2014-04-13, 14:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
Därför att dom i restaurangköket eller bland städarna, har en viss mindre sannolikhet för att runka kuk åt såna som dig och mig hela dagarna, kanske???? Till att börja med..

Ähh jag skiter i er..intelligensnivån i den här tråden har sjunkit så lågt den bara kan.

Ha de'!

1) Det var ju det som var min poäng.
2) Nähädå, med hänvisning till citerade inlägg från thunders62 var botten inte nådd.
Citera
2014-04-13, 17:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Kulturella skilnader gör att i Thai-ögon ( nu har jag bara åsikter om detta från just thaikvinnor, har inte frågat deras thailändska män )sett kan respektabel kvinna ruska tupp och suga kuk...så länge det ger good money...det är svensk syn att kvinnor som säljer sexuella tjänster här är att betrakta som mindre respektabla...

Visst finns det kulturella skillnader. Om vi börjar med thailändska män så är dom inte ett dugg intresserade av att få tuppen avruskad, där är det pang på rödbetan som gäller.

Egentligen samma sak med thaikvinnor, helst pang på.

En avrunkning är för dom flesta massöser en fullständig helkroppsmassage och ingen speciell sexuell handling. Jag har berättat för närstående att om en kund betalar för en avrunkning så begår han en olaglig handling enl. svenska sexköpslagen och kan dömas till kännbara böter och t o m fängelse om det ertappas. Dom skrattar åt det, som dom tror är ett skämt från min sida.
Möjligt att jag generaliserar lite..
Citera
2014-04-13, 19:22
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dongfeng
1) Det var ju det som var min poäng.
2) Nähädå, med hänvisning till citerade inlägg från thunders62 var botten inte nådd.

Nej, din poäng var ju att man lika gärna kunde leta thaiflickvänner bland massöserna som nån annanstans. Min poäng var att OM man nu vill leta en thaiflickvän kanske hellre gör det bland dom man vet, eller åtminstone tror, har ett jobb där tiden inte till stor del ägnas åt att runka gubbkuk.

Visst det finns seriösa massöser, det vet jag. Men enligt min erfarenhet är dom oftare i seriösa förhållanden än dom andra.

Sen har jag full förståelse för att det ses som naturligt och respektabelt att ge full kroppsmassage.

Jag talar bara för mig själv, och jag kan inte tänka mig ett intimt förhållande med någon jag vet ägnar dagarna åt att runka av svartskallar och svenska drägg. Men var och en gör som den vill.

Eftersom det nu blev väldigt OT så får väl det här flyttas till någon av samlevnadstrådarna.
Citera
2014-04-13, 21:23
Bannlyst
Citat:

Eftersom det nu blev väldigt OT så får väl det här flyttas till någon av samlevnadstrådarna.

Jaa, tycker jag. Vad är det som skrämmer dej om en thaidam du blir förtjust i ibland ägnar sig åt HEL-kroppsmassage. (Se mitt tidigare inlägg) Ingen big deal om man säger. Kan vara trogen som fan ändå. Nästan övertrogen.
Citera
2014-04-14, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dongfeng
Jaa, tycker jag. Vad är det som skrämmer dej om en thaidam du blir förtjust i ibland ägnar sig åt HEL-kroppsmassage. (Se mitt tidigare inlägg) Ingen big deal om man säger. Kan vara trogen som fan ändå. Nästan övertrogen.

Undantag finns helt klart men....omfånget av vad som ingår i helkropsmassage brukar eskalera...och flertalet salongsbesökare har som sport att försöka få mer tjänster med ökat antal besök...antingen med charm eller i flesta fall med mera cash...allting har sitt pris även otrohet..som inte är så allvarligt för thaikvinnor....hon gör det för pengar inte kärlek......good money...
Citera
2014-04-14, 07:05
Medlem
Jag har haft två "riktiga förhållanden" med massöser. Den ena som älskarinna eftersom jag vid tillfället var gift. Hon runkade allra minst gubbkuk flera gånger om dagen och var otroligt inriktad på pengar. Inte från mig dock.

Den andra var ett seriöst förhållande efter skilsmässa. Drev en väldigt seriös salong. Lite naiv och tjatade väldigt mycket om trohet och ärlighet.

Gissa vem som var otrogen?
Citera
2014-04-14, 07:08
Medlem
P.S. Ingen av dem hade tagit vägen över Pattaya eller liknande, de damerna har en helt annan färdighet och finess vid otrohet och när de försöker tömma ditt läder D.S.
Citera
2014-04-14, 08:42
Medlem
Citat:
Jo det är säkert sant. Men varför skulle man nödvändigtvis leta efter dom på massageställena när man vet hur det går till där?

Var står det att jag tänker på massörer !!
Citera
2014-04-14, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Jag har haft två "riktiga förhållanden" med massöser. Den ena som älskarinna eftersom jag vid tillfället var gift. Hon runkade allra minst gubbkuk flera gånger om dagen och var otroligt inriktad på pengar. Inte från mig dock.

Den andra var ett seriöst förhållande efter skilsmässa. Drev en väldigt seriös salong. Lite naiv och tjatade väldigt mycket om trohet och ärlighet.

Gissa vem som var otrogen?

Ja det är u som vanligt,
den som är mest orolig för otrohet,,,, är ju den som är otrogen,,
Man känner ju andra bäst igenom sig själv oavsett nationalitet
Citera
2014-04-14, 10:38
Medlem
Tänkte jag skulle dela med mig av en sak jag gjorde förra veckan när jag var uppe på lite Möten inom jobbet ang. hutlösa priser.
Kommer upp till stan på kvällen o bestämmer mig för att testa ett ställe,
Tar på mig ett par jeans o en fräsch tenniströja o sneekers, vårdad med slapp stil.
kommer o i salongen o ber om massage, dom tittar lite på mig o säger ok 1tim oil,
tar en stund innan nån kommer in o samma gamla visa som alltid, men ,ed ett litet slött intryck
extra ja tack ,,, hon börjar med 1500 men vi kommer överens om ett lägre pris,,, allt frid o fröjd.

Nu till det roliga,
Tänkte jag skulle prova samma salong till 2dgr senare när jag är på väg hem från mötet,
Nu är jag klädd i kostym affärs stil,
kommer i samma salong nu jv. skiner alla upp som solar o man ser $$ i deras ögon,
väl inne i rummet när pris ska förhandlas har tjänsterna höjts , slynan börjar med 2500,
Hmm tänker ja o är tyst en stund kontrar med samma som sist,, hon blir nästan sur o lite arg,
o säger "why so cheep you dont like me" va FN säger hon,, talar om för henne att jag var där innan o fått ett annat pris, hon blir helt ställd o säger "sorry I did not recognize you"
kontrar med Sorry no extra today,,, hon blir helt stäld o vet inte vad hon ska säga,
Får en halv taskig massage o går därifrån med slutsatsen

Grabbar, börja gå dit med slaskiga kläder men ren o fräsch !!

Det kommer jag göra om det blir nått mer
Citera
2014-04-14, 12:42
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SabaiDeekap
Var står det att jag tänker på massörer !!
Tja du frågar ju om ngn haft en "thaimassörska som älskarinna" så vad fan ska man tro?????

Om du menar vanlig thaitjej som inte jobbar som massös så har ju din fråga absolut inget i den här tråden att göra.

Och för er andra som tycker det är ok att vara ihop med en tjej som kommer hem på kvällen efter att, minst, ha runkat av blattekukar. Så visst kör hårt

Och ja, har haft platoniskt förhållande, bara sex, med thaimassös. Men av ovan nämnda anledning plus att det outvikliga pratet om hjälp med pengar och uppehållstillstånd, kommer förr eller senare, så la jag ner det rätt snabbt.
Citera
2014-04-14, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SabaiDeekap
Tänkte jag skulle dela med mig av en sak jag gjorde förra veckan när jag var uppe på lite Möten inom jobbet ang. hutlösa priser.
Kommer upp till stan på kvällen o bestämmer mig för att testa ett ställe,
Tar på mig ett par jeans o en fräsch tenniströja o sneekers, vårdad med slapp stil.
kommer o i salongen o ber om massage, dom tittar lite på mig o säger ok 1tim oil,
tar en stund innan nån kommer in o samma gamla visa som alltid, men ,ed ett litet slött intryck
extra ja tack ,,, hon börjar med 1500 men vi kommer överens om ett lägre pris,,, allt frid o fröjd.

Nu till det roliga,
Tänkte jag skulle prova samma salong till 2dgr senare när jag är på väg hem från mötet,
Nu är jag klädd i kostym affärs stil,
kommer i samma salong nu jv. skiner alla upp som solar o man ser $$ i deras ögon,
väl inne i rummet när pris ska förhandlas har tjänsterna höjts , slynan börjar med 2500,
Hmm tänker ja o är tyst en stund kontrar med samma som sist,, hon blir nästan sur o lite arg,
o säger "why so cheep you dont like me" va FN säger hon,, talar om för henne att jag var där innan o fått ett annat pris, hon blir helt ställd o säger "sorry I did not recognize you"
kontrar med Sorry no extra today,,, hon blir helt stäld o vet inte vad hon ska säga,
Får en halv taskig massage o går därifrån med slutsatsen

Grabbar, börja gå dit med slaskiga kläder men ren o fräsch !!

Det kommer jag göra om det blir nått mer

Lär dig lite thai så får du höra roliga saker.
"Han ser rik ut, han är min" är nog det vanligaste
Det finns inget som är för heligt att prata med kollegorna om heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in