2014-04-13, 11:50
Medlem
Tjockstarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Largerthanahouse
Haha det händer väldigt ofta. Jag förstår inte riktigt heller varför. Det är samma sak med tjejer som själva skriver till dig först och sedan bara slutar skriva efter något meddelande där det har varit omöjligt för dom att bedöma om du är intressant eller inte.

Ja sånt har hänt också! Det känns som man blir dissad för att man skrev "Tja" istället för "Hej".

Eller är tanken att man spä på deras bekräftelsebehov ännu mer?
Citera
2014-04-13, 12:56
Medlem
Alltså det är sjukt vad mycket hästtjejer det finns på Badoo. Det känns som att varenda tjej är en hästtjej samt att sjukt många har en bild på deras katt i galleriet.
Citera
2014-04-13, 15:39
Bannlyst
Asså vafan, varför raderades min profil i Hotornot bara för att jag raderade min profil från badoo?
Citera
2014-04-13, 15:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fridollf
Alltså det är sjukt vad mycket hästtjejer det finns på Badoo. Det känns som att varenda tjej är en hästtjej samt att sjukt många har en bild på deras katt i galleriet.

Tjejer gillar hästar och katter .. rätt enkelt.
Citera
2014-04-13, 16:15
Medlem
Argh123s avatar
Nu har jag haft kontot en vecka. Mitt "experiment" blev väl inte så lyckat pga jag ville inte lura allt gör många att jag var en tjej. Men nu ska jag radera kontot Det verkar inte som pm någon av killarna tagit illa upp, har i och för sig inte avslöjat vem jag är
Personen hette Nina Bengtsson från Helsingborg https://badoo.com/0380264796 , mins ni henne så HAHA
Innan jag raderar så
Citat:
Profilbesökare +300
Betygsatt dina foton +20
Vill träffa dig +526
Favoriter +12
Kommentarer 1
Blockerade 1
212 killar skulle se dig här

Hejdå Badoo
Edit:
HAHA
Senast redigerad av Argh123 2014-04-13 kl. 16:18.
Citera
2014-04-13, 16:56
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anti-svensk
Asså vafan, varför raderades min profil i Hotornot bara för att jag raderade min profil från badoo?
Kunde du ens radera din profil? Det går ju inte.
Citera
2014-04-13, 16:57
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argh123
Nu har jag haft kontot en vecka. Mitt "experiment" blev väl inte så lyckat pga jag ville inte lura allt gör många att jag var en tjej. Men nu ska jag radera kontot Det verkar inte som pm någon av killarna tagit illa upp, har i och för sig inte avslöjat vem jag är
Personen hette Nina Bengtsson från Helsingborg https://badoo.com/0380264796 , mins ni henne så HAHA
Innan jag raderar så

Hejdå Badoo
Edit:
HAHA
Återkom om du faktiskt kan radera kontot, mig veterligen går det inte.
Citera
2014-04-13, 17:02
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Återkom om du faktiskt kan radera kontot, mig veterligen går det inte.
Går alldeles perfekt att radera sitt konto, gå in på inställningar -> radera profil-> radera ditt konto så finns kontot inte kvar längre.

Angående badoo rent generellt så verkar varenda tjej man försöker prata med tro att man raggar på henne - ibland vill man faktiskt bara ha ett samtal.
Citera
2014-04-13, 17:03
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Går alldeles perfekt att radera sitt konto, gå in på inställningar -> radera profil-> radera ditt konto så finns kontot inte kvar längre.

Angående badoo rent generellt så verkar varenda tjej man försöker prata med tro att man raggar på henne - ibland vill man faktiskt bara ha ett samtal.
Jag gör exakt så men kontot är likväl kvar ändå
Citera
2014-04-13, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridollf

Jag trodde det var något man växte ifrån i takt med att man passerat 25-års ålder. Jag menar; inte fan sitter en stor del av oss killar och fortfarande bygger bilbanor längre.
Uppenbarligen har många ett behov att behålla det lilla barnet inom sig. Möjligt att de är överrepresenterade på nätet som och kan få prova på "sista anhalten innan de bestämt sig för att män inte är något de vill ha att göra med..." Det är inte mig det är fel på osv
Citera
2014-04-13, 17:54
Medlem
Är det någon mer än jag som har upplevt att en del tjejer börjar prata om djupt personliga problem nästan på direkten? Det har hänt ett par gånger för mig nu och man bara "WTF?" Vad ska man säga liksom :P
Citera
2014-04-13, 18:15
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Jag gör exakt så men kontot är likväl kvar ändå
Då gör du uppenbarligen något fel, för jag tog bort mitt konto så för en dag sen & det finns inte kvar längre. (En tjej-kompis kollade åt mig.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in