Citat:
Ursprungligen postat av
MrSkargard
Han har kläder på sig....idiot..
Och ryssarna följde troget sin "not in the face"-regel menar du? För Skillt till skillnad från sin kompis har inte ens ett märke, varken på händer eller ansikte. Men du har säkert rätt, proryssarna misshandlade karln grundligt i över en timme och lyckas hela tiden missa ansiktet och skillt är en sådan karlakarl att han inte ens försöker skydda sig med händerna.
Citat:
Ursprungligen postat av
MrSkargard
Det vet du i och för sig inte. Jag tycker han ser stel och bekymrad ut, det märks att han inte är i form..
Han påstår att revben, knäskål och bröstben(!) är krossat. Det gör inte en lite "stel och bekymrad". Det gör en sängliggande med morfin. Man sitter inte upp, man småler inte och man är inte lite bekymrad. Man ligger till sängs, med morfindrop, och har ändå jävligt ont.
Citat:
Ursprungligen postat av
MrSkargard
Vilken läkarlinje läste du på? Vi får väl se om Skillt har lust att "reda ut begreppen" här senare men han är ju inte direkt skyldig nån förklaring.
Nära men ingen fullpoängare. Arbetar inom sjukvården, men ej som läkare. Sluta försöka gräva i min identitet nu, det blir man bannad för har jag hört. Men faktum är att jag vet vad jag snackar om på den här punkten, och Skillt antingen överdriver sina skador som fan eller ljuger som fan.
Så frågan kvartstår, hur vet vi att Skillt inte turistat lite bland upprorsmakarna, hållt sig på hotellet när det smällt och nu försöker framstå som någonslags superarier som kommer hem med fakeade krigsskador? Allt för att imponera på den där jäntan som inte ville ha honom och som var anledningen till att han åkte från första början? Han åkte till fucking Ukraina för att imponera på en jänta, kom inte och säg att han inte är omogen nog att ljuga ihop något sådant här, för vi vet redan att han är omogen som åkte och en lögnare om sina skador