Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-04-07, 16:58
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snake-Blake
Har vi namn och ålder på personen som skrivit artikeln?

Björn Björkqvist? Men vad spelar det för roll?
Citera
2014-04-07, 20:32
Medlem
svettigafettsvinets avatar
Vad innebär "flygbladsutdelning" är det att man går runt och stoppar flygblad i folks brevlådor eller är det att man står på ett torg och delar ut flygblad till förbipasserande?
Citera
2014-04-07, 20:44
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svettigafettsvinet
Vad innebär "flygbladsutdelning" är det att man går runt och stoppar flygblad i folks brevlådor eller är det att man står på ett torg och delar ut flygblad till förbipasserande?
Både och.
Citera
2014-04-07, 20:55
Medlem
Vad får ni för reaktioner bland folk?
Senast redigerad av svettigafettsvinet 2014-04-07 kl. 21:13.
Citera
2014-04-07, 21:13
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Har endast delat ut flygblad anonymt nattetid i brevlådor, vanligaste aktionen skulle jag tippa.

Reaktionerna bland dom som delar ut offentligt till folk direkt i hand är nog mycket blandat.. positiva, neutrala, negativa., associationsskräcken bland pöbeln är fortfarande stor och man vill ju inte se dålig ut inför sina "peers".
Citera
2014-04-07, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Har endast delat ut flygblad anonymt nattetid i brevlådor, vanligaste aktionen skulle jag tippa.

Reaktionerna bland dom som delar ut offentligt till folk direkt i hand är nog mycket blandat.. positiva, neutrala, negativa., associationsskräcken bland pöbeln är fortfarande stor och man vill ju inte se dålig ut inför sina "peers".

Skulle vara ganska intressant att veta om man kan se nån förändring till mer positiv inställning över tid.
Citera
2014-04-08, 06:29
Bannlyst
Citat:
Både och som sagt.

Citat:
De flesta är neutrala, en del är positiva och uppmuntrande och ett fåtal blir helt hysteriska och börjar gasta och gapa som om det inte fanns någon morgondag. De sistnämnda är väldigt få men tar stor plats när de väl håller på och börja härja. Det är ofta de som skriker högst som syns mest.

Vi kan dock märka (via besöksstatistik och IP-adresser) att flygbladsutdelningar ger resultat och att människor faktiskt läser flygbladen och tar sig tid att surfa in på hemsidan. Det är alltså inte bortkastat på något vis, även om det för utdelarna kan kännas lite resultatlöst ibland. Hur stor andel av de som får flygblad i sin hand eller låda som faktiskt också klickar in sig på vår hemsida vågar jag inte svara på.
Senast redigerad av Straybullet 2014-04-08 kl. 06:37.
Citera
2014-04-08, 12:14
Bannlyst
Vänstern fortsätter att vissa sitt toleranta och människovänliga rätta jag.
https://www.realisten.se/2014/04/08/vansterextremister-utsatte-hjartsjuk-for-skadegorelse/

Visste inte riktigt om jag skulle posta det här eller göra en egen tråd, men ja. Vilka folkhjältar...
Citera
2014-04-08, 13:36
Medlem
Enligt 1maj evenemanget på facebook så verkar inte uppslutningen bli större än normalt.
Detta trots att sympatisörerna tycks vara fler än på länge och aktiviteten i övrigt varit god.

Hur ser SvP på detta? hur ska ni gå till väga för att locka fler till era demonstrationer?
Citera
2014-04-08, 17:06
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Valsedlar kommer bland annat att kunna beställas från hemsidan vad jag förstår det. Något tidigt än dock.

Jag tror att dom flesta skulle vara beredda att betala en slant för att få sina valsedlar från SvP faktiskt!?
Citera
2014-04-08, 17:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RagnarLodbrok
Enligt 1maj evenemanget på facebook så verkar inte uppslutningen bli större än normalt.
Detta trots att sympatisörerna tycks vara fler än på länge och aktiviteten i övrigt varit god.

Hur ser SvP på detta? hur ska ni gå till väga för att locka fler till era demonstrationer?
Hur många står det ska delta där? Kan inte se det, eller så missar jag det bara.

Citat:
Ursprungligen postat av Saturnuspojken
Jag tror att dom flesta skulle vara beredda att betala en slant för att få sina valsedlar från SvP faktiskt!?
Hur tänker du här? Jag tar givetvis för givet att det kommer vara gratis att beställa valsedlar från hemsidan. Allt annat hade varit väldigt konstigt. Det är en kostnad man får ta helt enkelt, med utskick av dessa.
Citera
2014-04-08, 17:18
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Citat:
Hur tänker du här? Jag tar givetvis för givet att det kommer vara gratis att beställa valsedlar från hemsidan

Rödingar kan ju beställa valsedlar och elda upp dom och för att undvika sånt så minimerar man den risken genom att betala för valsedlarna.

(Bara en tanke)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in