Citat:
Ursprungligen postat av
MentosFruitcore
Det här är ingen jävla lek där små skitpartier som anser sig sitta på sanningen skall ges tid och makt att få igenom sin politik. Massinvandringen är ett faktum, och det skall stoppas NU, inte om 30-40 år.
Problemet är att SD, med dagens system, aldrig kommer att kunna stoppa massinvandringen, om så 20% röstade på dem, för de andra partierna kommer alltid hitta sätt att utesluta dem ifrån allt inflytande. Se sanningen i vitögat, vad är det faktiska utfallet av Sds inträde i riksdagen? Svaret är en aldrig tidigare skådad massinvandring och SD har bara kunnat se på förfallet. Hellre att jag lägger min röst på "små skitpartier som anser sig sitta på sanningen" och sover gott om natten, med vetskapen om att jag har gjort vad jag kunnat och tvår mina händer för denna atenska tragedi eller egyptiska mörker, som vårt så kallade demokratiska system har urartat till.
Citat:
SD är inte rasister, är det korta svaret. Eftersom att det är lördag kan jag ta punkterna också.
Vilken tur jag har idag; först var bolaget öppet och nu behagar du hålla audiens och undervisa oss klentrogna. Jag måste nypa mig i armen och se att jag inte drömmer.
Citat:
Denna visa igen... Massutvisningar och dylikt är ogenomförbart, men även om det var genomförbart, är det i princip ingen som vill genomföra dem.
Varför skulle det vara ogenomförbart? Historien är full av sådana och låt vara att historien inte upprepar sig, men att den rimmar. För övrigt behöver den inte var explicit uttalad utan utföras på ett mer subtilt sätt. Troligtvis är de så förnuftiga att de, när de inser situationens allvar, att motivationen ökar, när de har hört våra argument.
Citat:
SD ser segregationen som ett stort problem, men skiter som sagt i att de som är segregerade har en annan hudfärg än oss svenskar.
So what? Det ligger knappast till SDs nackdel att de inte är trångsynta rasister.
SD är helt enkelt inte rasister. Vi skiter i om en person tillhör ett avvikande folkslag.
Det är så att man blir gråtfärdig; att SD inte kan se någon skillnad på om det är vita eller negrer, som utgör befolkningen. Hur har inte detta partiet urartat till oigenkännlighet! Att det fortfarande finns någon nationalist med någon heder kvar i kroppen, som stöder detta parti och inte genast ansluter sig till SvP, är för mig obegripligt. Alla dina inlägg borde omedelbart spridas, så att alla är införstådda med vad en röst på SD innebär, eller inte innebär för det svenska folkets frälsning.
Citat:
Jag har läst. Fruktansvärt patetiskt.
Jag kan bara instämma!