2014-04-14, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Han har kläder på sig....idiot..
Och ryssarna följde troget sin "not in the face"-regel menar du? För Skillt till skillnad från sin kompis har inte ens ett märke, varken på händer eller ansikte. Men du har säkert rätt, proryssarna misshandlade karln grundligt i över en timme och lyckas hela tiden missa ansiktet och skillt är en sådan karlakarl att han inte ens försöker skydda sig med händerna.

Citat:
Det vet du i och för sig inte. Jag tycker han ser stel och bekymrad ut, det märks att han inte är i form..
Han påstår att revben, knäskål och bröstben(!) är krossat. Det gör inte en lite "stel och bekymrad". Det gör en sängliggande med morfin. Man sitter inte upp, man småler inte och man är inte lite bekymrad. Man ligger till sängs, med morfindrop, och har ändå jävligt ont.

Citat:
Vilken läkarlinje läste du på? Vi får väl se om Skillt har lust att "reda ut begreppen" här senare men han är ju inte direkt skyldig nån förklaring.
Nära men ingen fullpoängare. Arbetar inom sjukvården, men ej som läkare. Sluta försöka gräva i min identitet nu, det blir man bannad för har jag hört. Men faktum är att jag vet vad jag snackar om på den här punkten, och Skillt antingen överdriver sina skador som fan eller ljuger som fan.

Så frågan kvartstår, hur vet vi att Skillt inte turistat lite bland upprorsmakarna, hållt sig på hotellet när det smällt och nu försöker framstå som någonslags superarier som kommer hem med fakeade krigsskador? Allt för att imponera på den där jäntan som inte ville ha honom och som var anledningen till att han åkte från första början? Han åkte till fucking Ukraina för att imponera på en jänta, kom inte och säg att han inte är omogen nog att ljuga ihop något sådant här, för vi vet redan att han är omogen som åkte och en lögnare om sina skador
Senast redigerad av BadWerdz 2014-04-14 kl. 12:24.
Citera
2014-04-14, 15:15
Bannlyst
Kul att även Flashbacks rödingar aktivt följer Skillts "bravader".
Citat:
Ursprungligen postat av BadWerdz
Så frågan kvartstår, hur vet vi att Skillt inte turistat lite bland upprorsmakarna, hållt sig på hotellet när det smällt och nu försöker framstå som någonslags superarier som kommer hem med fakeade krigsskador?
Det är väl omöjligt att veta om man inte är på plats, lyckligtvis är det ju fler svenskar än Skillt som är det - på plats alltså.
Citera
2014-04-14, 16:44
Medlem
Mikojans avatar
Vad trevligt. Nu har alltså nassarna fått en alldeles egen plåster-pastor

(FB) Pastor utvisad till Kongo - Torterad (Arrangerade/manipulerade bilder?)
Citera
2014-04-14, 17:24
Medlem
Danne90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Vad trevligt. Nu har alltså nassarna fått en alldeles egen plåster-pastor

(FB) Pastor utvisad till Kongo - Torterad (Arrangerade/manipulerade bilder?)

Som Straybullet skrev i den tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Helt sanslöst vad lättlurade och naiva folk är. Nåväl, detta kan nog utvecklas till en underhållande och fascinerande historia.

Citera
2014-04-14, 17:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Danne90
Som Straybullet skrev i den tråden.

Kan inte bedöma hur skadad Skillt är i det klippet, men om det är bättre än vad han först twittrade så är det ju jättebra. Särskilt en allvarlig knäskada är ju extremt svårläkt och läker ofta aldrig.
Citera
2014-04-14, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Kul att även Flashbacks rödingar aktivt följer Skillts "bravader".

Det är väl omöjligt att veta om man inte är på plats, lyckligtvis är det ju fler svenskar än Skillt som är det - på plats alltså.

Tro mig, jag tänker följa det här VÄÄLDIGT noga ;D
Har både popkorn och ölmuggshjälmen redo. Att se er vända och vrida på Skillts mytomani och pinsamheter till något positivt är 100% underhållning för mig.

Speciellt när jag märker hur jävla dum och pinsam du själv tycker Skillt är. Läste något inlägg där det nästan lät som att du hoppades att Skillt hade dött så ni iaf kunde göra martyr av honom.
Citera
2014-04-14, 18:54
Medlem
Ahrkantoss avatar
I datorspel där skjutvapen är inblandade brukar det vara lite pinsamt att bli "knivad". Om det nu varit så att exempelvis ryska spetsnaz knivat de "paramilitära styrkorna" så hade det ju varit ganska förnedrande.

I detta fall verkar det som om förnedringen tagits till ytterligare en nivå, då de "paramilitära styrkorna" bara blivit spöade. Det lär rimligtvis inte bero på att de stoppats av någon snäll superhjälte som bara slåss med knytnävarna. Snarare lär det bero på att de "paramilitära styrkorna" i själva verket är mer att betrakta som ett gäng huliganer snarare än några revolutionärer.
Citera
2014-04-14, 19:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BadWerdz
Speciellt när jag märker hur jävla dum och pinsam du själv tycker Skillt är. Läste något inlägg där det nästan lät som att du hoppades att Skillt hade dött så ni iaf kunde göra martyr av honom.
Det fetmarkerade vill jag med bestämdhet dementera, jag tycker bra om Skillt på ett personligt plan och önskar honom varken död eller lidande. Det var nog mer en hypotetisk "utifall att"-diskussion, det där med martyrer.
Citera
2014-04-14, 20:23
Medlem
Citat:
Det som är dumt är att den ukrainska regeringen inte skickar in militären mot landsförrädarna (om det nu inte är ryssar) som lever jävul i östra Ukraina.

Den "ukrainska regeringen" är en judisk kuppregim som installerades efter en "revolution" och statskupp som var sponsrad, iscensatt och organiserad av CIA och andra amerikanska intressen, med benägen assistans från George Soros och andra NWO-judar.

Att stötta denna judiska kuppregim är att stötta NWO och ZOG. Med ditt "track record" så är det ju dock logiskt att du stöttar NWO-regimen i Ukraina.
Citera
2014-04-14, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Landsförrädarna är de som via en judisk kupp illegalt tog över makten nyligen. I östra Ukraina verkar nationalismen däremot vara stark.

Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Den illegala ukrainska regeringen ÄR den främmande makten. I öst gör nationalisterna uppror för att återta sitt land.

Ja, detta är ju inte så jävla svårt att förstå om man är läskunnig, har en fungerande hjärna och har hängt med lite i svängarna. Tyvärr så verkar det finnas ett antal agenter för judiska NWO-intressen inom svensk nationalism.
Citera
2014-04-14, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europeisch
Jag tror faktiskt du är efterbliven. Det är ingen som "vrider" någonting, det är ren jävla fakta.

Om Hitler blev tillsatt av judar som "låg bakom" skulle du fördöma honom. Utan att titta på verkligheten och vad Hitler faktiskt presterade. Samma sak gäller här. Jag tittar på Putin och vad han faktiskt gör. Ingenting tyder på att han är med på ZOG-tåget.

Obehagligt att personer som vill andra etniskt vita nationer så illa kallar sig "nationalister".

Det verkar som om agenter för judiska och anti-vita intressen har infiltrerat svensk nationalism. Dessa NWO-agenter borde stoppas i stora trälådor utrustade med lufthål och vattenautomat, lastas ombord på Herkulesflygplan och sen flygas ner till Kongo och släppas med fallskärm över kannibalrebellernas områden.
Citera
2014-04-14, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anomiea
Film som sägs vara tagen i samband med gripandet: http://youtu.be/bJJ9H3aLQPw

Den visar hur milisen/polisen går runt och samlar in personuppgifter eller nåt när de gripna ligger ned på marken, bakbundna, de gripnas ansikten syns inte så väl, de är blurrade och så. De filmar lite vapen och utrustning också.

Edit Killen med blå luva tycker jag ser ut att ha lite liknande hårfärg som Skillt, någon som vet mer hur han ser ut kanske kan ge ett utlåtande? Någon/några av dem vid runt 40 sekunder ska tydligen vara utlänningar. Han säger sedan något på ukrainska.

Strax efter en minut och mot slutet så ser man iaf svenska moraknivar på marken...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in