2014-04-15, 18:07
Medlem
HaxarnHiaHias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Jag pratar oxå om loten rån Bagsen

Citat:
Ursprungligen postat av nedrans
Även om du verkar vara en fin människa från det jag läser så skulle jag gärna ha mer än din garanti, har du nån källa på det månntro då alla säger olika?
https://www.youtube.com/watch?v=oS68MzHP0Bw spola till 2:30 för att se när jag completar bountyn och öppnar bag på annan klass.
Vad för item får jag? En wand?! Med intelligence?! Jag gjorde ju bountyn på DH!
Bara en bag förvisso, så någon kommer väl skrika RNG. Men det är inte särskilt svårt att testa själva..
Citera
2014-04-15, 18:09
Medlem
Lukos avatar
Vilken spelare har högst dps? Valfri klass. Och det behöver inte vara din kompis.

Länka fritt.
Citera
2014-04-15, 18:10
Medlem
HaxarnHiaHias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luko
Vilken spelare har högst dps? Valfri klass. Och det behöver inte vara din kompis.

Länka fritt.
http://www.diabloprogress.com/
Citera
2014-04-15, 18:24
Medlem
Lukos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaxarnHiaHia

Good thinking!
Citera
2014-04-15, 18:42
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=oS68MzHP0Bw spola till 2:30 för att se när jag completar bountyn och öppnar bag på annan klass.
Vad för item får jag? En wand?! Med intelligence?! Jag gjorde ju bountyn på DH!
Bara en bag förvisso, så någon kommer väl skrika RNG. Men det är inte särskilt svårt att testa själva..

Absolut inte svårt att att testa själv =)
Men som jag sa, vi var 2 partyn igår, 8 pers som körde, vi hade inte denna tur tyvärr om nu inte folket hellre höll tyst om vad dom fick..
Citera
2014-04-15, 18:48
Medlem
HaxarnHiaHias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Absolut inte svårt att att testa själv =)
Men som jag sa, vi var 2 partyn igår, 8 pers som körde, vi hade inte denna tur tyvärr om nu inte folket hellre höll tyst om vad dom fick..
Det handlar inte om tur... Farmade 30 bags på DH igår och öppnade på wiz, fick bara int rolls på items.
Jävligt märkligt att det inte fungerade för er, då det uppenbarligen fungerar för alla andra.
Citera
2014-04-15, 18:50
Medlem
kattrumpas avatar
Citat:
Det handlar inte om tur... Farmade 30 bags på DH igår och öppnade på wiz, fick bara int rolls på items.
Jävligt märkligt att det inte fungerade för er, då det uppenbarligen fungerar för alla andra.
Även om jag tror dig så kan du ju dock inte påstå att det fungerar för alla andra, det är bara löjligt. Du kan omöjligt veta om det är någon mer än Imworthless och hans party det inte fungerar för.
Citera
2014-04-15, 19:01
Medlem
HaxarnHiaHias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattrumpa
Även om jag tror dig så kan du ju dock inte påstå att det fungerar för alla andra, det är bara löjligt. Du kan omöjligt veta om det är någon mer än Imworthless och hans party det inte fungerar för.
Fan vad folk är envisa, nämde detta i ett community och blev bashed och kallad för idiot.
Tror du vissa konton är flaggade så att detta inte ska fungera på just det kontot? Eller är endast mitt konto buggat på något vis så det fungerar för bara mig?
Antingen är det på ett sätt eller inte.
Citera
2014-04-15, 19:07
Bannlyst
Citat:

This, alla som säger annat är efterblivna. Dom går efter mainstaten på den charen du öppnar dom med. Aka du kan farma caches på wizard men öppna dom på barbar och få bara barbar gear. Självklart finns det chans att få int/dex rolls men så är det alltid, med allt som droppas.

Jag har farmat hur många caches som helst på min DH och öppnat på andra chars. Aldrig fått dex, så ni idioter som inte har en aning om hur spelet fungerar kan gärna hålla det för er själv.
Citera
2014-04-15, 19:14
Bannlyst
Okej, det är så här att jag planerar att köra Malthael på hardcore och torment 6, helst redan i morgon. Jag skannade av och läste de forum (US/EU/DFans) som jag känner till men hittade ingen crusader som har hunnit det ännu, och tänkte att det kunde vara kul att vara först. Så jag skriver väl mest här för att höra om någon av er har några synpunkter eller kanske något tips som kan vara bra att ta med sig. Armory med gear och skills, inte helt oväntat är det super-defensivt just för det här ändamålet. Shield Glare är till för att charm'a adds i fas två, för jag måste tanka alla fyra plus Malthael under hela fasen. Fråga gärna om det är något!
Citera
2014-04-15, 20:07
Medlem
KonradMorgans avatar
Citat:

Så jävla löjligt. 99 % Wizard och DH.
Citera
2014-04-15, 20:36
Medlem
såg någon skriva om att man kunde köpa ROS för typ 200kr genom att rekomendera spelet till någon eller hur det nu va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in