2014-04-14, 00:21
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadWerdz
Knappt ett mrke p kroppen

Han har klder p sig....idiot.

Citat:
sitter upp helt obesvrad.

Det vet du i och fr sig inte. Jag tycker han ser stel och bekymrad ut, det mrks att han inte r i form.

Citat:
Det finns ingen mjlighet att han har brutet brstben, krossad knskl och sndersparkade revben i det klippet, han hade legat med morfin isf.

Vilken lkarlinje lste du p? Vi fr vl se om Skillt har lust att "reda ut begreppen" hr senare men han r ju inte direkt skyldig nn frklaring.
Citera
2014-04-14, 00:23
Medlem
Framtyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svettigafettsvinet
Jaha s det kommer vara konflikt och krig hr en vacker dag d mste man brja delta i ntt annat random (gerilla)krig med oklart ml och syfte.

Bra att han verkar vara vid s pass god hlsa nd om man jmfr med den beskrivningen av sina skador som han gav.

Som vanligt har du fattat noll.

Man ska inte riskera sitt liv i ett krig som man inte har att gra med.

Skulle det funnits en regering i Ukraina som var fr Ukrainas genuina sjlvbestmmande och oberoende s kanske det hade varit rtt, men inte som det r fr tillfllet.

Btw: Ryssland skulle frmodligen inte angripit ett genuint oberoende Ukraina eftersom de i s fall inte hade haft ngra NATO baser eller missiler p Ukrainas territorium att vara rdda fr bland annat.

Frgan r om du kommer att sga det i framtiden. D jag tror att detta landet r totalt krt utan utlndska kamraters hjlp.
Citera
2014-04-14, 00:24
Medlem
mr.demons avatar
Undrar om dom sket i att ta passen fr att signalera ut att dom vill att dom ker hem?
Citera
2014-04-14, 00:55
Medlem
svettigafettsvinets avatar
Citat:
Det finns ingen mjlighet att han har brutet brstben, krossad knskl och sndersparkade revben i det klippet, han hade legat med morfin isf.

Han sitter vll i en sjukhussng det lr han inte gra utan anledning. Mycket mjligt att han har lmpliga smrtstillande medel i blodomloppet.
Citera
2014-04-14, 01:07
Medlem
Hegernatarens avatar
Han ser vl rtt njd ut fr att de pumpat i honom en hel del morfin, hade de inte gjort det hade han nog haft rtt svrt att tala med tanke p de krossade revbenen...
Citera
2014-04-14, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegernataren
Han ser vl rtt njd ut fr att de pumpat i honom en hel del morfin, hade de inte gjort det hade han nog haft rtt svrt att tala med tanke p de krossade revbenen...

Hga doser morfin tenderar dock att gra mnniskor frvirrade. Skillt verkar inte speciellt frvirrad frutom att han flinar halva klippet d.
Citera
2014-04-14, 05:13
Medlem
svettigafettsvinets avatar
Tnkte p det att herr Skillt kanske i framtiden kommer tacka sin lyckliga stjrna att han tur i oturen att vara ur "stridbart skick" ofrmgen att springa runt med en AK inom den framtid som snart kommer..
Citera
2014-04-14, 06:52
Medlem
Hegernatarens avatar
Ja det r drfr han sitter och fnissar i klippet, slug jvel...
Citera
2014-04-14, 07:44
Medlem
Operationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Att som vit, europeisk och germansk nationalist stdja serberna mot kosmopoliter och globalister av olika slag i en konflikt dr den ena sidan demoniserades samtidigt som den andra fick hrja fritt r nriktigra sunt och positivt, frutsatt att de tog med sig trningen hem.
Tyvrr s stdde svenska nationalister inte serberna mot kosmopoliter och globalister utan de krigade mot serberna med std av kosmopoliter och globalister. Enligt precis samma logik som nu i Ukraina.
Citat:
Ursprungligen postat av Europeisch
I det hr lget fr nog Skillt helt enkelt vara glad ifall han kommer undan med livet i behll skulle jag sga. Det r en krutdurk som vntar p att explodera. Skillt kan lika grna hamna i ett dike skjuten i bakhuvudet som hamna i fngelse. Det r nog tyvrr den bistra sanningen.
Han klarar sig nog. Enligt min egen statistik fr den typen av asymmetriska konflikter r verlevnaden i medel ca 20 r. Allts nr lget r p. D ska man vara medveten om att grnglingar dr i drivor i jmfrelse med gamla rvar, s bara genom att klara det frsta ret (eller ha vsentliga tidigare erfarenheter) s frbttras ens chanser dramatiskt.
Senast redigerad av Operations 2014-04-14 kl. 07:47.
Citera
2014-04-14, 11:08
Medlem
Har man skador som Skillt nmnde s sitter man inte och flinar under en intervju..
Citera
2014-04-14, 11:32
Medlem
Danne90s avatar
Fy fan vad den kille hittar p. Nr han sger att hans knsklar r krossade s filmar de inte nert vilket man automatiskt borde gra som kameraman. Varfr vill de inte dokumentera skadorna. Det skulle man vilja om man nd drog den snyfthistoria.
Nu vet jag att mnga hr kommer inte att hlla med mig men frga er istllet om det var en blatte som berttade hur svenskarna slog snder honom men Aftonbladet inte ville filma skador. Hade ni trott p det d? Jag gillar inte lgner arken frn hgern eller vstern.

Glad psk!
Citera
2014-04-14, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegernataren

Jag trffar mnniskor som fr hga doser morfin p kneget dagligen. De har svrt att forma ord, glmmer vad de pratar om, byter mnen till helt udda grejer, somnar(!) mitt i meningar.

Inte en chans att han har ngra strre mngder smrtstillande i kroppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in