2014-04-11, 13:17
Medlem
Fyfan vad tung han är alltså, riktigt jävla legend.

Citat:
Över 35 000 människor deltar i en Facebookkampanj för att få e-sportprofilen Emil "HeatoN" Christensen till "Mästarnas mästare". Nu har SVT bjudit in den forne Counterstrike-världsmästaren till studion.
– Vi vill prata med personen som hela kampanjen berör. Han får ge sin syn på det hela för vi är väldigt nyfikna, säger Anders Wistbacka, projektledare för "Mästarnas mästare", till Expressen.

http://www.expressen.se/nyheter/kampanj-tog-heaton-till-mastarnas-mastare/
Citera
2014-04-11, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkina

Mmm, man blir tung om man sitter och spelar datorspel.
Citera
2014-04-12, 14:58
Medlem
Rubrik01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Fin kropp på Anna Laurell. Ravelli producerar nästan lika mycket rappakalja som Ola-Conny.

Eller hur.

Vilken jävla uppenbarelse. Vrålsexig kvinna!
Citera
2014-04-13, 12:18
Medlem
eternussermos avatar
Relativt starkt startfält i andra gruppen, både i kraft av stjärnlyster med flera OS-guldmedaljörer och i form av prestationer under programmet.

Spännande att höra hur de inte njuter av sina vinster utan bara går vidare, låter kanske lite trist men är antagligen en förutsättning för deras framgångar.

Anna Laurell är riktigt sexig, håller med.
Citera
2014-04-13, 12:37
Medlem
Citat:

Påminner lite om Rolf-Göran Bengtssons väg till Jerringpriser för några år sen
Citera
2014-04-13, 13:17
Medlem
Neuss avatar
Citat:

Klart att Heaton skall vara med. Sympatisk snubbe, som sannerligen kan göra bra ifrån sig i de flesta tävlingarna. Därtill, går det inte att bortse att "clashen" mellan honom, och de övriga - i många fall överskattade idrottarna - hade räddat hela säsongen.

De som skriver att han inte skall vara med, eftersom att E-sport inte är någon idrott har givetvis en poäng. E-sport är en sport, och inget annat. Men åter. Mästarnas Mästare är inte OS och de är således inte tvungna att enbart plocka OS-kompatibla grenar.

Jag hade gärna sett lite representation från sporter som Innebandy därtill!

Klart han skall med!
Citera
2014-04-13, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neus
Klart att Heaton skall vara med. Sympatisk snubbe, som sannerligen kan göra bra ifrån sig i de flesta tävlingarna. Därtill, går det inte att bortse att "clashen" mellan honom, och de övriga - i många fall överskattade idrottarna - hade räddat hela säsongen.

De som skriver att han inte skall vara med, eftersom att E-sport inte är någon idrott har givetvis en poäng. E-sport är en sport, och inget annat. Men åter. Mästarnas Mästare är inte OS och de är således inte tvungna att enbart plocka OS-kompatibla grenar.

Jag hade gärna sett lite representation från sporter som Innebandy därtill!

Klart han skall med!
Jag anser att det måste finnas några begränsningar i Mästarnas Mästare. Skulle vi låta e-sportare få tävla, då måst också andra icke-fysiska sporter få vara med som t.ex. schackspelare och pokerspelare. Icke-fysiska grenar måste då få vara med i programmet. Vad jag menar är att man kan inte bara göra ett undantag för en person, hela tävlingen måste ändras.
Citera
2014-04-13, 13:52
Medlem
Oformads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skibi
Jag anser att det måste finnas några begränsningar i Mästarnas Mästare. Skulle vi låta e-sportare få tävla, då måst också andra icke-fysiska sporter få vara med som t.ex. schackspelare och pokerspelare. Icke-fysiska grenar måste då få vara med i programmet. Vad jag menar är att man kan inte bara göra ett undantag för en person, hela tävlingen måste ändras.

Fast så farligt undantag är det ju knappast, finns ju inte precis ett dussin "Magnus Carlsen" i Sverige, faktum är att det inte finns någon. Och en person av hans dignitet hade jag förövrigt gärna sett medverka.

Dock känns en person som Heaton alltför obskyr, men det är en helt annan sak.
Citera
2014-04-13, 20:08
Medlem
Tjejerna (läs Laurell) borde ha bikini i poolgrenar.
Citera
2014-04-13, 20:15
Medlem
Joe Blows avatar
Det är smärtsamt att se Ravellis feminint fjolliga sätt att röra och bete sig. Han måste åka i nattduellen.
Citera
2014-04-13, 20:15
Medlem
Brainmydamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Tjejerna (läs Laurell) borde ha bikini i poolgrenar.
Och ravelli mankini
Citera
2014-04-13, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brainmydamage
Och ravelli mankini

Burkini passar honom bättre om den hindrar hans munrörelser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in