Citat:
Ursprungligen postat av
Bartolo
Jag tycker att det är illavarslande att en person som är så uppenbart i otakt med omvärlden tillåts att arbeta i förskola.
Det är något som är fel. På förskola kan man åtminstone se till att bara ta in stabila personer som är förebilder för barnen och inte börjar pilla på deras könsorgan för att tillfredställa sina egna sjuka lustar till små barn.
Tyvärr är det inte lätt att vara man i dagens samhälle och jobba med barn. Varje gång ett sådant här fall upptäcks så skriker många att män inte borde få jobba med barn överhuvudtaget. Men då glömmer man att den allra största majoriteten av män är jättebra människor.
Men ska man jobba inom förskola kan man inte ta in personer med en sådan bakgrund som gm i det här fallet och därför bör man genomgå tester innan man får jobbet. Det räcker nog inte men att som här fått in en person som uppenbarligen många stört sig på i många år är rent ut sagt klantigt.
På vilket sätt var han avvikande? Vad mer kan man begära än att personen ska vara ostraffad?
Citat:
Ursprungligen postat av
N.T.
Ja det är verkligen synd om GM. Jobbig uppväxt, klart grabben inte kan rå för att han råkar våldta några barn.
Hans mamma gjorde ditt o hans pappa gjorde datt... Spelar väl fan ingen roll. Avskummet har förverkat sin rätt att existera.
Ja, jag tycker det är synd om personer som begår illgärningar pga psykisk ohälsa.
Huruvida gm lider av psykisk ohälsa får framtiden utvisa. Jag tror då inte att han är frisk.