2014-04-23, 15:29
Medlem
Planerar att ta ett par dar i 08 över Valborg,
Hotell o massage på rummet är det som gäller,,
Får se om det finns några som är öppna för det
Citera
2014-04-23, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grayson
Det här är ju spännande. Någon som kan thai och vet hur snacket går??
.

Ja, jag förstår hyfsat mycket. Det mesta de pratar om på salongerna handlar inte om kunderna på något vis alls.
Citera
2014-04-23, 22:57
Medlem
utan o fråga om nån ger happy endings o sånt så vill jag mer att den som ska ta på mig ska se någorlunda snygg o fräsch ut...och helst inte kraftiga äldre tanter..

har öppnat ett ställe vid väsby i ett solarium o tänkte jag kanske skulle kollaläget där....men fan...vill ha en liten fin tjej ju...
Citera
2014-04-23, 23:00
Medlem
Va händer i ellosland, kryllar av thaiholkar, provat endel med blandat resultat...
Citera
2014-04-24, 10:29
Medlem
avmans avatar
Jag hörde att många thaimassage salonger har blivit influerade av manshat stämningen som råder i Sverige och att det förekommer för hård massage som syftar på att, i smyg, tillfoga skador på mäns välbefinnande. Har någon upplevt någonting sånt?
Citera
2014-04-24, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avman
Jag hörde att många thaimassage salonger har blivit influerade av manshat stämningen som råder i Sverige och att det förekommer för hård massage som syftar på att, i smyg, tillfoga skador på mäns välbefinnande. Har någon upplevt någonting sånt?

Utveckla det där !!
Citera
2014-04-24, 14:53
Medlem
Citat:

Om nu detta skulle förekomma så tror jag att marknadslagarna och giriga mamsor kommer att rätta till detta eventuella problem...
Citera
2014-04-24, 17:37
Medlem
LisaNilssons avatar
Har ni några tips på svarta massöser i Stockholmsområdet?
Citera
2014-04-24, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LisaNilsson
Har ni några tips på svarta massöser i Stockholmsområdet?

Det här är thaimassagetråden. Men av en händelse vet jag att det finns en malplacerad negress på en thaimassagesalong

Men om du menar svarta massöser i allmänhet får du väl starta en ny tråd.
Citera
2014-04-24, 19:29
Medlem
LisaNilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dongfeng
Det här är thaimassagetråden. Men av en händelse vet jag att det finns en malplacerad negress på en thaimassagesalong

Men om du menar svarta massöser i allmänhet får du väl starta en ny tråd.

Var det jag menade, ursäkta. Alltså om det finns någon negress ute på thaisalongerna.
Citera
2014-04-24, 21:17
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:

Det var det dummaste jag har hört. Massagen SKA ju vara hård. Och du ska inte tro att de små damerna besitter sådana krafter att de kan skada de manliga kunderna på allvar. Löjligt! Hur många av er som går på salong har legat som stackars små hjälplösa kryp och tagit emot smygspö i form av för hård thaimassge? Nänä, sånt snack!

Problemet är väl snarare att alltför många massöser inte kan massera, utan bara smetar omkring en massa olja och sen går direkt på extra-tjänsterna. I alla fall om man ska tro vad som skrivs i dessa trådar.

Dessutom har ju thailändskorna snarare en annan inställning till mannen och könsrollerna, än vad kvinnor i väst har.

Nej, det där är bara nåt som nån stackars liten mansgris har vräkt ur sig i sin ilska över att han inte får behandla kvinnor som dörrmattor.
Citera
2014-04-24, 21:29
Medlem
utan.att.stannas avatar
Satan i gatan vad mycket thailändska flaggor det hänger i Malmö nu..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in