2008-10-31, 18:47
Bannlyst
Skåne med

Citat:
Ursprungligen postat av nike68
Detta med happy ending är väldigt vanligt förekommande i Japan också, även blivit avsugen 1 gång där fast det sägs vara förbjudet. Oftast är det kinesiskor då.

Har fått asiatisk massage i både Malmö och Helsingborg med precis vilken avslutning man själv önskade.
Citera
2008-10-31, 19:49
Medlem
contrerass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistor
Är du sverige så kommer du med nästan 100% säkerhet inte få happy ending om du är under 18 (och även om du är över så är nog risken störst att du inte får det ändå)

Är du i thailand däremot så ses de väll som en självklarhet?

Inte alls självklart överallt i Thailand, på turistorter är det vanligt, men inte ens där är det en självklarhet att extra erbjuds.
Citera
2008-11-01, 17:43
Medlem
machetes avatar
Detta är det thaimassagestället som finns i Landskrona; http://www.thaiclassicmassage.se/index.php. Funderar nästan att gå dit.. oavsett HE eller inte verkar örtmassagen ganska trevlig.
Citera
2008-11-03, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyrt
Har fått asiatisk massage i både Malmö och Helsingborg med precis vilken avslutning man själv önskade.

Hej!

Var i Helsingborg? För dit ska jag....
Citera
2008-11-03, 22:29
Medlem
Fick underbar Oljemassage idag i Sthlm

Första gången i mitt liv som jag provar thaimassage.....men definitivt inte sista.
Var på ett ställe lite utanför Centrum..som omnämnts redan här...och blev enormt underbart omhändertagen av en av tjejerna där som tippningsvis var runt 28-30 år. (ett par år yngre än mig)
Oljemassagen var ljuvlig....kuken blev stenhård när jag låg på rygg och hon masserade runt kuken och magen.
Efter en stund när hon satt på knä i typ ridställning (fast hon hade kläder på sig) så tog HON min hand och lade på sitt lår...sedan fick jag röra vid henne HUR mycket som helst..hon bara fnissade och nickade när jag frågade om det var ok att jag rörde vid henne.
Smekte bröstvårtan innanför bh:n på henne...och tro det eller ej men jag FICK även smeka innanför trosan med..fast hon retligt fnissade och viskade nooo noo....men hon tog inte bort min hand utan jag fick smeka fritt innanför..och hon tyckte om det....det hördes på andningen.
Hon föreslog 500..men jag bara log och sa 300..vilket jag fick med.
Sedan runkade hon ur min för dagen nyrakade kuk med massor av olja....och mjölkade ur en enorm spermasats ur den.
Efteråt så böjde hon sig över mig...och lade sig och kysste mig länge.

Fick gå ut och duscha efteråt...sedan bjöds det på Te.
Hon tog mitt namn på ett kort och stoppade i ett kartotek...och skrev själv något på baksidan med datum och sitt namn..plus nåt mer som jag inte knude läsa, och viskade sedan att jag skulle få komma GRATIS och få en likadan oljemassage nästa gång.

De som vill får tro på min berättelse...och de som inte vill slipper göra det. Men jag finner ingen anledning att sitta och skriva så här mycket...bara för att hitta på.

Jag bara var vänlig och gav henne beröm och vänliga ord under behandlingen....sedan gav sig resten själv.

Detta var som sagt första ggn över huvud taget jag testade Thaimassage...och jag ska nog åka till sthlm snarast igen och göra samma.

Ingen idé ni tjatar om en massa PM var det är eller så...läs CITY-tidningen...och läs inlägg här och på andra sidor och plussa ihop ett plus ett...så kanske ni lyckas ha samma tur som jag hade idag.

Lägg märke till att jag ALDRIG nämnde ett enda ord til lhenne om avrunkningen...det var hennes förslag helt och hållet.
Senast redigerad av Spectra 2008-11-03 kl. 22:32. Anledning: Komplettering
Citera
2008-11-04, 17:44
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av machete
Detta är det thaimassagestället som finns i Landskrona; http://www.thaiclassicmassage.se/index.php. Funderar nästan att gå dit.. oavsett HE eller inte verkar örtmassagen ganska trevlig.

Annars kan man ju få naglarna omskötta där:-)
Citera
2008-11-06, 13:37
Medlem
Juristens avatar
Nån som vet lite mer om stället i Eslöv (Onyon)? Bor inte särskilt långt därifrån och information ang. eventuella extratjänster vore najs.
Hur bär man sig liksom åt för att antyda att "extra" vore trevligt?
Citera
2008-11-06, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av machete

Rapport efteråt
Citera
2008-11-07, 11:49
Medlem
Lyckligt slut

Citat:
Ursprungligen postat av Juristen
Nån som vet lite mer om stället i Eslöv (Onyon)? Bor inte särskilt långt därifrån och information ang. eventuella extratjänster vore najs.
Hur bär man sig liksom åt för att antyda att "extra" vore trevligt?

Vet en som fått lyckligt slut där. Man får säga att man vill ha massage med "happy ending" och vara tydlig men att man betalar för det. Även bra att
säga att man tänkt boka flera gånger för då blir det lite extra intressant för stället om man ger sken av att vara en blivande stamkund. Är tydligen olika tjejer som jobbar där, vet ej om alla ger lyckligt slut eller bara vissa massöser.
Citera
2008-11-07, 19:25
Medlem
Lite andefattigt,eller hur ?

Verkar väl lite andefattigt med en handtralla som avslutning. Är man ute efter detta så är man väl förmodligen singel och då har jag ett bra förslag !
Var trevlig och behandla Thaitjejerna som en kvinna vilket dom i allra högsta grad är , mycket kvinnliga. Bjud efter ett par massager ut en trevlig tjej, fortfarande i syfte att behandla henne väl. Vem vet kanske träffar du din livskamrat. Kanske bäst att bjuda ut den tjej som inte ger extra, förmodligen en schysst och bra tjej som inte vill "göra skit" vilket dom själva faktiskt anser att det är. Det är inte så snyggt att utnyttja deras ekonomiskt svåra belägenhet ! En bra Thaikvinna är nog den bästa livskamrat du kan få, trogen ?? JA ! Om du är det !!
Citera
2008-11-07, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isaan
Verkar väl lite andefattigt med en handtralla som avslutning. Är man ute efter detta så är man väl förmodligen singel och då har jag ett bra förslag !
Var trevlig och behandla Thaitjejerna som en kvinna vilket dom i allra högsta grad är , mycket kvinnliga. Bjud efter ett par massager ut en trevlig tjej, fortfarande i syfte att behandla henne väl. Vem vet kanske träffar du din livskamrat. Kanske bäst att bjuda ut den tjej som inte ger extra, förmodligen en schysst och bra tjej som inte vill "göra skit" vilket dom själva faktiskt anser att det är. Det är inte så snyggt att utnyttja deras ekonomiskt svåra belägenhet ! En bra Thaikvinna är nog den bästa livskamrat du kan få, trogen ?? JA ! Om du är det !!

Har du tänkt att hon kommer ge de andra kunderna samma behandling... jag hade inte velat gå ut med någon som runkar av killar som jobb
Citera
2008-11-08, 09:28
Medlem
Mmm... helt korrekt ! Det svaret väntade jag på faktiskt , men varför då gå dit
överhuvudtaget om det är så lågt att ge "extra" som ni säger ?

För övrigt vet jag ett antal Thaikvinnor som aldrig skulle ge något extra.
Dom som kan engelska har nästan alltid ett förflutet där andra sexhungrande turister satt griller i huvet på dom om snabba pengar.

Dessutom är det ju faktiskt förbjudet enligt lag att ens försöka köpa extra
massage i detta land, finns ingen efterfrågan så finns snart heller inget utbud.
MAO slut på skitet och uppåt i värderingen av Thaikvinnor i detta land .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in