Haha det händer väldigt ofta. Jag förstår inte riktigt heller varför. Det är samma sak med tjejer som själva skriver till dig först och sedan bara slutar skriva efter något meddelande där det har varit omöjligt för dom att bedöma om du är intressant eller inte.
Ja sånt har hänt också! Det känns som man blir dissad för att man skrev "Tja" istället för "Hej".
Eller är tanken att man spä på deras bekräftelsebehov ännu mer?
Alltså det är sjukt vad mycket hästtjejer det finns på Badoo. Det känns som att varenda tjej är en hästtjej samt att sjukt många har en bild på deras katt i galleriet.
Alltså det är sjukt vad mycket hästtjejer det finns på Badoo. Det känns som att varenda tjej är en hästtjej samt att sjukt många har en bild på deras katt i galleriet.
Nu har jag haft kontot en vecka. Mitt "experiment" blev väl inte så lyckat pga jag ville inte lura allt gör många att jag var en tjej. Men nu ska jag radera kontot Det verkar inte som pm någon av killarna tagit illa upp, har i och för sig inte avslöjat vem jag är
Personen hette Nina Bengtsson från Helsingborg https://badoo.com/0380264796 , mins ni henne så HAHA
Innan jag raderar så
Citat:
Profilbesökare +300
Betygsatt dina foton +20
Vill träffa dig +526
Favoriter +12
Kommentarer 1
Blockerade 1
212 killar skulle se dig här
Hejdå Badoo
Edit:
Åh nej, är det sant Nina Bengtsson?
Vi är säkra på att det finns ett sista sätt att övertyga dig om att vi är bra på att föra samman människor:
Testa Super Powers GRATIS i 3 dagar
HAHA
__________________
Senast redigerad av Argh123 2014-04-13 kl. 16:18.
Nu har jag haft kontot en vecka. Mitt "experiment" blev väl inte så lyckat pga jag ville inte lura allt gör många att jag var en tjej. Men nu ska jag radera kontot Det verkar inte som pm någon av killarna tagit illa upp, har i och för sig inte avslöjat vem jag är
Personen hette Nina Bengtsson från Helsingborg https://badoo.com/0380264796 , mins ni henne så HAHA
Innan jag raderar så
Hejdå Badoo
Edit:
Åh nej, är det sant Nina Bengtsson?
Vi är säkra på att det finns ett sista sätt att övertyga dig om att vi är bra på att föra samman människor:
Testa Super Powers GRATIS i 3 dagar
HAHA
Återkom om du faktiskt kan radera kontot, mig veterligen går det inte.
Alltså det är sjukt vad mycket hästtjejer det finns på Badoo. Det känns som att varenda tjej är en hästtjej samt att sjukt många har en bild på deras katt i galleriet.
Jag trodde det var något man växte ifrån i takt med att man passerat 25-års ålder. Jag menar; inte fan sitter en stor del av oss killar och fortfarande bygger bilbanor längre.
Uppenbarligen har många ett behov att behålla det lilla barnet inom sig. Möjligt att de är överrepresenterade på nätet som och kan få prova på "sista anhalten innan de bestämt sig för att män inte är något de vill ha att göra med..." Det är inte mig det är fel på osv
Är det någon mer än jag som har upplevt att en del tjejer börjar prata om djupt personliga problem nästan på direkten? Det har hänt ett par gånger för mig nu och man bara "WTF?" Vad ska man säga liksom :P