Tänkte jag skulle dela med mig av en sak jag gjorde förra veckan när jag var uppe på lite Möten inom jobbet ang. hutlösa priser.
Kommer upp till stan på kvällen o bestämmer mig för att testa ett ställe,
Tar på mig ett par jeans o en fräsch tenniströja o sneekers, vårdad med slapp stil.
kommer o i salongen o ber om massage, dom tittar lite på mig o säger ok 1tim oil,
tar en stund innan nån kommer in o samma gamla visa som alltid, men ,ed ett litet slött intryck
extra ja tack ,,, hon börjar med 1500 men vi kommer överens om ett lägre pris,,, allt frid o fröjd.
Nu till det roliga,
Tänkte jag skulle prova samma salong till 2dgr senare när jag är på väg hem från mötet,
Nu är jag klädd i kostym affärs stil,
kommer i samma salong nu jv. skiner alla upp som solar o man ser $$ i deras ögon,
väl inne i rummet när pris ska förhandlas har tjänsterna höjts , slynan börjar med 2500

,
Hmm tänker ja o är tyst en stund kontrar med samma som sist,, hon blir nästan sur o lite arg,
o säger "why so cheep you dont like me" va FN säger hon,, talar om för henne att jag var där innan o fått ett annat pris, hon blir helt ställd o säger "sorry I did not recognize you"
kontrar med Sorry no extra today,,, hon blir helt stäld o vet inte vad hon ska säga,
Får en halv taskig massage o går därifrån med slutsatsen
Grabbar, börja gå dit med slaskiga kläder men ren o fräsch !!
Det kommer jag göra om det blir nått mer