustgas
Någon som vet hur salongerna har öppet i påsk? Fick lite tid över denna påskafton men orkar inte riktigt bege mig ut om thaiflaggorna inte vajar!

Ett tips är ji att ringa och kolla om någon närbelägen salong är öppen, telenr hittar du på TMG.
Citera
2014-04-19, 15:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HerrLustgas

Jag vet en pärla (se föreg. inlägg) som faktiskt har stängt i morgon, påskdagen. Men öppet idag som vanligt. Skynda. Öppet som vanligt igen annandag påsk. Gå dit då om Du inte hinner idag.
Citera
2014-04-22, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Lär dig lite thai så får du höra roliga saker.
"Han ser rik ut, han är min" är nog det vanligaste
Det finns inget som är för heligt att prata med kollegorna om heller.

Det här är ju spännande. Någon som kan thai och vet hur snacket går??

Var själv på massage i förra veckan med 3 bås i rad. Det var ett ställe utan extra men det var uppenbart att grabben längst ut fiskade som bara fan. Lika uppenbart var det all tjejerna skrattade åt honom....
Citera
2014-04-23, 11:47
Medlem
teddyB_VBGs avatar
Konstigt att det finns så få Thaimassage ställen mellan Göteborg och Halmstad.(Räknar inte med salonger i Gbg och Hstd)
Om man kollar på thaimassageguiden så finns det bara 6 ställen på en 14mils sträcka, men om man kollar på t ex Borås så finns det 10talet salonger!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in