Citat:
Ursprungligen postat av
Meood
????
Jag förstår verkligen inte var dessa föräldrar inte informerades tillsammans med de andra. Har inte de rätt att veta? Vad är för idiot som inte informerar ALLA föräldrar om vad som har hänt?
De föräldrarna behöver antagligen tolk. Men jag kan tycka att det inte ska vara ett problem i detta fall. Tänk om deras barn råkat ut för något,
-Jag ställde ändå frågan om fler barn var drabbade och fick till svar att det kunde de absolut inte tänka sig.
Och hur kan cheferna säga att det inte finns fler drabbade, när de inte informerat alla föräldrar, som vidare, ev, har märkt att barnet varit annorlunda den senaste tiden.
http://tv.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/brott-och-straff/article39315.ab
Skolchefen Anders Johansson, skyller ifrån sig! Avsätt chefer som inte ta ansvaret, som de får sin jävla lön ifrån!!
– På mötet, som varade i 20 minuter, fick vi inte ställa några frågor utan personalen läste ur ett papper.
Kommunen har helt enkelt brustit någonstans, annars hade inte detta kunnat hända!!! Så att ta ansvar genom snabb och effektiv information till alla i byn, Och framför allt, låt de stackars föräldrarna får ställa sina frågor.