Citat:
Ursprungligen postat av
AreaTurnsRed
stackars barn och stackars föräldrar, kan inte föreställa mig vad de går igenom..ush så fruktansvärt! detta är det västa man kan gå igenom som förälder och som utsatt.
mina tankar går till de påverkade

styrkekramar till er.
sen verkar det som pedagogerna vill verka oskyldiga och säger att de inte förstår hur och när inavlet kunde göra detta mot de stackars liven eftersom han aldrig fick vara själv med barnen.
tror de har varit slarviga med detta och på så sätt så fick han chansen att förgripa sig på de..inte bar 1 gång utan flera gånger på flera olika barn.
Inne på toaletten, med låst dörr till och med. Om en praktikant nu inte får vara ensam med barnen, hur kommer det då sig att han kunde folja med in på toaletten....låsa dörren OCH förgripa sig på barnen?
Jag frågar migsjälv, vart var pedagogerna då? och hur länge va han inne på toan själv?
de påstår att toaletterna har dörrarna öppna men så va ju inte fallet!
Jag misstänker att pedagogerna har brustit i rutinerna och det passade jokern på att göra det värsta man kan göra.

Helt sjukt att sånt här kan hända. Får jag barn nån gång kommer de aldrig få gå på en förskola där någon man jobbar. Inte värt risken även om de allra flesta män som jobbar med barn är normala. Jag har själv praktiserat på förskola för många år sedan och jag fick vara själv mycket med barnen. De som jobbade där verka bara tycka det är skönt med extra arbetskraft så de kan sitta och dricka kaffe i fikarummet. Var väl likadant här, men nu var praktikanten detta sjuka äckel och barnen får lida för det. Kanske dags att införa nån lag att en person inte får jobba själv med barn utan att det alltid måste vara minst två personer närvarande för eliminera sånt här?
Läst en del nu om detta och bli så extremt äcklad av att det finns såna som denna sjuka inavlade pedofil. Tycker att det är dags att införa samma lagar som i Louisiana - dödsstraff på våldtäkt på någon under 12 år. Skulle helt klart kunna tänka mig att jobba med att avliva såna kräk. De ska i alla fall inte få släppas lösa igen.
En dokumentär som handlar om en flicka som blivit utsatt för en pedofil:
http://www.youtube.com/watch?v=g2-Re_Fl_L4 Tyvärr lär de utsatta barnen ha psykiska problem hela livet på grund av Jo*kim Str*nke. Får stor lust att leta upp ett sånt här äckel och tortera fanskapet till döds långsamt!